институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Реферат з консалтингових послуг на тему 5.12 Управління збутом

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Реферат | Страниц: 9 | Год: 2008 | Размер: 13 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Реферат з консалтингових послуг на тему 5.12 Управління збутом

5.12 Управління збутом 3
Список використаної літератури: 9

Cмотрите также:
Розвиток міжнародних консалтингових послуг (2-3 частина висновок)

Розділ 2. Стан та перспективи розвитку міжнародних консалтингових послуг 3 2.1.Місце консалтингових послуг в сучасній світовій економіці 3 2.2.Актуальні види консалтингових послуг на міжбанківському ринку 12 2.3.Оцінка перспективності нових форм та видів консалтингових послуг 17 Розділ 3. Становлення та порядок розвитку міжнародних консалтингових послуг в Україні 23 3.1.Характеристика стану ринку консалтингових послуг в Україні 23 3.2.Сегмент консалтингу у сфері нерухомості (на прикладі консалтингової компанії Business Innovation Group) 32 3.3.Проблеми та шляхи удосконалення українського ринку міжнародних консалтингових послуг 36 Висновки 47 Список літератури 53

Реферат з консалтингових послуг

1. Дослідження ринку 3 Список використаної літератури: 9

Теоретичні аспекти контролінгу як інструменту консалтингових послуг

Зміст Вступ ..........................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні аспекти контролінгу як інструменту консалтингових послуг .........................................................................................5 1.1. Поняття і роль контролінгу на сучасному етапі ..........................5 1.2. Контролінг як інструмент консалтингових послуг ....................10 1.3. Актуальні проблеми і перспективи впровадження системи контролінгу на підприємствах України ..............................................................13 Розділ 2. Контролінг господарської діяльності ВАТ „Молочник” як інструмент консалтингових послуг ....................................................................18 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ..........18 2.2. Оцінка фінансово-економічного стану підприємства................22 2.3. Існуюча система контролінгу на підприємстві ..........................30 Розділ 3. Консалтингові послуги щодо зміцнення ринкової позиції ВАТ „Молочник” ..................................................................................................34 3.1. Створення служби контролінгу на підприємстві ....................34 3.2. Шляхи зміцнення фінансово-економічного становища підприємства ........................................................................................................37 3.3. Розрахунок економічного ефекту від консалтингових послуг .39 Висновки .................................................................................................43 Література ..............................................................................................46

Погодинна оплата консалтингових послуг. Визначення термінів виконання робіт

Вступ 3 1. Цінова політика консалтингових фірм. Погодинна оплата консалтингових послуг 4 2. Визначення термінів виконання робіт 5 3. Інші методи визначення оплати за консалтингові послуги 7 Висновки 11 Література 12

Організація надання консалтингових послуг. Нетарифні методи державного регулювання ЗЕД

1. Організація надання консалтингових послуг 3 2. Нетарифні методи державного регулювання ЗЕД 17 Список використаної літератури 22

Управління матеріально-технічним постачанням та збутом на підприємстві

Вступ 3 1. Роль і значення служби постачання 3 2. Склад служби забезпечення підприємства 4 3. Основні положення планування матеріально-технічного постачання 7 4. Управління збутом 10 Висновок 11 Література 13

Техніко-економічна характеристика ЗАТ “Любава”

