институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Контрольна з англійської мови

Каталог пособий и учебных материалов | Английский язык | Контрольная | Страниц: 7 | Год: 2008 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Контрольна з англійської мови


Завдання 1.-9 балів 2
Put the words in the correct order to make questions:
1. cigarettes you many do a day smoke? – Do you smoke many cigarettes a day?
2. go you night where did last? – Where did you do last night?
3. does petrol much a cost liter of how? – How much does liter of petrol cost?
.....
Завдання 2. - 18 балів 2
Завдання 2. - 18 балів
Put the word in the bracket in the correct place in the sentence. If necessary, change the adjective to an adverb;
1. We had a holiday in Spain, but unfortunately we had weather, (terrible)
We had a holiday in Spain, but unfortunately we had a terrible weather.
2. Maria dances, (good)
....
Завдання 4.-8 балів Choose the correct sentence: 3
Завдання 5.-10 балів 4
Завдання 6.-7 балів 5
Завдання 7.-10 балів 5
Завдання 8.-28 балів 6
Translate into Ukrainian:
There are two addresses in London that the whole world knows. One is 10 Downing Street, where the Prime Minister lives. The other is Buckingham Palace. This famous palace, first built in 1703, is in the very centre of London.
It is two places, not one. It is a family house, where children play and grow up. It is also the place where presidents, kings, and politicians go to meet the Queen.
Buckingham Palace is like a small town, with a police station, tow post offices, a hospital, a bar, two sport clubs, a disco, a cinema, and a swimming pool. There are 600 rooms and three miles of red carpet. Two men work full-time to look after the 300 clocks. About 700 people work in the Palace.
When the Queen gets up in the morning, seven people look after her. One starts her bath, one prepares her clothes, and one feeds the Royal dogs. She has eight or nine dogs, and they sleep in their own bedroom near the Queen's bedroom. Two people bring her breakfast. She has coffee from Harrods, toast, and eggs. Every day for fifteen minutes, a piper plays Scottish music outside her room and the Queen reads The Times.
Every Tuesday evening, she meets the Prime Minister. They talk about world news and have a drink, perhaps a gin and tonic or whisky.
When the Queen invites a lot of people for dinner, it takes three days to prepare the table and three days to do the washing-up. Everybody has five glasses: one for red wine, one for white wine, one for water, one for port, and one for liqueur. During the firs and second courses, the Queen speaks to the person on her left and then to the person on her right for the rest of the meal. When the Queen finishes her food, everybody finishes, and it is time for the next course!


Cмотрите также:
Шотландський варіант сучасної англійської мови

Зміст Вступ 3 Розділ І. Історико-географічний опис шотландського варіанту англійської мови 5 1.1 Короткі географічні дані 5 1.2 Історія розвитку шотландського варіанту англійської мови 7 Розділ ІІ. Особливості шотландської англійської мови 11 2.1 Граматична система шотландської англійської мови 11 2.2 Особливості фонетичної системи шотландської англійської мови 18 2.3 Лексика шотландської англійської мови 22 Розділ ІІІ. Сучасний стан шотландського варіанту англійської мови 25 Висновки 28 Список використаних джерел 30

Історія, розвиток і культура англійської мови

ПЛАН ВСТУП 3 1. Періодизація історії англійської мови. 6 2. Пам'ятники писемності староанглійського періоду. 7 3. Пам'ятники писемності среднеанглийского (са.) періоду. Зміни в графіці й орфографії, внесені нормандськими переписувачами. 9 4. Утворення англійської нації й англійської національної мови. 12 5. Діяльність граматистів і лексикографів у РА періоді. Встановлення норм літературної мови й орфографії. 13 6. Історичні основи сучасної англійської орфографії. 15 7. Англійська мова у світі 16 ВИСНОВОК 20 Список використаних джерел 22

Структура уроку іноземної мови (англійської)

