институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Товарна інновація – введення нового продукту

Каталог пособий и учебных материалов | Товарно-инновационная политика | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2008 | Размер: 63 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Товарна інновація – введення нового продукту

1. Товарна інновація – введення нового продукту 2
2. Особливості введення нового товару 10
Список використаних джерел 18
Cмотрите также:
Товарно-інноваційна політика

Зміст Вступ 3 1. Джерело інвестицій 4 2. Міжнародна інновація 10 3. Етапи планування нового продукту 11 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Маркетингова товарна політика

Вступ 1. Новий товар4 1.1 Поняття нового товару4 1.2 Розробка нового товару5 1.2.1.Пошук ідеї нового товару5 1.2.2 Основні джерела ідей для створення нових продуктів5 1.2.3 Попередня оцінка ідеї6 1.2.4 Формування ідеї6 1.2.5 Задум товару7 1.2.6 Економічний аналіз ідеї7 2. Етапи розробки нового товару8 2.1 Розробка дизайну товару8 Форма продукта9 Колір9 Матеріал продукту9 2.2 Створення упаковки9 2.3 Товарна марка10 2.4 Забезпечення якості товару й оцінка конкурентноздатності11 2.5 Оцінка ринкової адекватності товару11 3. Розробка нового товару12 Висновки17 Література18

Товарна інноваційна політика підприємства

Вступ 3 1. Застосування маркетингових методів при розробці інноваційного товару фірми 5 1.1. Важливість та путі адаптації продукції підприємства до вимог ринку 5 1.2. Роль маркетингу у забезпеченні інноваційної діяльності фірми 6 2. Функціонально-вартісний аналіз при розробці інноваційного продукту 13 2.1. Поняття про функціонально-вартісне обґрунтування інноваційного продукту 13 2.2. Основні принципи та етапи функціонально-вартісного аналізу, його форми та процедури 15 3. Роль дизайну, технічної естетики та ергономіки в підвищенні конкурентоспроможності нового товару 22 Висновки 26 Список літератури 28

МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА

Вступ 3 1. Товарна політика підприємства. 4 1.1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 4 1.2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 6 1.3. Конкурентоспроможність товару. 10 1.4. Формування асортименту і управління ним. 13 1.5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 17 1.6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 22 1.7 Сервіс у системі товарної політики. 24 2. Розрахунок очікуваної величини ризику одержання негативного результату від введення на продаж товару ринкової новизни. 26 Висновок 27 Список використаної літератури 28

Маркетингова товарна політика

1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 3 2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 4 3. Конкурентоспроможність товару. 5 4. Формування асортименту і управління ним. 6 5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 14 6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 16 7. Сервіс у системі товарної політики. 18 ІІ. Розрахувати очікувану величину ризику одержання негативного результату від введення на продаж товару ринкової новизни (RR) за формулою: 19 Література 22

Товарна політика підприємства (практична робота)

1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 3 2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 9 3. Конкурентоспроможність товару. 12 4. Формування асортименту і управління ним. 12 5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 14 6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 19 7. Сервіс у системі товарної політики. 23 ІІ. Завдання 25 Розрахувати очікувану величину ризику одержання негативно¬го результату від введення на продаж товару ринкової новизни (RR) за формулою:... Література 26

Маркетингова товарна політика

Вступ3 Розділ 1. Сутність і особливості товару в системі маркетингу5 1.1. Ринкова класифікація товарів та послуг5 1.2. Номенклатура і асортимент товарного пропонування13 Розділ 2. Товарна політика підприємства15 2.1. Зміст товарної політики підприємств маркетингової орієнтації15 2.2. Визначення місця товару на ринку20 2.3. Диверсифікація товарної політики22 2.4. Управління продуктом25 Розділ 3. Етапи розробки нового товару33 3.1 Розробка дизайну товару34 3.2 Створення упаковки35 3.3 Товарна марка36 3.4 Забезпечення якості товару й оцінка конкурентноздатності37 3.5 Оцінка ринкової адекватності товару37 Висновки39 Література40

Технологія розробки нової послуги (туру)

В даній роботі автор розробляє новий діловий тур до Польщі «Схід-Захід». Проектом нового ділового туру «Схід-Захід» передбачена програма навчальних турів українських жінок "Схід-Схід" до Польщі. Метою програми є вивчення досвіду малого та середнього бізнесу Польщі та створення стабільної системи регіональних економічних зв'язків між двома країнами. Навчальні тури проводимуться в північних і центральних регіонах Польщі (Варшава, Гданськ, Гдиня, Сопот). 1. Які потреби повинен задовольнити продукт? 3 2. Що особливого в ньому і чому споживачі будуть відрізняє його від товару конкурентів? 5 3. Перерахувати основні характеристики продукту. 6 4. Перерахувати оригінальні и унікальні риси вашою продукту. Що робить його конкурентнішим? 10 5. Цінність вашого продукту для покупця. 10 6. Чому саме ваш продукт буде користуватися поліпом на ринку? 11 7. Слабкі сторони вашого продукту. 11 8. Який час необхідний для доведення нового продукту до перших продажів, до піку продажів, до піку прибутку, до припинення продажів? 12 9. Які можливості адаптації вашого продукту к змін ринку? 14 10.Що робить, ваш продукт конкурентноздатним? 14 Список літератури 16

Маркетингова товарна політика

1.Пакування як важлива частина продукту. Створення, значення упаковки. 2 2. Ринкова роль товарних етикеток. 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15

Маркетинговая товарная политика

Вступ3 Розділ 1. Сутність і особливості товару в системі маркетингу5 1.1. Ринкова класифікація товарів та послуг6 1.2. Номенклатура і асортимент товарного пропонування15 1.3 Головні показники ефективності маркетингу17 1.4. Аналіз споживчих переваг товарів та послуг, що впливають на попит20 Кількість спожитих яблук Q, од24 Гранична корисність, MU (в ютилях )24 Загальна корисність24 024 -24 -24 124 1024 1024 224 924 1924 324 724 2624 424 424 3024 524 124 3124 624 024 3124 724 -324 2824  24 27 Розділ 2. Товарна політика підприємства36 2.1. Зміст товарної політики підприємств маркетингової орієнтації36 2.2. Визначення місця товару на ринку41 2.3. Диверсифікація товарної політики43 2.4. Управління продуктом46 2.5. Основні фактори, що впливають на споживачів56 Розділ 3. Етапи розробки нового товару59 3.1. Створення нового продукту, формування його попиту59 3.2. Процес прийняття рішення про купівлю64 Ухвалення рішення про покупку товару-новинки.76 Висновки80 Література83