ЗМІСТ Вступ 3 РОЗДІЛ І Дослідження факторів, що впливають на формування політики збуту підприємства в сучасних умовах 5 1.1 Культура управління збутом на підприємствах 5 1.2 Аналіз процесу планування та контроль збуту на підприємстві 9 1.3 Організація збуту товарів та послуг 12 1.4 Характеристика процесу наймання та відбору кадрів відділу збуту підприємства 16 1.5 Аудит збуту товарів та послуг 18 1.6 Ефективність рекламної політики і контроль її результатів 21 РОЗДІЛ ІІ Техніко-економічна характеристика ЗАТ “Любава” 27 2.1 Організаційно-економічна характеристика функціонування досліджуваного підприємства 27 2.2 Оцінка існуючої політики збуту товарів та послуг підприємства та її відповідність до ринкових потреб 37 2.3 Цільова політика збуту товарів та послуг ЗАТ “Любава” 38 2.4 Аналіз існуючих каналів збуту 40 2.5 Ефективність управління збутом в ЗАТ “Любава” 42 2.6 Аналіз ефективності рекламної діяльності і контроль її результатів 42 РОЗДІЛ ІІІ Шляхи підвищення ефективності збуту на підприємстві ЗАТ “Любава” 45 3.1 Створення нової структури збуту і дистрибуції товарів та послуг 45 3.2 Розробка рекламної кампанії на досліджуваному підприємстві 46 3.2.1. Цілі рекламної кампанії 46 3.2.2 Об`єкт реклами 48 3.2.3. Суб`єкти реклами 50 3.3. Бюджет рекламної кампанії ЗАТ “Любава” 50 3.4. Межі ринку проведення рекламної кампанії щодо підвищення ефективності управління збутом товарами та послугами 51 3.5. Кошторис витрат рекламної кампанії досліджуваного підприємства 55 3.6 Аналіз ефективності рекламної кампанії і контроль її результатів 58 Висновки та пропозиції 62 Cписок використаної літератури 66 Додатки 68

Реферат на тему: "Сутність та завдання корпоративного управління на макро- і мікрорівні"

Вступ 3 1. Сутність та принципи корпоративного управління 4 2. Роль корпоративної культури в корпораціях 9 3. Заходи з підвищення якості та ефективності корпоративного управління 11 Висновки 17 Список літератури 19

Міжнародні канали розподілення. Вибір та оптимізація каналів збуту продукції (на прикладі Асоціації підприємств „Асоціація консалтингових фірм”)

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ РОЗПОДІЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Збут в системі маркетингу 6 1.2. Елементи системи розподілу продукції 14 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ РОЗПОДІЛУ АСОЦІАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ "АСОЦІАЦІЯ КОНСАЛТИНГОВИХ ФІРМ" 22 2.1. Загальна характеристика підприємства та організація маркетингової діяльності на підприємстві 22 2.2. Аналіз діяльності каналів розподілу послуг підприємства 33 3. ОПТИМІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА 35 3.1. Характеристика міжнародного ринку маркетингових послуг 35 3.2. Шляхи оптимізації міжнародних каналів розподілу 44 ВИСНОВОК 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55-60 Метою даного дослідження є удосконалення міжнародних каналів розподілу продукції (послуг) підприємства. Для досягнення такої мети потрібно вирішити наступні завдання: - дослідження теоретичних аспектів управління системою розподілу на підприємстві; - аналіз різних видів каналів розподілу; - аналіз діяльності, пов’язаної з розподілом продукції на прикладі підприємства; - розробка шляхів удосконалення діяльності підприємства щодо міжнародних каналів розподілу. Предметом є відносини, які склалися між підприємством та іншими учасниками ринку з приводу збуту послуг підприємства. Об’єктом дослідження є діяльність підприємства „Асоціація консалтингових фірм”, спрямована на розповсюдження та збут сласної продукції. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків. Перший розділ присвячених теоретичному дослідженню обраної проблеми. В другому розділі проведено аналіз діяльності підприємства та аналіз ефективності каналів розподілу послуг підприємства. В третьому розділі надано рекомендації щодо удосконалення міжнародних каналів розподілу послуг підприємства. Під час написання було використано наукові роботи таких вчених як Гаркавенко С.С., Зозульок О.В., Наумов М.В., Старостіна А.О. та інші, а також статистичний матеріал підприємства

Типи механістичних організаційних структур. Управління збутом продукції на підприємстві

Вступ 1. Типи механістичних організаційних структур управління: лінійна, лінійно-штабна, функціональна, дивізіональна 2. Управління збутом продукції на підприємстві Практичні завдання Використана література