институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетингове дослідження телевізорів Березка

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 37 | Год: 2003 | Размер: 228 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингове дослідження телевізорів Березка

1. Визначення предмета дослідження і збір вихідних даних 3
2. Дослідження товару 5
3. Визначення місткості ринку 12
4. Сегментація ринку 15
5. Позиціювання товару на ринку 24
6. Розробка маркетингової стратегії 26
7. Дослідження кон’юнктури ринку 28
8. Вибір стратегії ціноутворення 30
9. Формування каналів збуту і
системи руху товарів 32
10. Розробка рекламної програми 34
11. Бюджет реалізації маркетингової програми 36
Список літератури 37
Cмотрите также:
Сучасні напрямки розвитку асортименту та споживчих властивостей телевізорів „Sony”

Вступ 3 1. Стан виробництва та реалізації телевізорів в Україні 5 1.1. Ринок телевізорів 5 1.2. Підприємства-виробники телевізорів в Україні 8 2. Характеристика показників споживчих властивостей телевізорів 11 3. Особливості формування асортименту телевізорів фірми „Sony” 15 3.1. Класифікація телевізорів фірми „Sony” 15 3.2. Характеристика та назначення телевізорів 16 4. Відмінні особливості телевізорів, які підвищують зручність та комфорт при експлуатації телевізорів фірми „Sony” 22 5. Порівняльна характеристика показників споживчих властивостей телевізорів різних виробників 25 Висновки 32 Список літератури 34

Позиціонування телевізорів на ринку України

Вступ 3 1. Стан ринку телевізорів в Україні 5 2. Характеристика асортименту телевізорів представлених на ринку України 13 3. Структура асортименту телевізорів на підприємстві ТОВ "Назва" 19 4. Порівняльне тестування телевізорів різних виробників 22 5. Оцінка конкурентоспроможності телевізорів різних виробників 30 Висновки і пропозиції 37 Висновки 38 Список використаної літератури 40

Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" (Маркетингове дослідження підприємств ЖКГ)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ЖУ "Південне ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд") 5 2. Маркетингове дослідження споживачів ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 10 3. Шляхи покращення діяльності ЖУ "Південне" ДП "ЕКОС" АТ ХК "Київміськбуд" 19 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

Вступ 2 1. Процес маркетингового дослідження 3 2. Постановка проблеми маркетингового дослідження 6 3. Проект маркетингового дослідження 10 4. Виконавці маркетингових досліджень 15 Висновок 17 Література 18 Практичне маркетингове дослідження 19 Маркетингове дослідження проведемо за допомогою таких методів як опитування та анкетування… Додатки 22

Маркетингове дослідження ринку теплоенергетики (на матеріалах ТЕЦ-5)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ТЕЦ-5) 4 2. Маркетингове дослідження ринку діяльності ТЕЦ-5 (теплоенергетика) 18 3. Шляхи покращення маркетингової діяльності ТЕЦ-5 24 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)

ЗМІСТ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ 2 2.1. Резюме компанії: товар, конкуренти, стратегія збуту, канали разподілу, цінова політика, позиціонування, основні проблеми 2 2.2. Пропозиція по виходу на ринок з новим товаром 6 2.3. Перше маркетингове дослідження: результати анкетування 6 2.4. Друге маркетингове дослідження: фокус-группа 9 2.5. Третє маркетингове дослідження: експеримент 10 ВИСНОВОК 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13 Додаток А. АНКЕТА 15

Маркетингове дослідження товару

Вступ 3 I. Теоретичні основи маркетингового дослідження 4 1.1 Поняття маркетингу та його значення в економіці 4 1.2 Методи маркетингового дослідження 7 II Маркетингове дослідження товару (парфуми) 13 2.1 Дослідження ринку парфумів в Україні та закордоном 13 2.2 Перспективи розвитку ринку парфумерних виробів в Україні 18 2.3 Розрахунок коефіцієнту конкурентоспроможності парфумерних виробів 20 2.4 Дослідження товару методом анкетування 23 Висновки 28 Література 30

Маркетингове дослідження якості послуг житлово-комунальних послуг (на прикладі підп)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження 5 2. Маркетингове дослідження якості послуг ЖКГ 9 3. Шляхи покращення якості послуг ЖКГ 14 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25

"Организация закупки и транспортировки продукции из региона в регион"

Содержание Стр. Введение ............................................ I. Задание на закупку 1. Краткое описание предприятия ....................... 2. Выбор организационно-правовой формы ................ 3. Определение потребности и количества требуемого сырья ................................................. II. Закупочная логистика 1. Выбор поставщика ................................... 2. Метод закупки ...................................... III. Транспортная логистика 1. Выбор вида транспорта .............................. 2. Выбор вида перевозки .............................. 3. Выбор маршрута ................................... IV. Финансовая логистика .............................. V. Информационная логистика ........................... Приложения: Приложение 1: ДОГОВОР № 01/04 на поставку муки между ОАО "Мучной Дом" и ООО "Березка" ...................... Приложение 2: СПЕЦИФИКАЦИЯ № 01 к договору 01/04 ...... Приложение 3: ДОГОВОР № 02/04 на поставку риса между ЗАО "Злак" и ООО "Березка" ............................ Приложение 4: СПЕЦИФИКАЦИЯ № 01 к договору 02/04 ...... Приложение 5: ДОГОВОР № 03/04 на поставку дрожжей между ЗАО "Каравай" и ООО "Березка" ......................... Приложение 6: СПЕЦИФИКАЦИЯ № 01 к договору 03/04 ...... Список литературы ...................................

Ціноутворення

1. Методи визначення ціни з орієнтацією на конкурентів 2 2. Ціни за сферою обігу 11 3. Задача. 15 Роздрібне торговельне підприємство укладає контракт з виробником на постачання телевізорів із заводу виробника. Найменша партія, яку відправляє виробник, - 20 одиниць. Постачання здійснюється на умовах «франко- завод». Згідно з укладеною угодою виробник надає знижку при зростанні кількості придбаних телевізорів – на кожні 10 телевізорів після придбання 1ї партії у 20 телевізорів – знижка 2% на 1 телевізор. Відпускна ціна заводу – 580 у.е. за 1 телевізор. Роздрібне торгівельне підприємство щомісяця має можливість реалізувати до 60 телевізорів. Розрахувати за якою ціною торгівельне підприємство може отримати телевізор, якщо воно придбає його найбільшу партію, яку може реалізувати та середня знижка за цих умов поширюється на всі телевізори. Література 17