институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Курсова з фармацевтичної діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Курсовая | Страниц: 37 | Год: 2008 | Размер: 61 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Курсова з фармацевтичної діяльності


ВСТУП 2
1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ АПТЕКИ 4
1.1.Планування: сутність, завдання, особливості, принципи. 4
1.2.Специфіка планування в аптечному закладі. 19
1.3.Державне регулювання аптечних закладів в Україні. 21
2. АНАЛІТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ АПТЕКИ. 25
2.1. Загальна характеристика діяльності 25
2.2. Аналіз фінансових показників...................................................................................29
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Cмотрите также:
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………….3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Загальна характеристика фармацевтичної діяльності................4 1.2. Нормативно-правове забезпечення фармацевтичної діяльності ......................................................................................................6 1.3. Аналіз фармацевтичної галузі України .................................11 2. УПРАВЛІННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОЮ ФІРМОЮ „ДАРНИЦЯ” 2.1. Організаційно-економічна характеристика ФФ „Дарниця” ...15 2.2. Управління діяльністю ФФ „Дарниця” ..................................16 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ . 3.1. Проблеми фармакологічної галузі України ...........................19 3.2. Удосконалення управління діяльністю ФФ „Дарниця” ........23 ВИСНОВОК………………………………………………………….31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ....................................33

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТА РОЗМІЩЕННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................3 РОЗДІЛ І. ХАРАКТЕРИСТИКА ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ.................................................................................................................5 1.1. Значення фармацевтичної промисловості в економіці України..................5 1.2. Принципи та фактори розміщення підприємств фармацевтичної промисловості..........................................................................................................6 РОЗДІЛ ІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ І РОЗМІЩЕННЯ ГАЛУЗЕЙ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ..........................................................8 2.1. Соціально-економічні та демографічні передумови розміщення галузі.....8 2.2. Сучасний стан фармацевтичної промисловості України.......................13 РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ.......................20 3.1. Проблеми розвитку та розміщення підприємств фармацевтичної промисловості........................................................................................................20 3.2. Перспективи розвитку фармацевтичної промисловості.............................22 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...........................................................................26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................29

Сучасні проблеми організації обслуговування фармацевтичної галузі та шляхи їх подолання

Вступ 3 1. Етапи розвитку фармацевтичної галузі України 7 1.1. Аналіз напрямків розвитку фармацевтичної галузі України в історичному аспекті 7 1.2. Види і форми фармацевтичного бізнесу. 9 1.3. Теоретичні основи забезпечення інноваційного розвитку фармацевтичних підприємств 12 2. Проблеми і перспективи української фармації 14 2.1. Виробництво і продаж фармацевтичної продукції 14 2.2. Напрями розвитку фармацевтичної галузі 20 2.3. Основи законодавства України "Про охорону здоров'я". 24 3. Напрями вдосконалення організації обслуговування фармацевтичної галузі 28 3.1. Проведення раціональної фармацевтичної політики 28 3.2. Механізм трансформації стратегічних завдань фармацевтичного підприємства в індивідуальні цілі працівників. 34 3.3. Напрямки вдосконалення соціально-економічного потенціалу фармацевтичного підприємства 38 Висновки 43 Література 46

Збутова політика в зовнішньоекономічній діяльності підприємств медичного та фармацевтичного профілю

Предмет: Маркетинг медичних і фармацевтичних послуг Зміст Вступ 3 1. Збутова політика на міжнародному ринку фармацевтичної продукції як складова частина загальної маркетингової стратегії 4 2. Особливості збутової політики підприємств на міжнародному ринку фармацевтичної продукції 10 Висновки 20 Література 22 Додатки 23 Додаток 1. Основні техніко-економічні показники виробничо-господарської діяльності ВАТ “Фарм-Сервіс”

