институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Товарна сутність послуги. Нова послуга як продуктова iнновацiя

Каталог пособий и учебных материалов | Товарно-инновационная политика | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2008 | Размер: 83 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Товарна сутність послуги. Нова послуга як продуктова iнновацiя

Товарна сутність послуги 3
Нова послуга як продуктова iнновацiя 7
Список використаної літератури 18
Cмотрите также:
Маркетингова товарна політика

1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ 3 2. ТОВАР І ПОСЛУГА ЯК ОБ’ЄКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ. ТОВАРНИЙ РИНОК 6 3. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУ 12 4. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА УПРАВЛІННЯ НИМ 17 5. МАРКЕТИНГ ТОВАРІВ РИНКОВОЇ НОВИЗНИ 23 6. ТОВАРНА МАРКА, ПАКУВАННЯ, КОДУВАННЯ ТОВАРУ 25 7. СЕРВІС У СИСТЕМІ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 28 Література 32

МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА

Вступ 3 1. Товарна політика підприємства. 4 1.1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 4 1.2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 6 1.3. Конкурентоспроможність товару. 10 1.4. Формування асортименту і управління ним. 13 1.5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 17 1.6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 22 1.7 Сервіс у системі товарної політики. 24 2. Розрахунок очікуваної величини ризику одержання негативного результату від введення на продаж товару ринкової новизни. 26 Висновок 27 Список використаної літератури 28

Маркетингова товарна політика

1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 3 2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 4 3. Конкурентоспроможність товару. 5 4. Формування асортименту і управління ним. 6 5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 14 6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 16 7. Сервіс у системі товарної політики. 18 ІІ. Розрахувати очікувану величину ризику одержання негативного результату від введення на продаж товару ринкової новизни (RR) за формулою: 19 Література 22

Товарна політика підприємства (практична робота)

1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 3 2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 9 3. Конкурентоспроможність товару. 12 4. Формування асортименту і управління ним. 12 5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 14 6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 19 7. Сервіс у системі товарної політики. 23 ІІ. Завдання 25 Розрахувати очікувану величину ризику одержання негативно¬го результату від введення на продаж товару ринкової новизни (RR) за формулою:... Література 26

Сутність послуги в сучасних ринкових умовах

Вступ 3 1. Сутність послуги в сучасних ринкових умовах 5 1.1. Визначення поняття послуга 5 1.2. Типи послуг 6 2. Характеристики послуг 7 2.1. Невідчутність 7 2.2. Невіддільність 9 2.3. Мінливість якості 10 2.4. Недовговічність 12 2.5. Відсутність володіння 13 3. Маркетингові стратегії для організацій сфери послуг 15 3.1. Керування диференціацією 18 3.2. Контроль якості обслуговування 20 3.3. Контроль продуктивності 26 4. Маркетинг міжнародних послуг 29 Висновок 32 Список використаної літератури 34

Страхова послуга як специфічний товар ті її особливості

Зміст 1. Страхова послуга як специфічний товар ті її особливості 3 2. Зміст і особливості страхової послуги зі страхування життя 7 3. Страхування майна підприємства від вогню та інших ризиків 8 Література 16

Страхова послуга як специфічний товар ті її особливості

Зміст 1. Страхова послуга як специфічний товар ті її особливості 3 2. Зміст і особливості страхової послуги зі страхування життя 7 3. Страхування майна підприємства від вогню та інших ризиків 8 Література 16

Послуги та їх особливості

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. УМОВИ СТВОРЕННЯ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ 5 1.1. Методологічні основи розвитку сфери послуг 5 1.2. Маркетингова послуга: ознаки, класифікація, елементи 9 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ 16 2.1. Поняття, значення і продукти маркетингу в страхуванні 16 2.2. Маркетингові дослідження і маркетингова політика страховика 21 2.3. Особливості рекламування страхових послуг 25 Висновок 32 Література 34 Додатки 36-38 Предмет: маркетингова товарна політика Темою роботи є „Послуги та їх особливості”. Метою роботи є теоретичне й практичне обґрунтування сутності маркетингового механізму управління розвитком сфери послуг. Об'єктом дослідження є процес управління розвитком підприємств сфери послуг. Предметом дослідження є формування маркетингового механізму управління розвитком підприємств сфери послуг. Дослідження даної теми проведено на основі таких підручників: Іщенко О.А. „Теоретичні основи і механізм реалізації маркетингу послуг”, Кардаша В.Я. „Маркетингова товарна політика”, Котлера Ф. „Основы маркетинга”, Куденко Н.В. „Стратегічний маркетинг”, Осадця С.С. „Страхування”, Портера М. „Стратегія конкуренції”, Шершньової З.Є. „Стратегічне управління”

Банківські послуги

Вступ 3 1. Сутність поняття «банківська послуга» 4 2. Класифікація банківських послуг 9 3. Загальна характеристика додаткових банківських послуг 14 Висновок 23 Список використаної літератури 24 Додаток 25

Види банківських послуг і їх розвиток в Україні

Вступ 3 1. Сутність банківського продукту (послуги) 6 2. Види банківських послуг 13 2.1. Класифікація банківських послуг 13 2.2. Організація системи розрахунків як банківська послуга 19 2.3. Розвиток депозитних послуг банку 22 2.4. Еволюція форм кредиту і методів кредитування 24 2.5. Додаткові банківські послуги 28 3. Правове забезпечення ринку банківських послуг 39 4. Стратегія розвитку ринку банківських послуг 43 Висновок 50 Список використаної літератури 52 Додатки 54