институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз розвитку форм і груп товарів по відношенню стилю (кераміка)

Каталог пособий и учебных материалов | Искусство | Реферат | Страниц: 31 | Год: 2003 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз розвитку форм і груп товарів по відношенню стилю (кераміка)

Вступ 3
1. Основні види кераміки 4
2. Витоки виробництва керамічних виробів 14
3. Фарфорова справа в Європі 22
4. Російський фарфор 24
5. Українська кераміка 27
Висновки 30
Література 31

Cмотрите также:
Фірмовий стиль готелю

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в системі маркетингового комплексу 6 1.2. Характеристика основних форм і методів маркетингових комунікацій 12 1.3. Поняття фірмового стилю, його складові 20 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «Назва» 25 2.1. Загальна характеристика готелю «Назва» 25 2.2. Аналіз господарської діяльності готелю «Назва» 34 2.3. Аналіз фірмового стилю готелю «Назва» 42 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ГОТЕЛЮ «Назва» 45 3.1. Комунікаційні стратегії готелю «Назва» 45 3.2. План вдосконалення фірмового стилю готелю «Назва» 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 62-69

Форми продажу товарів у магазинах та їх ефективність

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ФОРМ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У МАГАЗИНАХ 5 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У МАГАЗИНІ ВАТ “ЦЕНТРАЛЬНИЙ ГАСТРОНОМ” 14 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У ВАТ “ЦЕНТРАЛЬНИЙ ГАСТРОНОМ” 20 4. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У МАГАЗИНІ “ЦЕНТРАЛЬНИЙ ГАСТРОНОМ”... 23 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34 ЛІТЕРАТУРА 37

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ

ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ 1.1. Розкриття сутності фірмового стилю 1.2. Характерні особливості елементів фірмового стилю. РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ЗАСОБАМИ БРЕНДІНГУ 2.1. Процес створення бренда організаціями, які працюють на локальному ринку. 2.2. Створення фірмового стилю на вітчизняних підприємствах. 2.3. Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу РОЗДІЛ 3 ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Ефективність застосування брендів на вітчизняних підприємствах 3.2. Правові аспекти використання торгових знаків на Україні ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Психологія управління

Вступ 3 1. САМООСВІТА КЕРІВНИКА ОРГАНІЗАЦІЇ 3 1.1. Необхідність самоосвіти керівника 3 1.2. Можливість здійснення самоосвіти 4 1.3. Зміст самоосвіти 5 Висновки 7 2. ЗАЛЕЖНІСТЬ УСПІХУ У ВИРІШЕННІ ЗАВДАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ВІД СТИЛЮ УПРАВЛІННЯ КОЛЕКТИВОМ. 7 2.1. Авторитарний стиль 7 2.1.1. Характеристика стилю 7 2.1.2. Ефективність стилю 8 2.2. Демократичний стиль 9 2.2.1. Характеристика стилю 9 2.2.2. Ефективність стилю 10 2.3. Ліберальний стиль 10 2.1.1. Характеристика стилю 10 2.3.2. Ефективність стилю 11 Висновки 11 Закінчення 12 Література 13

Контрольна робота товарознавство ювелірних товарів

План: 1. Стан ринку ювелірних товарів України 3 2. Аналіз нормативної документації, щодо якості ювелірних виробів (товарів) 7 3. Надати характеристику основним видам художнього оздоблення та методам виготовлення форм ювелірних виробів 10 4. Аналіз асортименту ювелірних виробів Харківського ювелирного заводу 15 Література 16

Маркетингова стратегія підприємства по відношенню до товару

ПЛАН 1. Маркетингова стратегія підприємства по відношенню до товару 3 2.Договірні відносини у каналах збуту 6 3. Зміст і характеристика розділу маркетингового плану “Дослідження ринку” 8 4. Вибір ефективної системи просування товарів: стратегії, комунікації та стимулювання. 13 МАРШРУТ БІЗНЕС-ТУРУ 19 „Хабаровськ - Київ – Харків – Київ – Хабаровськ” 19 Список використаної літератури 25

