институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Комерційна діяльність фірмового магазину

Каталог пособий и учебных материалов | Коммерческая деятельность | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2003 | Размер: 52 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Комерційна діяльність фірмового магазину

Вступ. 3
1. Роль і задачі комерційної діяльності універсальних
(спеціалізованих) торгових підприємств в ринкових умовах 5
2. Характеристика магазину “Ронекс 2” 7
3. Формування асортименту та вивчення попиту
покупців в універсальному (спеціалізованому) магазині 13
4. Розміщення, показ, зберігання товарів 15
5. Форми продажу і методи обслуговування в
універсальному (спеціалізованому) магазині 17
6. Рекламна діяльність в універсальному (спеціалізованому) магазині 24
7. Висновки і пропозиції 27
Перелік використаної літератури 31
Додатки
Cмотрите также:
Комерційна діяльність фірмового магазину

План 1. Основна частина 3 1.2. Питання комерційної діяльності та сутність фірмової торгівлі 3 1.2. Характеристика торгового підприємства 7 1.2.1. Вивчення попиту споживачів 11 1.2.2. Вивчення стану ринку товарів 11 1.2.3. Джерело закупівлі товарів 13 1.2.4. Порядок заключения договора поставки, его содержание 14 1.3. Організація продажу товарів 16 1.4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності 17 2. Вивчення комерційної діяльності фірмового магазину 22 2.1. Організація постачання магазину 22 2.2. Організація завезення товарів 23 3. Заключна частина 26 3.1. Висновки та пропозиції 26 3.2. Додатки 28 3.3. Література 33

ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ

Залікові питання з предмета "Комерційна діяльність" в обсязі домашньої контрольної роботи № 1 для студентів заочного відділення, спеціальності "Комерційна діяльність

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ

ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ 1.1. Розкриття сутності фірмового стилю 1.2. Характерні особливості елементів фірмового стилю. РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ЗАСОБАМИ БРЕНДІНГУ 2.1. Процес створення бренда організаціями, які працюють на локальному ринку. 2.2. Створення фірмового стилю на вітчизняних підприємствах. 2.3. Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу РОЗДІЛ 3 ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Ефективність застосування брендів на вітчизняних підприємствах 3.2. Правові аспекти використання торгових знаків на Україні ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Комерційна діяльність торгового підприємства по продажу товарів і обслуговуванню покупців

Вступ 3 1. Основна частина 5 1.1. Сучасні форми і методи продажу і їх значення у ринкових умовах 5 1.2. Характеристика магазину ТОВ " ..." 13 1.3. Використання різних форм продажу і методів обслуговування в магазині 21 1.4. Процес обслуговування покупців. Етика продавця 22 1.5. Показ та розміщення товарів у торговому залі 26 1.6. Використання реклами у процесі обслуговування покупців 29 1.7. Послуги і сервіс магазину 33 2. Заключна частина 35 2.1. Висновки та пропозиції 35 2.2. Список використаної літератури 37 2.3. Додатки 39 Додаток Б. Показники фінансово-господарської діяльності підприємства 40

Фірмовий стиль: поняття розробка

Вступ 3 1. Поняття фірмового стилю та його сутність 5 2. Структура та принципи створення фірмового стилю 11 3. Компоненти фірмового стилю 17 Висновки 22 Список використаної літератури 24

Комерційна діяльність роздрібного торговельного підприємства і шляхи її удосконалення ( на прикладі магазину «Велика Кишеня»)

ВСТУП 3 1. Теоретичні основи комерційної діяльності підприємства 5 2. Організаційно-економічна характеристика підприємства 9 3. Напрямки здійснення комерційної діяльності 18 4. Аналіз стану закупівельної роботи на підприємстві 24 5. Оцінка ефективності комерційних угод 28 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 31 ДОДАТКИ 35

Оцінка ефективності функціонування мережевого магазину

Вступ 2 1. Теоретичні основи оцінки ефективності мережевого магазину 4 2. Характеристика мережевого магазину на ринку газового обладнання 10 3. Аналіз господарської діяльності мережевого магазину 13 4. Організація завозів товарів на ТОВ „Інвесттехнопром” 31 5. Шляхи підвищення ефективності мережевого магазину 43 Висновки 47 Список використаної літератури 50 Додатки 52

Фірмовий стиль готелю

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в системі маркетингового комплексу 6 1.2. Характеристика основних форм і методів маркетингових комунікацій 12 1.3. Поняття фірмового стилю, його складові 20 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «Назва» 25 2.1. Загальна характеристика готелю «Назва» 25 2.2. Аналіз господарської діяльності готелю «Назва» 34 2.3. Аналіз фірмового стилю готелю «Назва» 42 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ГОТЕЛЮ «Назва» 45 3.1. Комунікаційні стратегії готелю «Назва» 45 3.2. План вдосконалення фірмового стилю готелю «Назва» 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 62-69

Основні складові фірмового стилю підприємства

Вступ 3 1. Поняття фірмового стилю і його значення 4 2. Складові фірмового стилю підприємства 5 2.1. Товарний знак. 6 2.2. Логотип. 6 2.3. Слоган. 6 2.4. Фірмовий блок. 9 2.5. Фірмові кольори. 9 2.6. Фірмовий комплект шрифтів. 12 2.7. Фірмові константи. 13 Висновки 15 Список використаної літератури 16

Комерційна діяльність сервісного обслуговування та шляхи її вдосконалення (на прикладі готелю “Братислава”)

Вступ 3 1. Економічна сутність послуг 5 1.1. Види і сектори послуг 5 1.2. Сутність послуг 6 1.3. Класифікація послуг 8 2. Комерційна діяльність готельного комплексу “Братислава” 14 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 14 2.2. Аналіз доходів і витрат готельного комплексу 16 2.3. Аналіз рентабельності підприємства 26 3. Напрямки підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства 29 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 36