институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація технологічного процесу на складах оптового торговельного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Эргономика | Курсовая | Страниц: 57 | Год: 2008 | Размер: 636 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Організація технологічного процесу на складах оптового торговельного підприємства

Вступ 3
1. Функції та роль складів у ланцюгу поставок товарів 5
2. Задачі та принципи раціональної організації технологічного процесу на 9
3. Аналіз стану розвитку складів 16
4. Організація зберігання товарів на складі 23
5. Комплектування і відпуск товарів зі складу 39
Висновки 48
Список використаної літератури 51
Додатки 53

Cмотрите также:
Комерційна діяльність оптового торговельного підприємства та шляхи її удосконалення

ВСТУП 3 1. Класифікація оптових торговельних підприємств 5 2. Організація збутової діяльності торговельного підприємства 12 3. Закупівельна діяльність торговельного підприємства 20 4. Економічна характеристика оптового підприємства ТД «Валенсія» 23 5.Особливості торговельно-технологічних процесів 27 6 Шляхи підвищення результативності комерційної діяльності ТД «Валенсія» 36 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ

Організація комерційної діяльності оптового підприємства (за матеріалами оптового підприємства)

Вступ 3 1. Роль, функції і завдання оптового підприємства 5 2. Коротка економічна характеристика діяльності оптового підприємства 12 3. Організація закупівель товарів 17 4. Організація оптового продажу товарів 19 5. Проблеми підвищення ефективності комерційної діяльності оптових підприємств 23 Висновки та пропозиції 27 Список використаних джерел 30 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2008 р. 32

Характеристика діяльності оптового підприємства

ЗМІСТ Вступ........................................................................................................................... 3 1. Роль, функції і завдання оптового підприємства в організації комерційної діяльності.................................................................................................................... 4 2. Характеристика діяльності оптового підприємства........................................... 13 3. Організація оптового продажу............................................................................. 18 4. Проблеми підвищення ефективності комерційної діяльності оптових підприємств................................................................................................................ 30 Висновки та пропозиції............................................................................................ 34 Список використаних джерел.................................................................................. 38

Організація торгово-технологічного процесу у супермаркеті (на прикладі супермаркету «ВЕЛИКА КИШЕНЯ»)

ВСТУП 2 1 ЗМІСТ ТОРГОВЕЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ В МАГАЗИНІ ТА ПРИНЦИПИ ЙОГО РАЦІОНАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 4 1.1 Сутність та основні елементи торговельно-технологічного процесу в магазині 4 1.2 Принципи побудови організаційної структури магазину 14 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ В СУПЕРМАРКЕТІ «ВЕЛИКА КИШЕНЯ» 18 2.1 Загальна характеристика об’єкта дослідження 18 2.2 Устрій і планування супермаркета 19 2.3 Організація торгово-технологічного процесу в супермаркеті 26 3 ШЛЯХИ ПОКРАЩАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ В СУПЕРМАРКЕТІ «ВЕЛИКА КИШЕНЯ» 33 ВИСНОВОК 39 ЛІТЕРАТУРА 41

Управління збутом на оптовому підприємстві «МЕТRО»

ВСТУП 2 1. Визначальні фактори ефективності управління збутовою діяльністю оптового торгівельного підприємства 5 2 Дослідження конкурентного середовища «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРРІ» 7 3. Аналіз організації управління збутовою діяльністю підприємства 19 4 Організація процесу оптового продажу та обслуговування покупців 20 5. Оцінка ефективності збутової діяльності та шляхи її підвищення 24 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31

Організація ресторанного господарства

1. Планувальна організація технологічного процесу в закладах ресторанного господарства 3 2. Підготовка персоналу до технологічного процесу сервісного обслуговування 8 3. Наведіть приклади типових технологічних операцій процесу сервісного обслуговування 10 Список використаної літератури 16

Аналіз прямих витрат підприємства (матеріальних та на оплату праці)

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади, обгрунтування обсягу і складу витрат 5 1.1.Оптова торгівля, основні тенденції розвитку 5 1.2.Механізм формування прямих витрат оптового підприємства 10 1.3.Методичні підходи до аналізу та плануванню витрат на перспективний період 17 Розділ 2.Аналіз динаміки та структури прямих витрат ТОВ “КМТ ЛТД” 21 2.1.Загальна характеристика комерційної діяльності ТОВ “КМТ ЛТД” 21 2.2.Аналіз структури та динаміки товарних груп 24 Структура та динаміка товарообороту ТОВ"КМТ ЛТД" 25 2.3.Аналіз стану формування по статтям та видам витрат 28 Розділ 3.Обгрунтування обсягу витрат на перспективний період 31 3.1. Оцінка стану роботи з витратами 31 3.2. Обгрунтування обсягів діяльності ТОВ “КМТ ЛТД” на перспективний період 33 3.3.Обгрунтування обсягів прямих витрат в розрізі окремих видів 37 Висновки 41 Список використаних джерел 43 Метою курсової роботи є обгрунтування розміру прямих витрат на плановий період з використанням діючих методичних підходів та їх застосування в практиці діяльності оптового торговельного підприємства. Дослідження проводилось на даних оптового торговельного підприємства ТОВ «КМТ ЛТД», був проведений аналіз витрат за 2002-2004рр.

Облік наявності і руху матеріалів на складах і в бухгалтерії

ВСТУП 3 1.Характеристика та визначення вартості матеріалів 4 2.Оцінка наявності і руху матеріалів на складах і в бухгалтерії 5 3.Облік наявності і руху матеріалів на складах і в бухгалтерії 8 4.Документування наявності і руху матеріалів на складах і в бухгалтерії 12 5. Інвентаризація наявності і руху матеріалів на складах і в бухгалтерії 17 4.Організація фінансового та податкового обліку матеріалів 19 Висновки 23 Список використаних джерел 24

Формування колективу торговельного підприємства і управління колективом торговельного підприємства

План Вступ 3 1. Роль і завдання трудового колективу торговельного підприємства 6 2. Формування трудового колективу торговельного підприємства 11 3. Управління трудовим колективом торговельного підприємства 15 4. Створення сприятливого мікроклімату 23 5. Лідерство і керівництво колективу 27 6. Висновки та пропозиції 31 Список використаної літератури 33 Додаток 1 35 Додаток 2 36

Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади формування та використання прибутку торговельного підприємства 5 1.1 Економічна сутність прибутку торговельного підприємства та порядок його формування 5 1.2 Фактори, що впливають на обсяги прибутку торговельного підприємства 14 1.3 Методичні підходи до аналізу і планування прибутку 18 2. Дослідження політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 24 2.1. Аналіз фінансового-майнового стану торговельного підприємства 24 2.2. Оцінка прибутковості торговельного підприємства 28 2.3. Оцінка ефективності політики управління, формування та використання прибутку торговельного підприємства 41 3. Вдосконалення політики формування та використання прибутку ТОВ «Назва» 49 Висновки 52 Список використаних джерел 55 Додатки 59-73