институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Виставка - органічний складовий елемент комплексу маркетингу

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 10 | Год: 2003 | Размер: 11 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Виставка - органічний складовий елемент комплексу маркетингу

Список використаної літератури

1. Гольман И.А. Рекламное планирование. Рекламные технологии. Организация рекламной деятельности – М., 1999.
2. Критсотакис Я.Г. Торговые ярмарки и выставки. Техника участия и коммуникации. – М., 1997.
3. Назаренко Л.Ф. Выставка как инструмент маркетинга. – М., 1997.
4. Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность. – М., 1998.
5. Роль выставок и ярмарок в продвижении товара // Практический маркетинг. – 2001. - №4.
6. Семенцова Т. Современные технологии выставочного маркетинга // Вопросы экономики. – 2001. - №3.
7. Стрыжко А. Как добиться успеха на выставке. – СПб., 2000.
8. Щербаков А. Рекламная деятельность в России. – М., 2001.
Cмотрите также:
Проблеми виставкового бізнесу в Україні

ВСТУП 3 1. Історія становлення виставкового бізнесу України 5 2. Виставковий бізнес України 8 3. Віртуальні виставки і ярмарки 19 4. Виставка - органічний складовий елемент комплексу маркетингу 22 5. Проблеми виставкового бізнесу в Україні 29 ВИСНОВКИ 33 Використана література 34

Розробка комплексу маркетингу на туристичному підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ 6 1.1. Сутність маркетингу, його принципи та функції 6 1.2. Товар як основний елемент комплексу маркетингу 15 1.3. Система управління маркетинговим комплексом на туристичному підприємстві 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ Назва” 41 2.1. Загальна схема туристичного підприємства ТОВ „ Назва ” 41 2.2. Дослідження товарної політики підприємства ТОВ “ Назва ” 48 2.3. Аналіз цінової політики підприємства ТОВ “ Назва ” 57 2.4. Дослідження системи збуту підприємства ТОВ “ Назва ” 62 2.5. Аналіз комплексу просування підприємства ТОВ “ Назва ” 69 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ Назва ” 83 3.1. Основні напрями покращення маркетингового комплексу підприємства ТОВ “ Назва ” 83 3.2.Маркетингове обгрунтування запропонованих заходів 88 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 103 ДОДАТКИ 108

ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ВСТУП 3 1. Вплив маркетингу на ефективність діяльності підприємства 4 2. Маркетинг як складовий елемент діяльності підприємства 8 3. Формування структури служби маркетингу на підприємстві 11 ВИСНОВКИ 24 Список використаної літератури 26

Служба маркетингу на підприємстві

Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичне обґрунтування маркетингу на підприємстві.................6
1.1. Формування структури служби маркетингу на підприємстві...................6
1.2. Вплив маркетингу на ефективність діяльності підприємства....................10
1.3. Маркетинг як складовий елемент діяльності підприємства....................13
Розділ 2. Організація діяльності служби маркетингу на ВАТ Турбогаз ....17
2.1. Коротка характеристика діяльності ВАТ Турбогаз ...............................17
2.2. Організація маркетингової діяльності на ВАТ Турбогаз ......................19
2.3. Вплив маркетингу на економічні показники на ВАТ Турбогаз ............26
Розділ 3. Удосконалення роботи служби маркетингу ВАТ Турбогазу .......33
Висновки...............................................................................................................40
Список використаної літератури........................................................................43
Додатки..................................................................................................................45

Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності підприємств туристичного спрямування

Вступ 3 1.Сучасний комплекс маркетингу в туристичних підприємствах 4 2.Просування к елемент комплексу маркетингу 16 3.Організація просування послуг на туристичному підприємстві 20 Висновки 24 Список літератури 25

Ринок транспортних послуг як об’єкт маркетингу

План: Вступ 1. Концепція маркетингу для транспортного підприємства 2. Розробка комплексу маркетингу для транспортного підприємства 3. Рекламна діяльність транспортного підприємства як складового комплексу маркетингу Висновок

Служба маркетингу як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства

Вступ 3 І. Теоретичні аспекти маркетингу як фактору підвищення ефективності діяльності підприємства 1.1. Сутність та визначення, види маркетингу. 5 1.2. Маркетингові дослідження. 9 1.3. Основні характеристики і класифікація товарів. Планування просування товарів. 19 1.4. Мета, типи, методи маркетингового контролю. 35 ІІ. Аналіз господарської діяльності готельного комплексу «Дніпро». 2.1. Основна характеристика готельного комплексу «Дніпро». Організаційна структура, склад та головні цілі відділу маркетингу. 41 2.2. Аналіз прибутку та рентабельності готельного комплексу «Дніпро». 52 2.3. Маркетингові дослідження механізму формування доходів ГК “Дніпро” за окремими сегментами туристичного ринку. 59 ІІІ. Вдосконалення роботи служби маркетингу для підвищення ефективності діяльності підприємства. 3.1. Рекламна діяльність служби маркетингу на підприємстві та її ефективність. 66 3.2. Економічне зростання за допомогою розвитку маркетингу. 90 Висновки та пропозиції 95 Список літератури 99

Формування комплексу маркетингу промислового підприємства та управління ним

Вступ 2 1. Комплекс маркетингу: сутність, проблеми, застосування 3 2. Характеристика підприємства та його системи маркетингу 5 3. Огляд проблем та шляхи їх подолання за рахунок використання комплексного маркетингу та математичних методів дослідження. 18 Висновок. 29 Література та джерела інформації 31

Дослідження комплексу маркетингу підприємства ТОВ „ЗБК БУД Інвест проект”

Вступ 3 І. Теоретичні основи маркетингового комплексу підприємства 5 2.Аналіз маркетингового комплексу підприємства 9 3. Пропозиції щодо розвитку маркетингового комплексу підприємства 20 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додатки 29

Наукове і релігійне розуміння духовної культури

ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................... 3 1 НАУКА ЯК ФОРМА ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ............................. 4 2 РЕЛІГІЯ ЯК ОРГАНІЧНИЙ ЕЛЕМЕНТ КУЛЬТУРИ .................. 8 ВИСНОВКИ.......................................................................................... 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ............................................ 14