институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Виробнича практика ТОВ "Назва"

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент персонала | Курсовая | Страниц: 39 | Год: 2008 | Размер: 105 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

Виробнича практика ТОВ "Назва"

1. Визначення організаційної структури підприємства 2
2. Діагностика розвитку підприємства 3
3. Аналіз установчих документів підприємства 7
4. Аналіз функції управління персоналом 9
5. Аналіз функції планування персоналу 15
6. Дослідження методів пошуку та підбору персоналу 18
7. Аналіз функції планування та розвитку кар’єри персоналу 23
8. Аналіз системи матеріального стимулювання 27
9. Аналіз системи мотивації персоналу 33
Висновки та пропозиції 36
Література 38
Cмотрите также:
Виробнича практика в банку

Вступ 2 1. Загальні відомості про АТ «КБ «Назва» 4 2. Комплексний аналіз фінансової діяльності АТ «КБ «Назва» 9 3. Пропозиції щодо вдосконалення механізму управління фінансовою діяльністю АТ «КБ «Назва» 18 4. Результати проведеного наукового дослідження відповідно до отриманого індивідуального завдання по обраній темі дипломної роботи 21 Висновки 30 Список використаних джерел 32 Додатки 33

Звіт з практики

Вступ 3 1. Виробнича практика 3 2. Науково-дослідна практика 17 3. Педагогічна практика 37 Висновки і пропозиції 55 Додаток 1 58 Додаток 2 69

ЗВІТ про проходження практики на ПП “Назва”

1. Загальні відомості про ПП "Назва"…………………………………2 2. Організація менеджменту………………………………………….4 3. Господарський механізм, його галузеві особливості………….10 4. Організація маркетингу на підприємстві………………………12 5. Інноваційна та фінансова діяльність підприємства……………..18 6. Практика антикризового управління на підприємстві…………..21 7. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві…………26 8. Компютеризація економічної роботи на ПП «Назва»………….29 Література…………………………………………………………………..32 Додатки……………………………………………………………………..33

Педагогічна та виробнича практика (на прикладі банку)

Вступ 3 1. Педагогічна практика 5 1.1. Характеристика місця проведення практики 5 1.2. Індивідуальна частина 9 2. Характеристика розробленого методичного забезпечення для проведення заняття 14 3. Виробнича практика 17 2.1. Загальна характеристика підприємства 17 2.2. Ризик-менеджмент банку 23 Висновки та пропозиції 39 Література 43 Додаток 1. Баланс 47 Додаток 2. Звіт про фінансові результати 48 Педагогічна практика передбачає ознайомлення студентів із сучасними методами і формами організації навчального процесу; формування у студентів навичок викладання дисциплін за спеціальністю. Мета педагогічної практики — набути навичок застосування методів наукових досліджень, навичок проведення занять, закріпити знання з методики викладання банківських дисциплін. Метою педагогічної практики є оволодіння методикою викладання фінансових дисциплін, а саме банківської справи. Загальна частина має чотири підрозділи: загальна характеристика підприємства, майно і власність підприємства, взаємовідносини з зовнішнім середовищем, організаційна структура і управління підприємством. Індивідуальна чистина присвячена ризик-менеджменту банку. Висновки та пропозиції містять узагальнення та рекомендації щодо покращення ситуації на підприємстві

Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення

Вступ 3 1. Поняття товарної політики пропозиції та принципи її формування в магазині 5 2. Фактори, що впливають на формування товарної пропозиції 8 3. Показники, що характеризують товарну пропозицію в магазині 10 4. Аналіз товарної пропозиції в магазині «Назва» та практика її формування і удосконалення 12 5. Формування товарної пропозиції у магазині «Назва 20 Висновки 32 Список використаної літератури 35 Додатки 37-51

Вдосконалення маркетингової діяльності на ТОВ "Назва"

Вступ 3 1. Аналіз маркетингового середовища ТОВ "Назва" 5 1.1. Загальна організаційно-економічна характеристика та аналіз маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 5 1.2. Маркетингове дослідження ставлення споживачів до діяльності ТОВ "Назва" 15 2. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 19 2.1 Раціоналізація товарної пропозиції ТОВ «Назва» 19 2.2 Вдосконалення цінової політики ТОВ «Назва» 23 2.3 Вдосконалення збутової політики ТОВ «Назва» 25 2.4 Розробка програми інтегрованих маркетингових комунікацій 26 Висновки 30 Список використаної літератури 33

Виробнича потужність

Завдання: 1. Виробнича потужність 2. Вивчити та проаналізувати роботу відділу матеріально-технічного забезпечення

Виробнича функція

ЗМІСТ 1. Виробнича функція........................................................................ 3 2. Виробничі сітки.............................................................................. 8 3. Ізокванта, карта ізоквант............................................................. 9 Використані джерела......................................................................... 16

Організація обліку на підприємстві МП “Назва””

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації обліку на підприємстві МП „Назва”. 5 1.1.Економічна характеристика підприємства МП „Назва”. 5 1.2. Організація обліку і порядок розподілу обов’язків на підприємстві МП „Назва”. 6 1.3. Форма бухгалтерського обліку, що застосовується на підприємстві МП „Назва”. 7 Розділ 2. Наказ про облікову політику й організацію бухгалтерського обліку на підприємстві МП „Назва”. 9 Розділ 3. Шляхи вдосконалення бухгалтерського обліку 22 Висновки та рекомендації 27 Список використаної літератури. 29

Курсова робота "міжнародний маркетинг"

1. Коротка характеристика підприємства 3 2. Характеристика факторів зовнішнього середовища Азербайджана. 3 2.1. Характеристика географічних факторів Азербайджану 3 2.2. Характеристика розвитку транспортної інфраструктури 4 2.3. Характеристика соціальних та демографічних факторів 4 2.4. Рівень економічного розвитку і основні економічні показники Азербайджану 4 2.5. Рівень розвитку в Азербайджані галузі електронної техніки 5 2.6. Характеристика факторів мікросередовища для ТПГ «Назва» 6 3. Розробка стратегії виходу на міжнародний ринок 11 3.1. Сприятливі фактори для ТПГ «Назва»: 11 3.2. Несприятливі фактори для ТПГ «Назва» 11 : 11 3.3. Наявні ризики для ТПГ «Назва»: 12 3.4. Переваги діяльності ТПГ «Назва» на міжнародному ринку 13 3.5. Мета та цілі діяльності ТПГ «Назва» на міжнародному ринку 14 3.6. Форма економічної діяльності ТПГ «Назва» на міжнародному ринку 16 3.7. Товарна політика для виходу на міжнародний ринок ТПГ «Назва» 17 3.8. Основні принципи цінової політики ТПГ «Назва» 20 3.9. Канали дистрибьюції ТПГ «Назва» 20 3.10. Основні види комунікацій ТПГ «Назва» 20 3.11. Форма відшкодування транспортних витрат 21 Література 22