институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Економічна стратегія розвитку підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Курсовая | Страниц: 57 | Год: 2009 | Размер: 276 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

Економічна стратегія розвитку підприємства

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТИПІВ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 5
1.1. Сутність стратегії організації 5
1.2. Типи стратегій розвитку організацій 8
1.3. Визначення стратегії організації 17
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 22
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 23
2.1. Етапи процесу стратегічного планування економічного розвитку організації 23
2.2. Особливості вибору стратегії економічного розвитку організації 34
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 38
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА 39
3.1. Планування стратегії розширення діяльності підприємства 39
3.2. Удосконалення фінансової стратегії підприємства 42
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 50
ВИСНОВКИ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53
ДОДАТКИ 56

Cмотрите также:
Стратегія сталого розвитку ООН і економічна допомога країнам що розвиваються

ВСТУП 3 1. ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ЯК ГОЛОВНА ТЕНДЕНЦІЯ СУЧАСНОГО СВІТОВОГО РОЗВИТКУ 4 2. СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ООН, ЕКОНОМІЧНА ДОПОМОГА КРАЇНАМ, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ 7 3. НАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ 12 ВИСНОВКИ 20 ЛІТЕРАТУРА 21

Глобалізація, стратегія сталого розвитку

ВСТУП 3 1. ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ЯК ГОЛОВНА ТЕНДЕНЦІЯ СУЧАСНОГО СВІТОВОГО РОЗВИТКУ 4 2. СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ООН, ЕКОНОМІЧНА ДОПОМОГА КРАЇНАМ, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ 7 3. НАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ 12 ВИСНОВКИ 20 ЛІТЕРАТУРА 21

Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції

Вступ 3 1. Стратегія розвитку цільового ринку 4 2. Сильні і слабкі сторони роботи підприємства 10 3. Мета і завдання підприємства у відношенні інноваційної продукції 10 4. Маркетингова стратегія 11 5. Товарна стратегія 12 6. Стратегія формування і розвитку каналів збуту та товароруху 14 7. Цінова стратегія 15 8. Стратегія формування попиту і стимулювання збуту 17 9. Бюджет маркетингу 19 Висновки 21 Список використаних джерел 22

Розробка стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7 3 Діагностика підприємства 14 4 SWOT —аналіз підприємства 18 5 Конкурентоспроможність підприємства 22 6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25 7 Розробка стратегії підприємства 32 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35 Висновки 41 Використана література 43

Розробка стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7 3 Діагностика підприємства 14 4 SWOT —аналіз підприємства 18 5 Конкурентоспроможність підприємства 22 6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25 7 Розробка стратегії підприємства 32 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35 Висновки 41 Використана література 43

Стратегія і її роль у діяльності підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11 3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25 4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29 5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34 6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44 7 Розробка стратегії підприємства 53 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56 Висновки 59 Література 61

Стратегія і її роль у діяльності підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11 3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25 4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29 5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34 6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44 7 Розробка стратегії підприємства 53 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56 Висновки 59 Література 61

Контрольна робота з економіки підприємства

1. Економічна безпека підприємства 2 2. Функції відділу матеріально-технічного постачання на промисловому підприємстві 7 3. Стратегія розвитку підприємства і бізнес-планування 9 Література 12

Типи стратегій розвитку бізнесу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 4 1.1. Стратегія підприємства: сутність, види, рівні, етапи розробки 4 1.2. Основні типи стратегій розвитку бізнесу 8 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 20 2.2. Оцінка конкурентних позицій підприємства 21 2.3 Аналіз стратегії розвитку бізнесу підприємства 28 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 33 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 54

Фінансова стратегія як складова фінансового менеджменту підприємства

Зміст Стор. Вступ 3 1. Фінансова стратегія як складова фінансового менеджменту підприємства 5 1.1 Економічна сутність, роль та задачі фінансової стратегії 5 1.2 Процес формування фінансової стратегії 11 1.3 Основні складові фінансової стратегії 14 2. Аналіз ефективності формування фінансової стратегії підприємства 17 2.1 Фінансова стратегія як складова загальної стратегії розвитку 17 2.2 Основні чинники конкретизації фінансової стратегії підприємства 22 3. Напрямки формування фінансової стратегії підприємства 27 Висновки 34 Література 36