Формування стилю управління керівника

ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття стилю керівництва 4 2. Одномірний опис стилю керівництва. 7 3. Двомірний опис стилю керівництва. 8 4. Формування стилю управління керівника. 11 Висновок 16 Література 17

Формування стилю управління керівника

ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття стилю керівництва 4 2. Одномірний опис стилю керівництва. 7 3. Двомірний опис стилю керівництва. 8 4. Формування стилю управління керівника. 11 Висновок 16 Література 17

Контрольна робота товарознавство ювелірних товарів

План: 1. Стан ринку ювелірних товарів України 3 2. Аналіз нормативної документації, щодо якості ювелірних виробів (товарів) (ДСТУ 3527-97 "Вироби золотарські, терміни та визначення" ГОСТ 30649-99 «Сплави на основі благородних металів. Ювелірні марки») 6 3. Надати характеристику основним видам художнього оздоблення та методам виготовлення форм ювелірних виробів 8 4. Аналіз асортименту ювелірних виробів ВАТ «Київський ювелірний завод» 10 Література 15

Визначення ефективності виробничих і фінансових інвестицій підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ ТА ВИРОБНИЧИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ 6 1.1. Інвестиції: їх суть, склад та структура 6 1.2 Особливості управління виробничими інвестиціями 13 1.3. Чинники підвищення використання капітальних вкладень та фінансових інвестицій 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІНАНСОВИХ ТА ВИРОБНИЧИХ ІНВЕСТИЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ „КЕРАМІКА” 25 2.1. Організаційно - економічна характеристика ТОВ “Кераміка” 25 2.2 Аналіз фінансового стану ТОВ „Кераміка” 30 2.3 Оцінка ефективності фінансових та виробничих інвестицій ТОВ „Кераміка” 37 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ РЕАЛЬНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ 51 3.1 Необхідність застосування інформаційних систем і програмних засобів в процесі управління реальними інвестиціями 51 3.2 Впровадження інформаційних систем з підтримки прийняття рішень на ТОВ “Кераміка” 60 3.3 Розробка бізнес-плану інвестиційного проекту ТОВ “Кераміка” 63 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73 Додатки 80-88 Метою дипломної роботи є - на основі аналізу економічної літератури та практичного матеріалу визначити основні напрямки ефективного управління інвестиціями, проявити розуміння особливостей інвестування, здійснити економічний аналіз інвестиційних проектів і способів його фінансування з використанням відповідних методів оцінки, для підготовки управлінського рішення про доцільність включення проекту в інвестиційний план (бюджет капіталовкладень) підприємства. В першому розділі розглядаються теоретичні основи інвестування, розкривається зміст та структура фінансових та виробничих інвестиції, залежність обсягу інвестицій від зовнішніх факторів. В другому розділі на основі виробничих даних підприємства ТОВ “Кераміка”, що спеціалізується на виготовленні облицювальних матеріалів, зроблені дослідження по розробці та оцінці привабливості реального інвестиційного проекту згідно стадіям передінвестиційного етапу життєвого циклу проекту: проаналізовано вибір пріоритетних напрямків реального інвестування, здійснена розробка бізнес-плану інвестиційного проекту, проаналізовано вибір приорітетних напрямків реального інвестування, здійснено аналіз фінансових показників. Третій розділ містить дослідження можливості підвищення ефективності управління реальними інвестиціями за допомогою інформаційних систем з підтримки прийняття рішень. Обґрунтована доцільність застосування сучасних інформаційних систем, зроблений порівняльний аналіз характеристик та можливостей програм з підтримки прийняття рішень, приведений приклад застосування інформаційних систем на підприємстві ТОВ “Кераміка”. У висновках зроблено підсумки та узагальнення по зроблених дослідженнях, ступеню виконання поставлених завдань