институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Зміст технології зв’язків з громадськістю в соціальній роботі

Каталог пособий и учебных материалов | Социальная работа | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2008 | Размер: 27 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Зміст технології зв’язків з громадськістю в соціальній роботі

Вступ 3
1. PR-кампанія як сума технологій 7
1.1. Постановка задачі 7
1.2. Визначення ресурсів 8
1.3. Детальне планування – шлях до успіху 8
2. Створення фондів 9
3. Центри громадських зв’язків для НПО (PR-центри) 11
4. Відомість для НПО 12
Висновки 12
Література 14
Cмотрите также:
Використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю у вищому навчальному закладі

Вступ 3 1. Сутність та напрямки ПР-діяльності у вищому навчальному закладі 5 1.1 Поняття та сутність зв’язків з громадськістю 5 1.2 Особливості зв’язків з громадськістю в сфері освіти 33 2. Сучасні інформаційні технології в організації зв’язків з громадськістю 40 2.1 Інструменти і методи проведення ПР-заходів 40 2.2 Особливості використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю 53 3. Аналіз практики використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю у вищому навчальному закладі (на прикладі ЄУФІМБ) 81 3.1 Загальна характеристика об’єкта дослідження 81 3.2 Аналіз основних методів здійснення зовнішніх комунікацій ВУЗу та резерви підвищення їх ефективності 85 Висновки 102 Список використаної літератури 106 Додаток 1. Загальний вигляд та перелік основних розділів сайту ЄУФІМБ 110 Додаток 2. Приклад інформаційного матеріалу ЄУФІМБ, який розповсюджується каналами мережі Інтернет 111

Технологія налагодження і підтримки партнерських зв’язків у соціальній роботі

Вступ 3 1. Значення партнерських зв’язків у соціальній роботі 4 2. Технологія налагодження і підтримки партнерських зв’язків 8 Висновок 13 Література 14

ПР як організація комунікативного простору. Економічна комунікація та ринок

Вступ 3 1. Поняття та сутність зв’язків з громадськістю 4 2. Інструменти встановлення комунікацій з громадськістю 6 Висновки 14 Література 16

ПР як організація комунікативного простору. Економічна комунікація та ринок

Вступ 3 1. Поняття та сутність зв’язків з громадськістю 4 2. Інструменти встановлення комунікацій з громадськістю 6 Висновки 14 Література 16

Особливості стратегій втручання в соціальній роботі

Вступ 2 1. Особливості стратегій втручання в соціальній роботі 4 2. Практичне завдання «Аналіз інновацій в соціальній роботі» 11 Висновки 21 Література 23 Додаток А 25

Основні складові системи зв'язків з громадськістю та їх характеристика

Вступ 3 1. Основні складові системи зв’язків з громадськістю (PR) та їх характеристика 4 2. PR і споріднені з ним напрямки діяльності 8 3. Сучасні тенденції розвитку PR 13 Висновок 17 Література 18

Організація роботи з громадськістю

Вступ 3 Розділ 1. Організація зв’язків з громадськістю як важливий складовий компонент маркетингових комунікацій підприємства 5 1.1.Організації зв’язків з громадськістю як інструмент комунікаційної діяльності 5 1.2. Тенденції розвитку сучасного ринку PR-ринку в Україні 15 1.3. Особливості PR-послуг на фондовому ринку України 22 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища та PR-діяльності інвестиційної компанії «Форент ПреголУкраїна» 28 2.1. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища ІК «Форент ПреголУкраїна» 28 2.2. Оцінка комунікаційної діяльності конкурентів ІК «Форент ПреголУкраїна» 43 2.3. Аналіз PR-діяльності ІК «Форент ПреголУкраїна» 52 3 Розділ. Розробка заходів роботи з громадськістю ІК «Форент ПреголУкраїна» 60 3.1. Створення заходу "Форум Росія" для організації звязків з громадськістю 60 3.2. Розробка заходів з вдосконалення "Форуму Росія" для організації роботи з громадськістю 73 Висновки 81 Список літератури 88

Ігрові методи в соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку

Вступ 2 Розділ 1. Особливості діяльності соціального педагога навчального закладу при роботі з молодшими школярами 5 1.1 Зміст та методи виховання дітей молодшого шкільного віку 5 1.2 Характеристика ігрових методів які застосовуються у соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку 18 Розділ 2. Особливості використання ігрових методів у соціальній роботі з дітьми молодшого шкільного віку 24 2.1 Специфіка застосування ігрових методів у соціальній роботі з дітьми молодшо шкільного віку 24 2.2 Рекомендації щодо використання ігрових методів в роботі соціального педагога з молодшими школярами 33 Висновки 36 Список використаної літератури 38

Психологічне консультування та його використання в соціальній роботі

ЗМІСТ Вступ. 3 І. Роль психологічної консультації в соціальній роботі. 4 ІІ. Інтерв'ю як основний метод психологічного консультування 6 ІІІ Етапи психологічної консультації 8 Висновок 13 Література 14

Система психологічного знання в соціальній роботі

Зміст Вступ 3 1. Система психологічного знання в соціальній роботі 6 1.1 Основні психодинамічні теорії 6 1. 2 Основні поведінкові психологічні теорії 11 1. 3 Основні психологічні екзістенціально-гуманістичні теорії 13 2. Психологічне забезпечення соціальної роботи 19 2.1 Психодинамічна практика роботи з клієнтом 19 2.2 Поведінкова практика роботи з клієнтом 24 2. 3 Екзестенційно-гуманістичний підхід у практиці роботи з клієнтом 27 3. Функції психології в соціальній роботі 31 Висновок 34 Використана література 37