институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вплив стилю поведінки батьків на соціальний розвиток дитини (6-8 років)

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 33 | Год: 2008 | Размер: 38 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Вплив стилю поведінки батьків на соціальний розвиток дитини (6-8 років)

ВСТУП…………………………………………………………………………….3
Розділ 1. Сімейне виховання в соціальному розвитку дитини…………5-17
1.1. Роль батьків в соціалізації дитини…………………………………………..5
1.2. Помилки стилю поведінки батьків в сімейному вихованні………….…..12
1.2.1. Виховання і потреба в емоційному контакті……………………………12
1.2.2. Виховання і потреба сенсу життя……………………………………..…12
1.2.3. Виховання і потреба досягнення…………………………………………13
Розділ 2. Соціалізація і становлення особистості……………………….17-23
2.1. Соціалізація як процес активного відтворення індивідом соціального досвіду……………………………………………………………………………17
2.2. Фактори соціалізації дитини…………………………………………….…22
Розділ 3. Програма соціального розвитку дитини…………………...…24-27
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….…28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………30
Cмотрите также:
Вплив поведінки батьків на розвиток агресивності у молодших школярів

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти вивчення проблеми агресивності молодших школярів 5 1.1. Психологічні теорії агресивності 5 1.2. Прояви агресивної поведінки дитини 13 Розділ 2. Вплив поведінки батьків на формування агресивної поведінки дітей 6-10 років 21 2.1. Поведінка батьків - приклад виховання агресивності 22 2.2. Рекомендації щодо корекції агресивної поведінки дітей молодшого 25 шкільного віку 25 Висновок 40 Список використаної літератури 42

Роль батьків у розвитку та їх вплив на вольову сферу дитини

Зміст Вступ……………………………………………………………….3 I. Сімейне виховання…………………………………………5 1.1. Родина та її соціальні функції………………………5 1.2. Роль батьків у розвитку дитини…………………….7 II. Роль батьків у розвитку та їх вплив на вольову сферу дитини……………………………………………….15 2.1. Помилки сімейного виховання………………………15 2.2. Як сімейні установки впливають на виховання особистості дитини…………………………………………21 2.3. Стратегія аналізу і корекції проблем дитячо-батьківських стосунків……………………………………………………25 III. Практичне завдання………………………………………..27 Висновок…………………………………………………………..31 Список літератури………………………………………………..32

Вплив сімейних традицій і установок на розвиток соціалізації дитини

ВСТУП 3 Розділ 1. Сім'я як персональне мікросередовище розвитку дитини 6 1.1. Сім'я як задоволення потреб дитини 6 1.2. Вплив сімейних відносин на соціалізацію дитини 10 Розділ 2. Специфіка сімейного впливу на розвиток соціалізації дитини 15 2.1. Психолого-педагогічні завдання сім'ї і виховні функції батьків. 15 2.2. Специфіка сімейного виховання: позитивний і негативний вплив сім'ї. 18 Розділ 3. Дослідження батьківського відношення до виховання дітей 26 ВИСНОВКИ 29 Список використаної літератури 31 ДОДАТКИ 33

П’ять напрямків психологічної експертизи впливу батьків на дитину

Вступ 3 1. Вплив поведінки батьків на формування рис характеру дитини 4 2. Психологічна експертиза 7 3. Методика діагностики батьківського відношення (А. Я. Варга, В. В. Столін) 12 Висновки 15 Список використаної літератури 16

Вплив сімейних взаємин на розвиток дитини

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 7 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 7 1.2 Структура і функції сім’ї 16 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 24 2.1. Стилі сімейного виховання 24 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 30 ЛІТЕРАТУРА 36 ДОДАТКИ 38 ДОДАТОК 1 38

Вплив педагогічного стилю спілкування на формування особистості дитини

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ ТА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 5 1.1. Педагогічний стиль спілкування 5 1.2. Роль педагогічного спілкування у формуванні особистості дитини 13 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ВПЛИВУ ПЕДАГОГІЧНОГО СТИЛЮ СПІЛКУВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 18 2.1. Організація та методики дослідження 18 2.2 Результати дослідження 20 2.3. Корекція стилів педагогічного спілкування 24 ВИСНОВКИ 32

