институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Можливості виходу на міжнародні фінансові ринки для українських компаній

Каталог пособий и учебных материалов | Финансовый рынок | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2009 | Размер: 24 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Можливості виходу на міжнародні фінансові ринки для українських компаній

Вступ 2
Особливості міжнародного фінансового ринку 2
Сучасні тенденції розвитку міжнародних фінансових ринків 7
Український досвід 11
Висновок 13
Література 15
Cмотрите также:
Можливості виходу на міжнародні фінансові ринки для українських компаній

1. Вступ 3 2. Постановка задачі 5 2.1. Характеристика задачі 5 2.2. Вихідна інформація 7 2.3. Вхідна інформація 8 2.4. Опис алгоритму 9 3. Технологічний процес автоматизованого рішення задачі 15 4. Висновки 19 5. Література 20 Задача: Розробити постановку й алгоритм автоматизованого розв"язання задачі "Розрахунок річного об"єму виконання плану випуску промислової продукції у вартісному виразі"

"МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ"

ПЛАН 1. ПРИЧИНИ ВИХОДУ КОМПАНІЙ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ 3 2. ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ НА СВІТОВОМУ РИНКУ 6 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10

Міжнародні кредитні відносини

Вступ 3 1. Розвиток міжнародних валютних відносин 5 1.1 Національна та світова валютні системи 5 1.2. Паризька система золотомонетного стандарту. Генуезька система золотодевізного стандарту 9 1.3. Бреттон-Вудська валютна система 10 1.4. Кінгстонська валютна система 12 2. Світові валютно-фінансові ринки 14 2.1. Девізні ринки 14 2.2 Міжнародні фінансові ринки 16 3. Сучасні міжнародні кредитні відносини 18 4. Міжнародні валютно-фінансові організації 23 Висновок 30 Список літератури 32

Контрольна з міжнародної економіки

Вступ 2 1. Міжнародні фінансові потоки 3 2. Міжнародні фінансові ринки 5 Висновки 9 Література 10

Розвиток ринку акцій в Україні

Вступ 3 Розділ 1. Роль та місце ринку акцій в ринковій економіці 7 1.1 Ринок акцій: сутність, функції, структура, особливості побудови та розвитку, місце у системі фінансових ринків 7 1.2 Характеристика об’єктів та суб’єктів ринку акцій 23 1.3 Сучасний стан розвитку ринків акцій у окремих країнах 33 Висновки до розділу 1 48 Розділ 2. Дослідження механізмів функціонування та розвитку ринку акцій в Україні 50 2.1 Інституційно-правова основа функціонування ринку акцій в Україні 50 2.2 Динаміка розвитку первинного ринку акцій в Україні 59 Назва активу 66 2.3 Аналіз розвитку вторинного обігу українського ринку акцій 71 Висновки до розділу 2 85 Розділ 3. Шляхи активізації розвитку ринку акцій в Україні 87 3.1. Удосконалення корпоративного управління як засіб підвищення довіри інвесторів до емітентів акцій 87 3.2. Шляхи залучення додаткових капіталів та нових інвесторів на ринок акцій в Україні 94 3.3. Проблеми та перспективи виходу акцій українських компаній на міжнародні фінансові ринки 102 Висновки до розділу 3 112 Висновки 115 Список використаних джерел 119 ДОДАТКИ 124-131

СУЧАСНІ СВІТОВІ РИНКИ І УКРАЇНА

ВСТУП 3 1. МІСЦЕ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ 4 2. ПРОБЛЕМИ ВИХОДУ УКРАЇНИ НА СВІТОВИЙ РИНОК МАШИНОБУДІВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 8 3. ПЕРСПЕКТИВИ ВИХОДУ УКРАЇНИ НА СВІТОВІ ТОВАРНІ РИНКИ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ДОСЯГНУТИХ ПОЗИЦІЙ 14 ВИСНОВКИ 17 ЛІТЕРАТУРА 18