Аналіз міжнародного досвіду організації фармацевтичної діяльності

Предмет: основи менеджменту охорони здоровя План Вступ 3 1.1. Види і форми медичного і фармацевтичного бізнесу. 5 1.2. Основи законодавства України "Про охорону здоров'я". 16 1.3. Аналіз організаційно-правових форм українських аптек 19 2. Організація фармацевтичної діяльності на прикладі ТОВ “Обласна аптечна компанія” 24 2.1. Огляд фармацевтичного ринку України 24 2.2. Історія і перспективи діяльності ТОВ “Обласна аптечна холдингова компанія” 28 2.3. Аналіз фінансового стану компанії 32 3. Напрями вдосконалення діяльності ТОВ “Обласна аптечна компанія” 39 3.1. Інноваційний розвиток компанії 39 3.2. Вдосконалення фінансування поточної діяльності та розвитку компанії 45 3.3. Механізм трансформації стратегічних завдань медичної і фармацевтичної організації в індивідуальні цілі працівників. 47 Висновки 51 Література 54 Мета роботи полягає в узагальненні міжнародного досвіду організації фармацевтичної діяльності, розробці прикладних положень та конкретних рекомендацій стосовно вдосконалення управління українськими фармацевтичними підприємствами в умовах динамічного зовнішнього середовища. Об’єктами дослідження обрано систему і процеси управління суб’єктами господарювання у фармацевтичній галузі, зокрема ТОВ “Обласна аптечна холдингова компанія” та механізми їх функціонування в умовах динамічного зовнішнього середовища. Предметом дослідження є теоретичні питання, основні принципи, методи і практичні аспекти фармацевтичних управлінських теорій.

Управління бізнесом фармакології

1. Найважливіші індикатори фінансового стану фармацевтичної організації 2 2. Методи прогнозування кризових явищ у фармацевтичних організаціях 4 3. Проблеми становлення обов язкового страхування в Україні 6 4. Показники діяльності лікаря стаціонару і поліклініки 8 5. Визначення потенційних партнерів у сегменті 10 6. Головні умови функціонування страхових компаній 12 7. Структура службових зв язків керівників закладів охорони здоров я 13 8. Особливості маркетингу у медицині та фармації 15 9. Методи діагностування кризового стану фармацевтичної організації 17 Литература 18

Курсова з аптечної діяльності

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА УСПІШНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АПТЕЧНОЇ МЕРЕЖІ 6 1.1. Поняття стратегії 6 1.2. Розвиток фармацевтичної індустрії м. Києва 8 1.3. Стратегічний аналіз розробки організаційної структури аптечної мережі 10 РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ АПТЕЧНОЇ МЕРЕЖІ 15 2.1. Характеристика діяльності аптечної мережі „ ” м. Києва 15 2.2. Стратегічне проектування оптимальної організаційної структури аптечної мережі „ ” 20 2.3. Стратегія розробки маркетингової організаційної структури аптечної мережі „ ” 25 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ АПТЕЧНОЇ МЕРЕЖІ „ ” 31 3.1. Рекомендації з оптимального стратегічного аналізу мережі аптек „ ” 31 3.2. Маркетингові стратегії оптимального функціонування аптечної мережі „ ” 34 3.3. Впровадження реінжинірінгу в аптеку №1 мережі „ ” для оптимізації діяльності: оцінювання результатів 38 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45 ДОДАТКИ 47

Державне регулювання в фармацевтичній галузі

ЗМІСТ Вступ 2 1. Особливості виробництва фармацевтичних послуг 3 2. Особливості формування попиту на фармацевтичну продукцію. Державне регулювання 6 3. Проблеми розвитку фармацевтичної галузі 11 4. Стратегічні напрямки державної політики в сфері регулювання фармацевтичної галузі 13 Висновок 17 Література 19

Структура на напрямки державного регулювання фармацевтичного ринку України

ВСТУП 3 1. ОСОБЛИВОСТІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ВІТЧИЗНЯНОГО ФАРМРИНКУ 4 1.1. Структура державного регулювання фармацевтичного ринку України 4 1.2. Особливості виробництва фармацевтичних послуг в Україні 8 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ В СВІТІ ТА В УКРАЇНІ 11 2.1. Аналіз світового фармацевтичного ринку 11 2.2. Аналіз фармацевтичного ринку України 12 3. ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ ТА НАПРЯМКИ ЇХ ВИРІШЕННЯ З УРАХУВАННЯМ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ 19 3.1. Зарубіжний досвід державного регулювання фармацевтичної галузі 19 3.2. Проблеми та перспективи розвитку вітчизняної фармацевтичної галузі 25 ВИСНОВКИ 32 ЛІТЕРАТУРА 33 ДОДАТКИ 35

Організація медичної та фармацевтичної діяльності

1. Структурні елементи Державної служби лікарських засобів і виробів медичного призначення 3 2. Провізорські посади у закладах охорони здоров’я 8 Література 18