институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічні засоби розвитку творчих здібностей дошкільників

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Диплом | Страниц: 114 | Год: 2008 | Размер: 146 кб. | Стоимость: 525 грн. | Смотреть | Купить

Психологічні засоби розвитку творчих здібностей дошкільників

Вступ 3
1. Теоретичні аспекти розвитку творчих здібностей дошкільників 7
1.1. Поняття та сутність творчих здібностей 7
1.2. Вікові особливості та основні етапи формування творчих здібностей дітей дошкільного віку 11
1.3. Дослідження основних психологічних засобів розвитку творчих здібностей дошкільників 18
2. Обґрунтування моделі експериментального дослідження 40
2.1. Психологічні основи розвитку творчих здібностей дошкільників 40
2.2. Психолого-педагогічне проектування системи психологічних засобів розвитку творчих здібностей дошкільників 52
2.3. Розробка методики дослідження розвитку творчих здібностей дошкільників та застосування окремих психологічних засобів 66
3. Аналіз результатів впливу психологічних засобів на розвиток творчих здібностей дошкільників 74
3.1. Узагальнення результатів експерименту 74
3.2. Рекомендації стосовно застосування психолого-педагогічної технології розвитку творчих здібностей дошкільників 78
Висновки 91
Література 100
Додатки 111
Додаток А. Розвиток творчих здібностей дітей 112
Додаток Б. Пізнавальний портрет дитини 113
Додаток В. Психолого-педагогічні методи та засоби розвитку творчої діяльності дітей дошкільного віку 114

Cмотрите также:
Формування готовності майбутніх вчителів до удосконалення творчих здібностей молодших школярів

Вступ 2 Розділ І. Розвиток творчих здібностей як проблема педагогічно-психологічної науки 7 1.1 Аналітичний розгляд творчих здібностей 7 1.2 Психолого-педагогічна література про розвиток творчих здібностей 18 Розділ ІІ. Проблематика та методологія розвитку творчих здібностей учнів та педагогів 27 2.1 Сучасний стан та проблеми розвитку творчих здібностей 27 2.2 Методи розвитку творчих здібностей у педагогічно-психологічній практиці 47 Розділ ІІІ. Особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів та формування готовності майбутніх педагогів до їх удосконалення у групах продовженого дня 57 3.1 Творчі здібності молодших школярів та особливості їх розвитку 57 3.2 Підготовка майбутніх вчителів до розвитку творчих здібностей учнів молодших класів 72 ІV. Експериментальна модель формування та розвитоку творчих здібностей студентів для їх подальшого застосування в розвитку творчості молодших школярів 82 4.1 Організаційно-методичне обгрунтування експериментального дослідження 82 4.2 Особливості проведення експериментального дослідження 89 4.3 Результати експериментального дослідження 90 Висновки 94 Список використаної літератури 102

Засоби, методи і прийоми розвитку творчості дітей дошкільного віку в художній мовленнєвій діяльності

Вступ 2 1. Шляхи та методи розвитку мовленнєвих творчих здібностей 5 2. Ігри-фантазування як засіб розвитку мовленнєвих творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку 10 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Музакальное образование.

ЗМІСТ Вступ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗДІБНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ 1.1. Психолого-педагогічний аспект розвитку здібностей дітей дошкільного віку 1.2. Історико-логічний аналіз проблеми розвитку музичного фольклору 1.3. Класифікація і термінологія дитячого музичного фольклору 1.4. Дидактична роль фольклору у формуванні особистості дошкільника РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ 2.1. Характеристика музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку 2.2. Організація і керівництво процесу розвитку музичних здібностей старших дошкільників 2.3. Динаміка розвитку музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку Висновки Список використаних джерел

Збагачення художнього досвіду дітей дошкільного віку на заняттях малювання засобами українського декоративного мистецтва

Вступ 3 Розділ І. Науково-теоретичні аспекти формування творчих здібностей дитини 6 1.1 Поняття художньо-естетичного виховання дітей 6 1.2 Малювання як вид зображуваної діяльності дошкільника 13 1.3 Психологічні особливості зображувальної діяльності дошкільника 16 Розділ ІІ. Розвиток дитини на заняттях малювання засобами народної творчості 19 2.1 Елементи народних орнаментів в дитячому малюнку та аплікації 19 2.2 Використання дошкільниками мотивів українського декоративного мистецтва в малюванні 28 2.3 Розвиток творчих здібностей дошкільників 33 Розділ ІІІ. Мистецтво живопису як засіб художнього та естетичного виховання дітей дошкільного віку 40 Висновки 46 Список використаних джерел 49

Розвиток творчих здібностей обдарованих підлітків

Вступ 3 1. Стимулювання творчої активності підлітків в школі 4 2. Формування творчих здібностей підлітків в системі позашкільної освіти 6 3. Самостійна робота учнів 9 Висновок 12 Література 14

Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Розвиток розумових здібностей у дітей дошкільного віку 5 1.1. Характеристика наукових джерел з даного питання 5 1.2. Суть і завдання розумового розвитку старших дошкільників 15 Розділ 2. Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28 2.1. Особливості розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28 2.2. Розвиток розумових здібностей дітей дошкільного віку на заняттях 32 Висновки 37 Список використаної літератури 39

Вікова психологія

Зміст 1. Сенситивність підліткового і раннього юнацького віку для розвитку загальних і спеціальних здібностей. 3 1.1. Поняття загальних і спеціальних здібностей 3 1.2. Проблема розвитку загальних здібностей в підлітковому і юнацькому віці 4 1.3. Формування творчих здібностей 6 2. Порівняйте причини, перебіг та симптоматику криз дорослості і дитинства 9 2.1. Загальні риси криз 9 2.2. Криза новонародженості 10 2.3. Криза 3-х років 11 2.4. Криза 13 років 12 2.5.Криза дорослого віку 14 Список використаних джерел 18

Розвиток здібностей до образотворчої діяльності в дошкільному віці

Вступ 3 1. Аналіз наукової літератури щодо особливостей розумового та психологічного розвитку дітей дошкільного віку 5 2. Педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у дошкільника 11 3. Розвиток творчих здібностей дітей засобами образотворчого мистецтва 15 4. Рівень сформованості здібностей у дітей дошкільного віку (констатуючий експеримент) 19 5. Цілеспрямований вплив на формування здібностей дітей на заняттях і в повсякденному житті (формуючий експеримент) 26 6. Аналіз результатів проведеної роботи 31 Висновки та рекомендації 36 Література 38 Додатки 45

Розвиток творчих здібностей спеціаліста

1. Психологічна характеристика творчості, як форми самореалізації 2 2. Стратегія та тактика продуктивного мислення 5 3. Ефективне використання творчих ресурсів в діяльності 9 Список використаної літератури 13

Психологічні основи раннього виявлення здібностей дітей

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи з питання здібностей дітей 6 1.1. Здібності, обдарованість та інтереси дітей дошкільного віку 6 1.2. Види здібностей. Вплив типології людей на певні здібності 10 Розділ 2. Психологічні основи раннього виявлення здібностей дітей 16 2.1. Діагностичні особливості здібностей дітей 16 2.2. Методики виявлення здібностей дітей дошкільного віку через сприймання 23 Висновок 30 Список використаної літератури 31