институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Консультаційний проект - Удосконалення системи управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Консультационный проект | Страниц: 84 | Год: 2006 | Размер: 408 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Консультаційний проект - Удосконалення системи управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища

РЕЗЮМЕ 4
РОЗДІЛ 1. Основні положення проекту 5
1.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 5
1.2. Визначення предмету та мети консультаційного проекту 13
РОЗДІЛ 2. Обґрунтування проекту 15
2.1. Діагностика системи управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища 15
2.2. Формулювання альтернативних шляхів удосконалення системи управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища 48
РОЗДІЛ 3. Оцінювання проекту 60
3.1. Розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів 60
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 66
Додаток А. Основні звітні дані підприємства за 2003-2005 рр. 66
Додаток Б. Послідовність робіт щодо створення аналітичного органу, відповідального за управління зв’язками компанії з контрагентами зовнішнього середовища 71
Додаток В. Ринок поліграфії в м. Києві 73
Додаток Г. Витрати на придбання ПЕОМ та розбудову інформаційної мережі для співробітників нового підрозділу 79
Додаток Д. Сукупні витрати на організацію нового підрозділу за альтернативними варіантами 81
Додаток Е. Анкета дослідження факторів середовища оточення 82

Cмотрите также:
Удосконалення системи управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища (+рецензія)

РЕЗЮМЕ 4 РОЗДІЛ 1. Основні положення проекту 5 1.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 5 1.2. Визначення предмету та мети консультаційного проекту 13 РОЗДІЛ 2. Обґрунтування проекту 15 2.1. Діагностика системи управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища 15 2.2. Формулювання альтернативних шляхів удосконалення системи управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища 48 РОЗДІЛ 3. Оцінювання проекту 60 3.1. Розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 66

Управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи дослідження середовища функціонування 6 1.1. Дослідження сутності категорії «середовище функціонування організації» 6 1.2 Характеристика моделей зовнішнього середовища АТ 17 1.3. Аналіз методів дослідження зв’язків АТ з контрагентами зовнішнього середовища 26 1.4. Управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища 42 РОЗДІЛ 2. Дослідження сфери діяльності ЗАТ « » 56 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 56 2.2. Аналіз факторів макросередовища підприємства 65 2.3. Аналіз факторів мікросередовища 80 РОЗДІЛ 3. Шляхи підвищення ефективності зв’язків АТ з контрагентами зовнішнього середовища 100 3.1. Обґрунтування напрямків підвищення ефективності зв’язків з контрагентами зовнішнього середовища 100 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 115 ВИСНОВКИ 121 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 126 ДОДАТКИ 138

Управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи дослідження середовища функціонування 6 1.1. Дослідження сутності категорії «середовище функціонування організації» 6 1.2 Характеристика моделей зовнішнього середовища АТ 16 1.3. Аналіз методів дослідження зв’язків АТ з контрагентами зовнішнього середовища 25 1.4. Управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища 41 РОЗДІЛ 2. Дослідження сфери діяльності ЗАТ « » 55 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 55 2.2. Аналіз факторів макросередовища підприємства 64 2.3. Аналіз факторів мікросередовища 79 РОЗДІЛ 3. Шляхи підвищення ефективності зв’язків АТ з контрагентами зовнішнього середовища 98 3.1. Обґрунтування напрямків підвищення ефективності зв’язків з контрагентами зовнішнього середовища 98 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 98 ВИСНОВКИ 99 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 100 ДОДАТКИ 112 Додаток А. Інструментарій дослідження середовища АТ 112 Додаток Б. Основні звітні дані підприємства за 2002-2004 рр. 121 Додаток В. Ринок поліграфії в м. Києві 124

