институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вдосконалення маркетингової діяльності на ТОВ "Назва"

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 34 | Год: 2008 | Размер: 74 кб. | Стоимость: 140 грн. | Смотреть | Купить

Вдосконалення маркетингової діяльності на ТОВ "Назва"

Вступ 3
1. Аналіз маркетингового середовища ТОВ "Назва" 5
1.1. Загальна організаційно-економічна характеристика та аналіз маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 5
1.2. Маркетингове дослідження ставлення споживачів до діяльності ТОВ "Назва" 15
2. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 19
2.1 Раціоналізація товарної пропозиції ТОВ «Назва» 19
2.2 Вдосконалення цінової політики ТОВ «Назва» 23
2.3 Вдосконалення збутової політики ТОВ «Назва» 25
2.4 Розробка програми інтегрованих маркетингових комунікацій 26
Висновки 30
Список використаної літератури 33
Cмотрите также:
Вдосконалення маркетингової діяльності

Вступ 3 1. Аналіз маркетингового середовища ТОВ "Назва" 5 1.1. Загальна організаційно-економічна характеристика та аналіз маркетингової діяльності ТОВ "Назва" (SWOT-аналіз, ABS-аналіз) 5 1.2. Маркетингове дослідження ставлення споживачів до діяльності ТОВ "Назва" 20 2. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 24 Висновки 31 Список використаної літератури 34

ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ГОТЕЛЮ «Назва»

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. 5 1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі. 5 1.2. Види виставок і ярмарок. 10 1.3. Організаційні засади участі туристичних підприємств в виставці-ярмарку. 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «Назва». 21 2.1. Загальна характеристика готелю «Назва». 21 2.2. Аналіз маркетингового середовища готелю «Назва». 30 2.3. Аналіз маркетингової діяльності готелю «Назва». 35 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ІНТЕГРАЦІЇ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «Назва» 47 3.1. Напрями вдосконалення виставково-яромаркової діяльності. 47 3.2. План оптимізації виставково-ярмаркової діяльності. 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 59 Додатки 61-65 бакалавр

Планування маркетингової діяльності на підприємстві та визначення її ефективності

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності 5 1.2. Критерії ефективності маркетингової діяльності 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" ТА ЇЇ ДІАГНОСТИКА 15 2.1. Аналітична оцінка господарської діяльності підприємства та фінансового стану 15 2.2. Стан маркетингової діяльності підприємства 19 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 27 3.1. Вдосконалення структури управління маркетингом 27 3.2. Розробка комунікаційного проекту в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства 35 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 52

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5 1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства 10 1.3. Організація та контроль маркетингової діяльності 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 20 2.2. Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми «Назва» 29 2.3. Аналіз маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 35 РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «Назва» 39 3.1. Стратегічний план маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 39 3.2. Удосконалення організаційного механізму маркетингового менеджменту туристичної фірми «Назва» 42 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 48 Додаток А 50 Додаток Б 55

Визначення стадії життєвого циклу товарів виробничого підприємства

Вступ 3 1. Визначення стадій життєвого циклу товару як основа маркетингової стратегії 6 1.1. Сучасний стан розвитку науки і практики маркетингу 6 1.2. Маркетингова орієнтація як основа конкурентноздатності підприємства 8 1.3. Вплив життєвої стадії товару на маркетингову стратегію підприємства 13 2. Аналіз маркетингової діяльності Національної акумуляторної корпорації "Назва" 22 2.1. Загальні відомості про підприємство 22 2.2. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства 26 2.3. Прогнозування життєвого циклу товарів НАК «Назва» 29 3. Напрями вдосконалення маркетингової політики ЗАТ «Назва» 33 Висновки 40 Література 45-46

Визначення стадії життєвого циклу товарів виробничого підприємства

Вступ 3 1. Визначення стадій життєвого циклу товару як основа маркетингової стратегії 6 1.1. Сучасний стан розвитку науки і практики маркетингу 6 1.2. Маркетингова орієнтація як основа конкурентноздатності підприємства 8 1.3. Вплив життєвої стадії товару на маркетингову стратегію підприємства 13 2. Аналіз маркетингової діяльності ЗАТ "Назва" 22 2.1. Загальні відомості про підприємство 22 2.2. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства 26 3. Напрями вдосконалення маркетингової політики ЗАТ «Назва» 30 Висновки 37 Література 42

Механізм маркетингового контролю туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Організація маркетингової діяльності на підприємстві 6 1.2. Контроль маркетингової діяльності на підприємстві 15 1.3. Ревізія маркетингу на підприємстві 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "Назва" 24 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Назва" 24 2.2. Аналіз конкурентного середовища та ринкового потенціалу підприємства 28 2.3. SWOT – аналіз підприємства 34 2.4. Аналіз ефективності діяльності служби маркетингу на підприємстві 36 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СХЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ "Назва" 40 3.1. Розробка загальної схеми маркетингової діяльності на підприємстві 40 3.2. Формування маркетингової організаційної структури підприємства 42 3.3. Ревізія маркетингу 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66

СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”

ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………....3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ…………………………………………………………………...5 1.1. Сутність, принципи, методи, концепції маркетингової діяльності на підприємстві……………………………………………....5 1.2. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності…………….….9 РОЗДІЛ 2. СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”………………………………………...13 2.1. Характеристика підприємства і показники діяльності………….……13 2.2. Загальна характеристика діяльності маркетингової служби……..…..18 2.3. Показники маркетингової діяльності і їх оцінка на підприємстві..….21 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ……………………………………………..30 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...…38 ДОДАТКИ

Фірмовий стиль готелю

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в системі маркетингового комплексу 6 1.2. Характеристика основних форм і методів маркетингових комунікацій 12 1.3. Поняття фірмового стилю, його складові 20 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «Назва» 25 2.1. Загальна характеристика готелю «Назва» 25 2.2. Аналіз господарської діяльності готелю «Назва» 34 2.3. Аналіз фірмового стилю готелю «Назва» 42 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ГОТЕЛЮ «Назва» 45 3.1. Комунікаційні стратегії готелю «Назва» 45 3.2. План вдосконалення фірмового стилю готелю «Назва» 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 62-69

Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОГО АСОРТИМЕНТУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Місце товарної політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 6 1.2 Сутність асортиментної політики туристичного підприємства 12 1.3 Методологія маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту 15 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «назва» 27 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «назва» 27 2.2 Аналіз зовнішнього середовища ЗАТ «назва» 31 2.3 Аналіз внутрішнього середовища ЗАТ «назва» 37 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ «назва» НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 55 3.1 Аналіз туристичної пропозиції 55 3.2 План вдосконалення асортиментної політики ЗАТ «назва» 62 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 73 ДОДАТКИ 77-81