Вступ. 2 1. Урок, як основна форма організації навчання. 3 1.1. Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання. 3 1.2. Вимоги до уроку іноземної мови. 6 1.2.1. Мовленнєва спрямованість уроку іноземної мови. 6 1.2.2. Комплексність уроку іноземної мови. 7 1.2.3. Іноземна мова - мета і засіб навчання. 8 1.2.4. Висока активність розумово-мовленевої діяльності учнів. 8 1.2.5. Різноманітність форм роботи учнів. 9 1.2.6. Мотиваційне забезпечення навчальної діяльності. 10 2. Типи та структура уроків англійської мови. 12 2.1. Критерії класифікації уроків англійської мови. 12 2.2. Дидактико-методичні моделі уроків англійської мови. 15 2.3. Аналіз уроку англійської мови. 18 3. Практична частина. 24 Висновок. 31 Література. 32

Новозеландський варіант англійської мови

Зміст Розділ 1. Соціолінгвістична ситуація в Новій Зеландії……………………..3 1.1 Социолінгвістіка як наука………………………………………….5 1.2 Мовна ситуація в Новій Зеландії……………………………….....12 Розділ 2. Новозеландський варіант англійської мови……………………...18 2.1. Особливості вживання англійської мови в Новій Зеландії……..18 2.2. Запозичення з мови маорі…………………………………………19 2.3. Аналіз вживання новозеландського варіанту англійської мови в різних сферах діяльності………………………………………22 Висновки………………………………………………………………………27 Список використаної літератури…………………………………………….28

Варіанти англ.мови

ЗМІСТ Аннотація 2 Зміст 3 Перелік скорочень і умовних позначень 4 Вступ 5 1.ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ АМЕРИКАНСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 6 1.1.Основні фонетичні особливості американського варіанта англійської мови 7 1.2.Лексико-граматичні особливості американського англійського 8 2. ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ КАНАДСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 11 2.1. Основні фонетичні особливості канадського варіанта англійської мови 11 2.2.Лексико-граматичні особливості канадського варіанта англійської мови 12 3. ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ АВСТРАЛІЙСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 14 3.1.Фонетичні особливості австралійського варіанта 15 4.ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ НОВОЗЕЛАНДСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 16 4.1.Фонетичні особливості 16 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

"Особливості організації і проведення уроку англійської мови на середньому ступені середньої загальноосвітньої школи"

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 5 1.1. ВИМОГИ ДО УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 5 1.2. ТИПИ І СТРУКТУРА УРОКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 12 1.3. АНАЛІЗ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 16 1.4. ПЛАНУВАННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 21 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 26 2.1. ПОЄДНАННЯ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ ТА ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 26 2.2. ПРОВЕДЕНЯ УРОКУ НА ТЕМУ "ПАСКА" ("EASTER") В СЬОМОМУ КЛАСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 32 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47

. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови

План Вступ 3 1. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови. 4 2. Принципи організації позакласної роботи з англійської мови 6 3. Вимоги до позакласної роботи з англійської мови 9 4. Форми позакласної роботи з іноземної мови 11 Висновки 14 Список використаної літератури 15

. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови

План Вступ 3 1. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови. 4 2. Принципи організації позакласної роботи з англійської мови 6 3. Вимоги до позакласної роботи з англійської мови 9 4. Форми позакласної роботи з іноземної мови 11 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Вірші та пісні на уроці в основній школі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи використання віршів та пісень на уроці англійської мови 5 1.1 Роль музики, пісень та віршів у вивченні англійської мови 5 1.2 Особливості роботи з віршованими творами під час навчання англійської мови 7 Розділ ІІ. Особливості роботи з віршами та піснями під час навчання англійській мові 16 1.2 Формування граматичних навичок під час роботи з віршами та піснями на уроці англійської мови 16 2.2 Розвиток лексичних навичок шляхом вивчення віршованого та пісенного матеріалу на уроці англійської мови 25 Висновки 29 Список використаних джерел 31 Додаток А 33 Додаток В 36 Додаток С 37

Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови

Вступ 3 1. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови. 4 2. Принципи організації позакласної роботи з англійської мови 6 3. Вимоги до позакласної роботи з англійської мови 9 4. Форми позакласної роботи з іноземної мови 11 Висновки 14 Список використаної літератури 15