Управління зв’язками АТ з контрагентами зовнішнього середовища

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи дослідження середовища функціонування 6 1.1. Дослідження сутності категорії «середовище функціонування організації» 6 1.2. Зовнішнє середовище організації 17 1.3. Аналіз методів дослідження середовища організації 36 1.4. Огляд існуючих підходів до управління зв’язками організації з зовнішнім середовищем 42 РОЗДІЛ 2. Дослідження сфери діяльності "..." 52 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 52 2.2. Аналіз факторів макросередовища підприємства 61 2.3. Аналіз факторів мікросередовища 76 РОЗДІЛ 3. Дослідження економічної ефективності інвестицій на підприємстві та їх впливу на підвищення ефективності зв’язків з контрагентами зовнішнього середовища 95 3.1. Обґрунтування напрямків підвищення ефективності зв’язків з контрагентами зовнішнього середовища 95 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 95 ВИСНОВКИ 96 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 97 ДОДАТКИ 109

Зовнішнє середовище підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори 6 1.2. Особливості аналізу факторів зовнішнього середовища 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ „СЕЛМА” 24 2.1. Аналіз господарська - фінансової діяльності ТОВ „Селма” 24 2.2. Аналіз системи управління ТОВ Селма 26 2.3 Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування організації 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 42 3.1. Напрямки оптимізації впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування системи управління 42 3.2. Напрямки по удосконаленню взаємодії з факторами зовнішнього середовища ТОВ «Селма» 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53

Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління підприємства туристичної сфери

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи зовнішнього середовища підприємства 6 1.1 Сутність та значення зовнішнього середовища підприємства 6 1.2 Характеристика та основні напрямки дослідження зовнішнього середовища підприємства 10 1.3 Методи аналізу зовнішнього середовища 16 Розділ 2. Дослідження впливу зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством туристичної сфери 22 2.1 Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 22 2.2 Оцінка зовнішнього середовища підприємства 24 2.3 Визначення впливу зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством 27 Розділ 3. Шляхи вдосконалення ефективності управління підприємством через вплив зовнішнього середовища 31 3.1 Застосування аналізу зовнішнього середовища за методикою структурного аналізу п’яти конкурентних сил М.Портера 31 3.2 Обґрунтування конкурентних стратегій для кожного напрямку діяльності підприємства у зовнішньому середовищі 39 Висновки 47 Список використаної літератури 50-52

Діагностика зовнішнього середовища підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Сутність зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори 5 1.2 Дослідження впливу зовнішнього середовища діяльності туристичного підприємства 11 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 17 2.1 Організаційна характеристика діяльності підприємства 17 2.2 Характеристика туристичної галузі області та конкуренції між турфірмами 21 2.3 Аналіз фінансових результатів підприємства 25 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 30 3.1 Оптимізація елементів зовнішнього середовища 30 3.2 Концепція ефективного управління підприємства 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48

Взаємозв’язок операційної системи з факторами зовнішнього середовища

ВСТУП 2 1. ПОНЯТТЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЙОГО ФАКТОРИ 4 1.1. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4 1.2. КЛАСИФІКАЦІЯ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ 9 2. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ З ФАКТОРАМИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 15 2.1. ОСНОВНІ ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ 15 2.2. АНАЛІЗ ВЗАЄМОДІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ З ОТОЧЕННЯМ 20 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 27 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39

Взаємозв’язок операційної системи з факторами зовнішнього середовища

ВСТУП 2 1. ПОНЯТТЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЙОГО ФАКТОРИ 4 1.1. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4 1.2. КЛАСИФІКАЦІЯ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ 9 2. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ З ФАКТОРАМИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 15 2.1. ОСНОВНІ ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ 15 2.2. АНАЛІЗ ВЗАЄМОДІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ З ОТОЧЕННЯМ 20 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 27 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39

Зовнішнє середовище організації та оцінка його факторів

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи дослідження зовнішнього середовища 4 1.1. Склад та особливості зовнішнього середовища 4 1.2. Аналіз зовнішнього середовища 6 Розділ 2. Аналіз діяльності ЗАТ “Чернігівський пивкомбинат “Десна” 10 2.1. Загальна характеристика ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна» 10 2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12 2.3. Аналіз конкурентного середовища 17 Розділ 3. Проект методики діагностики зовнішнього середовища ЗАТ «Чернігівський пивкомбинат «Десна» 28 Висновки 39 Список використаної літератури 40