институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Порівняльна характеристика технічних параметрів та вимог до якості електронагрівальних товарів (за матеріалами магазину ВАТ "Назва")

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Курсовая | Страниц: 47 | Год: 2008 | Размер: 121 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

Порівняльна характеристика технічних параметрів та вимог до якості електронагрівальних товарів (за матеріалами магазину ВАТ "Назва")

Вступ 3
1. Сучасний стан ринку електронагрівальних товарів в Україні 5
2. Вимоги до якості електронагрівальних товарів та характеристика їх показників 11
3.Порівняльна характеристика технічних параметрів електронагрівальних виробів різних виробників, що реалізують в ВАТ "Назва" 24
4. Аналіз стану якості електронагрівальних виробів, що реалізуються в ВАТ "Назва", та відповідність їх встановленим вимогам 33
Висновки та пропозиції 40
Список використаних джерел 43
Додатки 46
Cмотрите также:
Порівняльна характеристика побутових пральних машин

План Вступ 2 1. Ринок та асортимент 3 2. Споживчі властивості непродовольчих товарів (пральних машин) 5 3. Порівняльна характеристика технічних параметрів 9 Висновки 14 Література 15

Порівняльна характеристика асортиментних фарбових товарів вітчизняного та закордонного виробництва на матеріалах магазину

Зміст 1. Вступ 3 2. Аналіз сучасного ринку фарбових товарів 4 3. Історичне походження фарбованих матеріалів 5 4. Класифікація асортименту фарбових матеріалів 15 5. Порівняльна характеристика фарбованих матеріалів, що виставлені в магазині 21 5.1. Характеристика асортименту фарбових матеріалів вітчизняних фірм 21 5.2. Характеристика асортименту фарбових матеріалів закордонної фірми 23 6. Вимоги до якості 25 7. Висновки та пропозиції 29 Література 30 Мета дослідження – дослідити основні споживні характеристики фарбових товарів, вимоги до сировини, з якої вони виготовляються, а також асортимент фарбових товарів, який реалізується в магазині ЗАТ „Господар”, м. Київ. Завдання дослідження: - розглянути загальний стан виробництва лакофарбових матеріалів в Україні; - проаналізувати основну сировину і матеріали для виготовлення фарбових товарів та їх вплив на формування споживних якостей фарб; - дослідити, як формуються споживні характеристики фарбових товарів в процесі виробництва; - визначити критерії оцінки якості фарбових товарів. Об’єкт дослідження - магазин ЗАТ „Господар”, м. Київ

Порівняльна характеристика асортименту та властивостей 2-х камерних холодильників різних видів (за матеріалами магазину ТЦ "Назва")

Вступ 3 1. Стан споживчого ринку холодильників в Україні 4 2. Класифікація та споживчі властивості холодильників 14 3. Оцінка асортименту та властивостей 2-х камерних холодильників 29 Висновки та пропозиції 43 Список використаної літератури 44

Спеціалізація магазинів та їхня ефективність у сучасних умовах (організація і технологія торгівлі)

ВСТУП 3 1. Фактори, які визначають спеціалізацію магазину 5 2. Особливості та переваги мережевого магазину ВАТ „Назва” 10 3. Спеціалізація магазину ВАТ „Назва” 16 4. Організація торговельно-технологічного процесу в магазині ВАТ „Назва” 24 5. Ефективність діяльності магазину ВАТ „Назва” в сучасних умовах 28 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 40

Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ 5 1.1. Поняття та характеристика магазинів 5 1.2. Місце магазинів економ-класу в торговельному обслуговуванні населення 14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ В МАГАЗИНІ ЕКОНОМ КЛАСУ ТОВ «Назва» 21 2.1. Характеристика магазину 21 2.2. Вивчення попиту та формування асортименту 24 2.3. Організація продажу товарів та обслуговування покупців 32 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ «Назва» 44 3.1. Автоматизація торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 44 3.2. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 46 3.3. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині «Назва» 49 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 62

Порівняльна характеристика DVD-плеєрів за матеріалами ТОВ Назва

Вступ 3 1. Загальна характеристика DVD-плеєрів та їх класифікація 5 2. Споживчі властивості DVD-плеєрів 10 3. Асортимент DVD-плеєрів які реалізуються в "Техноярмарок" 15 4. Порівняльна характеристика споживчих властивостей DVD-плеєрів різних виробників "Техноярмарок" 21 Висновки та пропозиції 26 Список використаних джерел 30 Додатки 32-46

Мерчандайзінг як умова успіху комерційної діяльності підприємства (на прикладі Сільпо)

зміст 1.1. Характеристика торгівельного підприємства (на базі супермаркету "Сільпо") 2 1.2. Вивчення практичного формування асортименту товарів магазину 4 1.2.1. Технологічні рішення магазину (планування) 4 1.2.2. Розміщення товарів в торгівельній залі 8 1.2.3. Викладка товарів з урахуванням принципів мерчандайзингу 11 1.3. Обгрунтування умов та чинників які сприятимуть поліпшеню формування асортименту товарів в роздрібній мережі 24 Література 33 Додаток 1. Планограма секції “Консерви” 35 Додаток 2. Схема планування магазину 35 Додаток 3. Зони обслуговування магазину 35 Додаток 4. Структура апарату магазину 36 Додаток 5. Фотографії супермаркету “Сільпо” 36

Вплив матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів

Вступ 3 1. Поняття якості та споживчих властивостей товарів 5 1.1. Терміни та визначення якості товарів 5 1.2. Процес формування споживчих властивостей і якості товару в процесі його розробки та виробництва, вплив матеріалів і технології виробництва 11 1.3. Методи дослідження впливу матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів 18 2. Дослідження впливу матеріалів та технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів ВАТ „Інструмент” 24 2.1. Політика підприємства в області якості 24 2.2. Контроль над технологією виробництва та пов’язаними з нею факторами як один з головних факторів підвищення якості та формування споживчих властивостей товарів 25 У технічних і функціональних відділах. 26 2.3. Вплив матеріалів та контроля виробництва на якість та споживчі властивості товарів 27 2.4. Організація робот з якості 29 3. Проблема якості та удосконалення споживчих властивостей на сучасному етапі 31 Висновки 36 Список літератури 37

Оцінка ефективності функціонування мережевого магазину

Вступ 2 1. Теоретичні основи оцінки ефективності мережевого магазину 4 2. Характеристика мережевого магазину на ринку газового обладнання 10 3. Аналіз господарської діяльності мережевого магазину 13 4. Організація завозів товарів на ТОВ „Інвесттехнопром” 31 5. Шляхи підвищення ефективності мережевого магазину 43 Висновки 47 Список використаної літератури 50 Додатки 52

Порівняльна характеристика споживчих властивостей пральних машин різних виробників

Вступ 3 1. Ринок, асортимент 5 2. Виробник 9 3. Порівняльна характеристика технічних параметрів 15 4. Ціновий показник 22 5. Висновки та пропозиції 23 Література 25 Додаток 1. Характеристика споживчих властивостей пральних машин різних виробників 27