институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Кейс 1 завдання

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Задача | Страниц: 2 | Год: 2009 | Размер: 9 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Кейс 1 завдання

Дон Дюбаз працював в компанії «Maybrooke Manufacturing» з моменту її заснування в 1964 році. За час роботи в фірмі він отримав чотири винагороди за відмінну якість роботи. Останній раз він отримав винагороду з премією в 5000$ приблизно 3 роки назад. Однак в останні 18 місяців відносини Дона з колегами стали натягнутими. Він ніколи не був говірливим, але зараз вимагав від колег триматися подалі від його робочого місця. Дон дав зрозуміти, що пропадають інструменти і він хоче цьому запобігти. Погіршилася і якість його роботи. Приблизно рік тому вироблені ним генератори оцінювалися як повністю бездефектні. Це було правилом. Зараз під час виробничого контролю виявилося, що його вироби вимагають переробки у трьох випадках із 100. Від нульового браку він перейшов до 3% брака. У колег брак складав в основному 1,5%. Поведінка Дона стала предметом субординованості в організації. Добрий працівник перетворився на середняка.
1. Щоб ви зробили на місці менеджера?
2. Що могло бути причиною зміни поведінки Дона? Серед них можна назвати наступні:
3. Прокоментуйте кожну із своїх оцінок
Cмотрите также:
Міжнародні розрахунки та валютні операції

1. Сутність валютних розрахунків 3 2. Співвідношення використані при розрахунках курсів валют 12 3. Задачі 20 Завдання №1 20 Завдання №2 22 Завдання №3 23 Завдання №4 25 Завдання №5 27 Завдання №6 29 Завдання №7 30 Завдання №8 31 Завдання №9 34 Список літератури 34

Кейс Кошторис середньої загальноосвітньої школи

Зміст. Методичні рекомендації 2 Критерії оцінки 2 Основні етапи роботи 3 Навчально-методичні матеріали 3 1. Виконання роботи. 8 2.Інформаційний масив 46 3.Нормативи 53 Рекомендована література та нормативні акти: 58 ДОДАТКИ 59 Додаток А 59 Додаток Б 60-90

Організаційна поведінка (Кейс 6)

Текст 3 1. Чи можуть допомогти змістовні теорії мотивації в розумінні цілих націй що намагаються розпочати підприємницьку діяльність? 7 2. Чим мотивація підприємця могла б відрізнятися від мотивації менеджерів великих фірм? 7 3. Чому підприємці зуміють ефективно конкурувати в наступному десятилітті? 13 Список використаної літератури 16

Анализ финансового стану Колобок-Скачок

Зміст Завдання 1. 3 Завдання 2 4 Завдання 3. 5 Завдання 4. 6 Завдання 5. 6 Завдання 6. 7 Завдання 7. 7 Завдання 8. 8 Завдання 9. 9 Завдання 10. 9 Заходи покращення стану підприємства 10 Додатки 11

Маркетинг

Завдання 1.Надати відповіді на наступні теоретичні питання3 ВАРТІСНІ ЧИННИКИ3 Завдання 2 10 Завдання 311 Завдання 411 Завдання 517 Завдання 618 Завдання 7 25 Завдання 8 25 Розробити анкету для вивчення попиту на посудомийні машини.25 Література27

СУТНІСТЬ 4Р

ЗМІСТ 1 СУТНІСТЬ 4Р (ПРАЙС, ПРОДУКТ, ПЛЕЙС, ПРОМОУШЕН)_____ 3 2 ЗАВДАННЯ № 1___________________________________________ 8 3 ЗАВДАННЯ № 2___________________________________________ 16 4 ЗАВДАННЯ № 3___________________________________________ 18 5 ЗАВДАННЯ № 4___________________________________________ 20 6 ЗАВДАННЯ № 5___________________________________________ 22 7 ЗАВДАННЯ № 6___________________________________________ 27 8 ЗАВДАННЯ № 7___________________________________________ 29 9 ЗАВДАННЯ № 9___________________________________________ 32 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ______________________ 33

Кейс Кошторис середньої загальноосвітньої школи

Основні етапи роботи 2 1. Навчально-методичні матеріали 2 2. Виконання завдання. 5 3.Інформаційний масив 39 4.Нормативи 45 Рекомендована література та нормативні акти 50 Додаток А 51 Додаток Б 52 Додаток В. 57-61 Основні етапи роботи 1) визначення середньорічної кількості класів та правильності наповнюваності класів і груп. 2) складання тарифікаційного списку педагогічного персоналу. 3) складання штатного розпису адміністративно-господарського персоналу. 4) розрахунок фонду заробітної плати загальноосвітньої школи:  педагогічного персоналу;  адміністративно-господарського персоналу 5) розрахунок видатків по інших статтях витрат 6) складання загального кошторису середньої загальноосвітньої школи. 7) презентація результатів роботи.

СТАТИСТИКА

Зміст 1 Завдання № 1................................................................................... 3 2 Завдання № 2................................................................................... 10 3 Завдання № 3................................................................................... 21 4 Завдання № 4................................................................................... 28 5 Завдання № 5................................................................................... 40 6 Завдання № 6................................................................................... 44 7 Завдання № 7................................................................................... 50 Перелік використаної літератури....................................................... 54

Основні організаційні форми перестраховочного захисту

Зміст 1. Основні організаційні форми перестраховочного захисту 3 2. Страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів 7 Завдання 1 14 Завдання 2 14 Завдання 3 15 Завдання 4 15 Завдання 5 15 Завдання 6 16 Завдання 7 16 Завдання 8 17 Завдання 9 17 Завдання 10 18 Завдання 11 18 Література 19