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки Гіпотеза: стиль сімейного виховання, який, певною мірою, є результатом взаємодії індивідуально-типових особливостей емоційності батьків та дитини, в свою чергу впливає на прояви емоційності дитини, підтримуючи чи маскуючи їх, спричинюючи девіантну поведінку дитини. Для реалізації поставленої мети й перевірки вірогідності гіпотези необхідно вирішити такі завдання: 1. На підставі теоретико-методологічного аналізу літератури обґрунтувати підходи до дослідження проблеми девіантної поведінки у співвідношенні зі стилями сімейного виховання, розглянути структуру цих явищ, їх психологічний зміст та специфіку проявів. 2. Розробити комплекс діагностичних методик, релевантних меті та завданням дослідження; створити психодіагностичний інструментарій, спрямований на вивчення девіантної поведінки дітей та їх батьків як членів однієї сімейної системи. 3. Емпірично дослідити якісні показники емоційності, широкий спектр властивостей особистості, характеристики стилю сімейного виховання та співвідношення між ними. 4. Визначити типи емоційності (комбінації емоційних модальностей) дітей та їх батьків і вивчити можливі варіанти їх сполучень. 5. Дослідити прояви психологічних властивостей особистості, в тому числі акцентуйованих рис, у дітей – представників різних типів емоційності. 6. Виявити стилі сімейного виховання та їх специфіку в сім’ях дітей, які розрізняються за типом емоційності.

Стиль сімейного виховання і взаємини дитини з однолітками

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ РОЛІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА ВЗАЄМИНИ ДИТИНИ З ОДНОЛІТКАМИ 5 1.1. Роль сім'ї у становленні особистості дитини 5 1.2. Психологічні особливості соціалізації дитини в сім’ї 7 1.3. Стиль сімейного виховання та його вплив на розвиток особистості дитини 10 РОЗДІЛ ІІ 17 ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ СТИЛЮ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА СТОСУНКИ З ОДНОЛІТКАМИ 17 2.1. Планування та організація дослідження 17 2.2. Психодіагностичні методики дослідження 20 2.3. Результати дослідження та їх інтерпретація 24 ВИСНОВОК 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 36-40

Вплив сім’ї на формування особистості дитини

План. Вступ……………………………………………………………….1 Розділ І. Вплив сім’ї на формування особистості дитини..3 1.1. Особливості виховної ролі повних та не повних сімей у формуванні особистості дитини. ……………………………………3 1.2. Вплив сім’ї на одержання першого життєвого досвіду дитини………………………………………………………………… 11 1.3. Найбільш важливі проблеми у вихованні…………………..13 Розділ ІІ. Вплив сім’ї на формування особистості підлітка………………………………………………………………….17 2.1. Типи сімейних взаємин та їх вплив на підлітка…………….17 2.2 Вплив сім’ї на перехідний період дитини…………………..25 Висновок…………………………………………………………..33 Список використаної літератури……………………………..36

Друга стадія розвитку дитини першого року життя

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психічний розвиток дітей в перший рік життя 5 1.1. Пренатальна стадія розвитку дитини та її фази 5 1.2. Стадія немовляти, фаза новонародженості 6 1.3. Чутливість аналізаторів дітей першого року життя 10 1.4. Поява зорового і слухового зосередження 13 Розділ 2. Друга стадія розвитку дитини першого року життя 17 2.1. Друга фаза розвитку немовляти 17 2.2. Перші форми спілкування дитини з дорослим 18 2.3. Сенсорний розвиток дитини на першому році життя 24 2.4. Розвиток моторики та локомоції дитини 26 2.5. Розвиток емоцій у дітей першого року життя 30 Розділ 3. Експериментальне дослідження ролі іграшки в психічному розвитку дитини першого року життя 34 3.1. Іграшка як необхідний компонент пожвавлення дітей першого року життя 34 3.2. Внесок батьків у комплекс пожвавлення немовляти (дослідження родини) 36 Висновки 41 Список використаної літератури 43