институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Контрольна робота на тему: «Розробка продуктової стратегії фірми»

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Контрольная | Страниц: 22 | Год: 2008 | Размер: 29 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Контрольна робота на тему: «Розробка продуктової стратегії фірми»

Вступ 3
1. Розробка продуктової стратегії фірми 4
2. Канали розподілу товарів на ринку. Вибір оптимального каналу збуту 11
Висновки 21
Список літератури 22

Cмотрите также:
Формування продуктової стратегії організації

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ФІРМІ 6 1.1 Сутність продуктової стратегії фірми 6 1.2 Процес формування продуктової стратегії 7 1.3 Види продуктових стратегій 9 2 ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ “ВЛАДКО” 17 2.1 Загальна характеристика підприємства 17 2.2 Маркетингове середовище ТОВ “Владко” та його вплив на формування продуктової стратегії 18 2.3 Особливості продуктової стратегії підприємства 23 3 НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ “ВЛАДКО” 27 3.1 Визначення основних напрямків застосування стратегії диференціації товару 27 3.2 Модифікація продукції та вдосконалення її упаковки 28 3.3 Розробка рішень щодо управління модифікованим асортиментом продукції 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

ТРЕНІНГОВЕ ЗАВДАННЯ на тему: «Розробка процедури реєстрації фірми»

Вступ 3 1. Процедура створення фірми: значення та розробка 4 2. Характеристика створюваної фірми 6 3. Алгоритм дій засновників при реєстрації фірми 8 4. Сітьовий графік проходження процедури реєстрації фірми 11 Висновки 12 Список використаної літератури 14 Додатки 15

Конкурентна стратегія фірми в умовах нестабільного ринку

ВСТУП 3 1 МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ ФІРМИ 5 1.1 Цілі підприємства на ринку та політика ціноутворення 5 1.2 Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності 11 2 КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ФІРМИ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ 16 3 РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ 25 3.1 Розробка та втілення динамічної стратегії 25 3.2 Розробка стратегії на прикладі підприємства ТОВ «Укрметалсервіс» 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Конкурентна стратегія фірми в умовах нестабільного ринку

ВСТУП 3 1 МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ ФІРМИ 5 1.1 Цілі підприємства на ринку та політика ціноутворення 5 1.2 Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності 11 2 КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ФІРМИ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ 16 3 РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ 25 3.1 Розробка та втілення динамічної стратегії 25 3.2 Розробка стратегії на прикладі підприємства ТОВ «Укрметалсервіс» 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Маркетинг Контрольна робота

ВСТУП 2 1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 5 1.1. Визначення цільової аудиторії підприємства 5 1.2. Опис життєвого циклу товару на ринку України 8 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ 11 3. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 15 3.1. Аналіз існуючих цінових стратегій 15 3.2. Визначення цінової стратегії фірми «__» 17 4. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 18 4.1. Реклама фірми «__» 18 4.2. Розробка заходу «паблік рілейшнз» фірми «__» 22 4.3. Заходи стимулювання збуту фірми «__» 23 ВИСНОВОК 25 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26

Маркетинг Контрольна робота

ВСТУП 3 1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 6 1.1. Визначення цільової аудиторії підприємства 6 1.2. Опис життєвого циклу товару на ринку України 12 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ. 13 3. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 16 3.1. Аналіз існуючих цінових стратегій 16 3.2. Визначення цінової стратегії фірми «__» 18 4. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 19 4.1. Реклама фірми «__» 19 4.2. Розробка заходу «паблік рілейшнз» фірми «__» 22 4.3. Заходи стимулювання збуту фірми «__» 24 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 27

Розробка конкурентної стратегії ресторану

Вступ ………………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретико-методичні основи розробки конкурентної стратегії фірми………………………………………………………………………………...6 1.1 Стратегія фірми: поняття, класифікація і особливості ………………………6 1.2 Поняття та значення конкурентоспроможності фірми ……………………19 1.3 Методика розробки конкурентної стратегії фірми …………………………28 1.4 Формування механізмів управління конкурентоспроможністю та визначення управлінських складових, що впливають на процес розробки стратегії фірми …………………………………………………………………….36 Розділ 2. Дослідження розробки конкурентної стратегії ресторану „ ” …………………………………………………………………………...50 2.1 Характеристика ресторану та аналіз основних показників діяльності ……50 2.2 Аналіз конкурентоспроможності фірми …………………………………….61 2.3 Оцінка стратегічного управління фірмою …………………………………..68 Розділ 3. Шляхи вдосконалення розробки конкурентної стратегії фірми ……74 3.1 Проект заходів з підвищення конкурентної стратегії ресторану ………….74 3.2 Розрахунок заходів ……………………………………………………………77 3.2.1 Доставка рестораном страв додому чи в офіс …………………………….77 3.2.2 Організація заходів для дітей ……………………………………………...77 3.2.3 Оренда літнього майданчику ………………………………………………78 3.3 Вплив заходів на конкурентну стратегію ресторану………………………..79 Висновки і пропозиції ……………………………………………………………83 Список використаної літератури ………………………………………………...89 Додатки ……………………………………………………………………………94

Стратегії інвестиційної діяльності фірми

Вступ 3 Розділ 1. Загальноекономічний зміст інвестиційної стратегії фірми 5 1.1 Поняття інвестиційної стратегії фірми, її мета та складові 5 1.2 Вплив інвестицій на ефективність діяльності фірми 7 1.3 Чинники інвестиційної активності фірми 8 1.4 Ризик інвестиційних рішень 10 Розділ 2. Аналіз інвестиційної стратегії фірм в Україні 12 2.1 Вплив податкової системи на інвестиційну активність підприємств 12 2.2 Оцінка інвестиційної стратегії фірми 15 Висновки 22 Література 24

Розробка концепції маркетингу на підприємстві АТ «Експрес»

Вступ 3 1. Теоретична частина 4 1.1. Об'єкт і предмет дослідження. 4 1.2. Розробка маркетингової стратегії 5 2. Практична частина 8 2.1. Характеристика підприємства 8 2.2. Розробка технології стимулювання вантажних перевезень 9 Висновок 14 Список літератури 15 Додаток 16 Основною метою даної роботи є розробка маркетингової концепції для стимулювання вантажних перевезень на прикладі транспортної фірми АТ «Експрес». Для досягнення поставленої мети необхідно дослідити основні складові маркетингової стратегії компанії і виробити рекомендації з підвищення ефективності роботи фірми.

Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Комп’ютерні системи” на ринку в Україні

Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 4 1.1.Стисла характеристика підприємства 4 1.2.Аналіз товарного асортименту 5 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 8 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 9 2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 9 2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 14 Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 17 Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 22 Висновки 32 Список літератури 34