институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Винахідництво, як об’єкт психологічних досліджень

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2008 | Размер: 44 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Винахідництво, як об’єкт психологічних досліджень

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АКТИВІЗАЦІЇ ВИНАХІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1. Історико-методологічний аналіз психолого-педагогічних досліджень винахідницької діяльності учнів 5
1.2. Психологічний аналіз винахідництва 12
1.3. Визначення поняття винаходу та його ознаки 14
1.4. Творчість винахідництва і чинники, що впливають на нього 17
РОЗДІЛ 2. СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ВИНАХІДНИЦТВА 21
2.1. Психолого-педагогічні умови розвитку винахідництва 21
2.2. Технологія навчання дошкільняіт прийомам розв’язання технічних задач, що формують уміння винахідництва 22
2.3. Розвиток винахідництва в учнів початкової школи 24
РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК ВИНАХІДНИЦЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПРИ НАВЧАННІ КОНСТУЮВАННЮ (практична частина) 26
3.1. Організація дослідження 26
3.2. Результати експерименту 29
ВИСНОВОК 33
Список використаної літератури 35
Cмотрите также:
Програма соціально-психологічного дослідження

ЗМІСТ Вступ 3 1. Особливості прикладних досліджень у соціальній психології 4 2. Види соціально-психологічних досліджень 6 3. Ефективність соціально-психологічних досліджень 7 4. Програма соціально-психологічного дослідження 8 Висновок 11 Список використаної літератури 12

Методи соціально-психологічних досліджень управлінської діяльності

Вступ 1. Методи соціально-психологічних досліджень. Метод спостереження. 2. Методи опитування, анкетування, тестування, експерименту, вивчення документів. Висновки Література

Методи соціально-психологічних досліджень управлінської діяльності

Вступ 3 1. Методи соціально-психологічних досліджень. Метод спостереження. 4 2. Методи опитування, анкетування, тестування, експерименту, вивчення документів. 7 Висновки 11 Література 12

Здібності. Методи дослідження

Вступ..................................................................................................................3
Розділ І. Здібності, їх природа та структура................................................5
1.1 Принципи побудови психологічних досліджень..............................15
1.2 Методи організації досліджень ...................................................16
1.3 Методи збирання фактичного матеріалу..................................................16
Розділ ІІ. Робота психолога з обдарованими дітьми...................................20
2.1 Методика дослідження здібностей..................................................25
2.2 Аналіз отримання результатів ..........................................................27
Висновки..........................................................................................................28
Список використаної літератури...................................................................30


Контрольна з основ психології та педагогіки

1. Основні методи психологічних досліджень 3 2. Індивідуальний стиль діяльності і його зміст 8 3. Міжособисті відношення в малих групах 12 Література 18

Контрольна з основ психології та педагогіки

1. Основні методи психологічних досліджень 3 2. Індивідуальний стиль діяльності і його зміст 8 3. Міжособисті відношення в малих групах 12 Література 18

Психологія управління

ВСТУП 3 1. Методи соціально-психологічних досліджень управлінської діяльності 4 2. Методи вирішення управлінських завдань 7 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14

Рівні та види психологічного дослідження

Вступ 2 Рівні та види психологічних досліджень 3 Висновки 17 Список використаної літератури 19

Маркетинг

Вступ - 3 - 1. Завдання та умови ефективності маркетингових досліджень. - 4 - 1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 - 1.2. Види маркетингових досліджень - 10 - 1.3. Помилкові очікування від маркетингових досліджень - 10 - 2. Анкета для виявлення рівня задоволення клієнта якістю обладнання для випічки кондитерських виробів. - 20 - Список використаної літератури - 23 -

Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень: суть, види, методи, інструменти 6 1.1 Сутність та види маркетингових досліджень 6 1.2 Основні методі маркетингових досліджень 12 2. Характеристика професійних агентств як суб’єктів маркетингових досліджень 16 2.1 Мета та завдання діяльності професійних агентств 16 2.2 Методика застосування програми перевірки 19 3. Аналіз маркетингових досліджень ринку фінансових послуг України 29 3.1 Нові тенденції в розвитку маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 29 3.2 Особливості маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 34 4. Проблеми маркетингових досліджень в Україні і шляхи їх вирішення 40 Висновки 48 Список літератури 51 Додаток А 55 Додаток Б 57