институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Зберігання продовольчих товарів в роздрібній торгівельній мережі і вимоги до їх якості

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2008 | Размер: 20 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Зберігання продовольчих товарів в роздрібній торгівельній мережі і вимоги до їх якості

Вступ 3
1. Умови зберігання товарів 4
2. Тара і пакувальні матеріали 8
3. Показники якості товарів 9
Висновок 14
Список використаної літератури 15
Cмотрите также:
Конспект по товарознавству продовольчих товарів

ЗМІСТ 1. Предмет і завдання товарознавства 3 2. Визначення поняття “якість продукції”, властивості продукції. Поняття про збалансоване і адекватне харчування 4 3. Класифікація і стандартизація харчових продуктів 5 4. Властивості харчових продуктів 7 5. Процеси, які відбуваються під час зберігання харчових продуктів 9 6. Чай. Класифікація, асортимент, вимоги до якості. Пакування та зберігання. 11 7. Напівкопчені ковбаси. Харчова цінність, особливості виробництва, вимоги до якості, умови зберігання. 13 8. М'ясні консерви. Харчова цінність. Класифікація, асортимент, вимоги до якості, умови зберігання. Які дефекти можуть виникнути в консервах під час зберігання? 15 Список використаної літератури 19

Якість та конкурентоспроможність продовольчих товарів на ринку України

ВСТУП 3 1. Поняття якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 5 2. Характеристика показників якості макаронних виробів та побудова типового "дерева властивостей" 11 3. Методологія та методи дослідження комплексних показників якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 19 4. Визначення комплексного показника якості та інтегрального показника відносної конкурентоспроможності макаронних виробів 25 5. Шляхи підвищення якості та забезпечення конкурентоспроможності продовольчих товарів на ринку України 29 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 40

. Стандартизація продовольчих товарів

З М І С Т I. Стандартизація продовольчих товарів 3 2. Класифікація, характеристика асортименту вимоги до якості, пакування, маркування, транспортування, кодування скляних виробів 8 Використана література: 18

. Стандартизація продовольчих товарів

З М І С Т I. Стандартизація продовольчих товарів 3 2. Класифікація, характеристика асортименту вимоги до якості, пакування, маркування, транспортування, кодування скляних виробів 8 Використана література: 18

Якість та конкурентоспроможність овочевих консерв (кабачкової ікри) на ринку України

План Вступ 3 1. Поняття якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 5 2. Визначення показників якості ікри кабачкової та побудова типового “дерева властивостей” 14 3. Існуючі методи дослідження комплексних показників якості та конкурентоспроможності продовольчих товарів 20 Висновки та пропозиції 36 Література 38

Мерчандайзінг як умова успіху комерційної діяльності підприємства (на прикладі Сільпо)

зміст 1.1. Характеристика торгівельного підприємства (на базі супермаркету "Сільпо") 2 1.2. Вивчення практичного формування асортименту товарів магазину 4 1.2.1. Технологічні рішення магазину (планування) 4 1.2.2. Розміщення товарів в торгівельній залі 8 1.2.3. Викладка товарів з урахуванням принципів мерчандайзингу 11 1.3. Обгрунтування умов та чинників які сприятимуть поліпшеню формування асортименту товарів в роздрібній мережі 24 Література 33 Додаток 1. Планограма секції “Консерви” 35 Додаток 2. Схема планування магазину 35 Додаток 3. Зони обслуговування магазину 35 Додаток 4. Структура апарату магазину 36 Додаток 5. Фотографії супермаркету “Сільпо” 36

Організація роздрібного продажу товарів у супермаркеті та шляхи її удосконалення на прикладі ЗАТ „Фуршет” ДП „Продмережа”

ВСТУП 3 1. Організація роздрібного продажу та обслуговування покупців у роздрібній торгівельній мережі 5 2. Фактори що впливають на організацію роздрібного продажу товарів у супермаркеті 12 3. Аналіз ефективності організації роздрібного продажу товарів у ДП „Продмережа” магазині „Фуршет” 18 4. Шляхи удосконалення організації роздрібного продажу товарів у ДП „Продмережа” магазині „Фуршет” 32 ВИСНОВОК 35 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 37

Рекламно-інформаційні засоби, та їх застосування в роздрібний торгівельній мережі

ВСТУП................................................................................................................ 3 1. Загальна характеристика рекламно-інформаційної діяльності, та її призначення................................................................................................... 5 2. Характеристика торгівельного підприємства на прикладі магазина "КОНДОР".................................................................................... 11 3. Рекламно-інформаційні засоби, та їх застосування в роздрібний торгівельній мережі..................................................................................... 17 4. Рекламно-інформаційні заходи, та їх застосування в роздрібний торгівельній мережі..................................................................................... 25 5. Організація рекламної роботи на торгівельному підприємстві "КОНДОР"................................................................................................... 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...................................................................... 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ................................................. 37 ДОДАТКИ........................................................................................................ 38

Асортимент та якість мінеральних вод, які реалізуються в роздрібній торговій мережі м. Києва

Вступ 3 1. Дослідження ринку мінеральних вод. 6 2. Особливості хімічного складу мінеральних вод 12 3. Умови пакування, транспортування, зберігання та транспортування та реалізації мінеральних вод 15 4. Основні виробники мінеральних вод на Україні 18 5. Дослідження асортименту мінеральних вод на Україні 19 6. Дослідження якості мінеральних вод 22 7. Дослідження умов маркування та пакування 28 8. Фальсифікація мінеральних вод 31 9. Особливості ідентифікації ознак мінеральних вод 33 10. Нормативна база для забезпечення контролю та захисту від фальсифікації товарів 34 Висновки 37 Список літератури 40

Сировина, як фактор формування якості товарів

ЗМІСТ 1. Сировина, як фактор формування якості товарів. 3 2. Шляхи підвищення якості продовольчих товарів. 11 Література 16