Стратегія виходу підприємства на зовнішні ринки

ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІ РИНКИ 9 1.1. Сутність та значення міжнародного маркетингу 9 1.2. Види стратегій проникнення на зовнішній ринок 14 1.3. Процес розробки концепцій міжнародного маркетингу 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНІХ МІЖНАРОДНИХ РИНКІВ МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ ТА МОЖЛИВОСТЕЙ ВИХОДУ НА РИНКИ 35 2.1. Дослідження міжнародного ринку мінеральної води 35 2.2. Місце підприємства ТОВ „Корпорація „Українські мінеральні води” на міжнародному ринку. Аналіз економічних показників діяльності підприємства 44 2.3 Тенденції (сегментування, позиціонування) 54 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „КОРПОРАЦІЯ „УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ВОДИ” НА ЗОВНІШНІ РИНКИ 68 3.1. Визначення конкурентоздатності товару та розробка стратегії ціноутворення 68 3.2. Стратегії збуту та каналів розподілу 77 3.3. Прогнозування обсягів збуту мінеральної води та обґрунтування на 2006-2007 роки 83 ВИСНОВКИ 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95 Метою даного дослідження є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань розробки стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки, розроблення вмінь застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, сприяння пошуку сучасних наукових досягнень у сфері розробки стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки та вміння їх застосовувати при вирішенні прикладних проблем. Предметом дослідження є відносини, які виникають між учасниками міжнародних ринків під час виходу на них нових підприємств або підприємств з новою продукцією. Об"єктом дослідження є вітчизняне підприємство ТОВ „Корпорація „Українські мінеральні води” з новою продукцією: бутильована мінеральна вода „Цілюще джерело”. Основними завданнями даної роботи є : 1. Систематизація та творчий аналіз сучасної вітчизняної й світової наукової літератури та розробка на цій основі власних підходів стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки. 2. Систематизація, закріплення та розширення практичних знань, а також застосування їх при вирішенні наукових та економічних завдань. 3. Аналіз міжнародних ринків для виходу на них підприємства. 4. Дослідження основних впливових факторів для виходу підприємства на міжнародні ринки. 5. Розробити стратегію виходу підприємства на міжнародні ринки з новою продукцією, враховуючи всі виявлені в дослідження фактори. Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків. У вступі розглянуто актуальність обраної теми, її мету та завдання, структуру дипломного дослідження, методи. Перший розділ присвячено теоретичним аспектам обраної теми. В цьому розділі досліджені питання сутності та значення міжнародного маркетингу, основні види стратегій проникнення на зовнішні ринки, процес розробки концепцій міжнародного маркетингу. Другий розділ присвячено аналізу зовнішніх міжнародних ринків та можливості виходу підприємства на них з новим видом товару. Третій розділ містить рекомендації по виходу підприємства на міжнародні ринки з новим видом товару та розробку стратегії такого виходу. У висновку містяться узагальнення даного дослідження. Дослідження в дипломній роботі проводилось за даними підприємства, отриманими впродовж 2002-2004 років. Основними методами, застосованими в даній роботі можна назвати кабінетні та польові методи, якісні та кількісні методи досліджень. Під час написання дипломної роботи були використані праці таких вчених як Гаркавенко С.С., Голубков Є.П., Данилова А.Р., Дракера П., Фалинський І.П. та інші.

Формування маркетингової стратегії виходу українських туристичних компаній на європейський ринок туристичних послуг

Вступ 3 Розділ 1. Передумови виходу туристичних компаній на європейський ринок 6 1.1. Особливості та фактори розвитку індустрії туризму в Європі та Україні 6 1.2. Характеристика кон'юнктури туристичного ринку Європи 15 1.3. Використання концепції стратегічного управління в індустрії туризму 25 Розділ II. Основні напрямки стратегії українських компаній на європейському ринку туристичних послуг 32 2.1. Дослідження європейського ринку туристичних послуг 32 2.2. Аналіз цільових ринків та вибір стратегії захвату 36 2.3. Вибір маркетингової стратегії 41 2.4. План стратегічного маркетингу ТОВ „Тур-сервіс” 46 2.5. Оцінка та контроль виконання маркетингового плану 65 Розділ III. Шляхи підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства ТОВ „Тур-сервіс” 68 3.1. Впровадження системи підтримки продаж 68 3.2. Прогнозування попиту та забезпечення конкурентоспроможності 73 3.3. Використання сучасних інформаційних технологій в просуванні турпродукту на європейському ринку 89 Висновок 96 Список використаної літератури 100 Додатки 107

Ліквідність та прибутковість державних цінних паперів

Вступ 3 1. Теоретичні основи державного боргу 7 2. Державні облігації як інструмент обслуговування дефіциту бюджету 15 3. Ринок державних цінних паперів в Україні 21 4. Світовий досвід регулювання ринку державних цінних паперів 25 5. Преспективи удосконалення ринку українських державних цінних паперів 32 Висновки 37 Література 41 Додаток 1. Результати розміщення облігацій внутрішньої державної позики 26 липня 2005 р. 43 Додаток 2. Інформація щодо оголошення розміщень облігацій внутрішньої державної позики 14 червня 2005 р. 44 Додаток 3. Облігації зовнішньої державної позики України. 44 Метою дослідження є обгрунтування напрямів ефективного використання зовнішніх запозичень, розробка механізму контролю за зосередженням запозичень, одержаних під гарантії уряду на фінансування пріоритетних програм структурної перебудови економіки, виходу України на міжнародні фінансові ринки, підвищення рейтингу українських цінних паперів на фондових ринках.

Аналіз стратегії виходу фірм вітчизняних виробників на зовнішній ринок та розробка міжнародного маркетингового комплексу

Вступ 3 Розділ 1. Стратегії виходу підприємств на зовнішні ринки. 4 Розділ 2. Аналіз діяльності підприємств масложирової промисловості України при виході на зовнішні ринки. 10 Список літератури: 18