институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Система якості підприємства виробника програмного забезпечення

Каталог пособий и учебных материалов | Информационные технологии | Контрольная | Страниц: 21 | Год: 2008 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Система якості підприємства виробника програмного забезпечення

Вступ 3
1. Еволюція стандартів серії ISO 9000 4
2. Конкурентоспроможність ПЗ 6
3. Забезпечення якості ПЗ 13
4. Система якості компанії Softline 17
Висновок 19
Література 20
Cмотрите также:
Оцінка якості продукції програмного забезпечення

Вступ 3 Оцінка якості продукції програмного забезпечення 4 1. Основні поняття якості програмної продукції 4 2. Чинники та система характеристик якості програмної продукції 6 3. Показники якості програмної продукції 9 4. Методи визначення показників якості 10 5. Сертифікація систем якості 13 Висновки 16 Список використаної літератури 18 Додаток 1 - Групи показників якості пп за рівнями структуризації 20

Характеристика сучасного ринку фінансово-економічного прикладного програмного забезпечення

План Вступ 3 1. Економіко-математичні моделі для прийняття рішень у банківській діяльності 3 2. Проблеми ліцензування програмного забезпечення 5 3. Ринок програмних засобів АСУП 9 4. Маркетингові дослідження ринку 16 Висновок 22 Література 22

Система якості діагностичного центру

ВСТУП 2 1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 3 1.1. Стандартизація 3 1.2. Сертифікація 4 1.3. Державний нагляд за якістю 5 1.4. Внутрішньовиробничий технічний контроль 6 2. СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ У ДІАГНОСТИЧНОМУ ЦЕНТРІ 10 2.1. Стандарт ДСТУ ISO 9001 – 2001 як база сучасних систем якості 10 2.2. Система управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001 – 2001 12 2.3. Система якості діагностичного центру 21 ВИСНОВОК 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРІ 25

Програмне забезпечення розробки мережевої бази відеоданих

ВСТУП 3 1. СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ ТА РОБОТИ З ВІДЕОДАНИМИ 6 1.1. Поняття та типи відеоданих 6 1.2.Використання відеоданих у локальних та глобальних мережах 11 1.3. Технологія збереження та передачі відеоданих в комп’ютерних мережах 20 1.4. Існуючі системи збереження відеоданих 38 1.5. Висновки 58 2. АРХІТЕКТУРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗРОБКИ МЕРЕЖЕВОЇ БАЗИ ВІДЕОДАНИХ 60 2.1. Організація мережевої бази відеоданих 60 2.2. Рішення з інформаційного, технічного та організаційного забезпечення 63 2.3. Рішення з програмного забезпечення 79 2.4. Висновки 86 3. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА БАЗ ВІДЕОДАНИХ 88 3.1. Особливості реалізації інтерфейсу адміністратора бази відеоданих 88 3.2. Особливості реалізації інтерфейсу користувача мереженої бази відеоданих 94 3.3. Висновки 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 106 ДОДАТКИ 108

Автоматизована система обліку кадрів підприємства

ВСТУП. 3 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ЗАПРОПОНОВАНИХ ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ. 5 1.1. Характеристика предметної області. 5 1.2. Аналіз існуючих варіантів розв’язання досліджуваної задачі. 11 1.3. Обгрунтування запропонованих проектних рішень. 14 2. ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ ТА АЛГОРИТМ ЇЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ. 18 2.1. Постановка задачі. 18 2.1.1. Характеристика задачі. 19 2.1.2. Вихідна інформація. 23 2.1.3. Вхідна інформація. 27 2.2. Алгоритм розв’язання задачі. 31 2.2.1. Інформація, що використовується. 31 2.2.2. Результати розв’язання. 33 2.2.3. Математичний опис. 36 2.2.4. Алгоритм розв’язання. 44 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО, ОРГАНІЗАЦІЙНОГО, ПРОГРАМНОГО, ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. 46 3.1. Інформаційне забезпечення. 46 3.1.1. Загальна характеристика інформаційного забезпечення. 46 3.1.2. Опис організації збору та передачі інформації на обробку. 49 3.1.3. Побудова системи класифікації та кодування. 51 3.1.4. Форми первинних документів, машинограм та відеокадрів. 56 3.1.5. Структура інформаційних масивів. 57 3.1.6. Обгрунтування вибору машинних носіїв та розрахунок їх необхідної кількості або ємності. 76 3.2. Організаційне забезпечення. 79 3.2.1. Загальна характеристика організаційного забезпечення. 79 3.2.2. Технологічний процес. 80 3.2.3. Керівництво користувача. 81 3.3. Технічне забезпечення. 90 3.4. Програмне забезпечення. 94 3.4.1. Загальна характеристика програмного забезпечення задачі. 94 ВИСНОВОК. 98 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ. 100

Автоматизована система обліку кадрів підприємства

ВСТУП. 3 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ЗАПРОПОНОВАНИХ ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ. 5 1.1. Характеристика предметної області. 5 1.2. Аналіз існуючих варіантів розв’язання досліджуваної задачі. 11 1.3. Обгрунтування запропонованих проектних рішень. 14 2. ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ ТА АЛГОРИТМ ЇЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ. 18 2.1. Постановка задачі. 18 2.1.1. Характеристика задачі. 19 2.1.2. Вихідна інформація. 23 2.1.3. Вхідна інформація. 27 2.2. Алгоритм розв’язання задачі. 31 2.2.1. Інформація, що використовується. 31 2.2.2. Результати розв’язання. 33 2.2.3. Математичний опис. 36 2.2.4. Алгоритм розв’язання. 44 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО, ОРГАНІЗАЦІЙНОГО, ПРОГРАМНОГО, ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. 46 3.1. Інформаційне забезпечення. 46 3.1.1. Загальна характеристика інформаційного забезпечення. 46 3.1.2. Опис організації збору та передачі інформації на обробку. 49 3.1.3. Побудова системи класифікації та кодування. 51 3.1.4. Форми первинних документів, машинограм та відеокадрів. 56 3.1.5. Структура інформаційних масивів. 57 3.1.6. Обгрунтування вибору машинних носіїв та розрахунок їх необхідної кількості або ємності. 76 3.2. Організаційне забезпечення. 79 3.2.1. Загальна характеристика організаційного забезпечення. 79 3.2.2. Технологічний процес. 80 3.2.3. Керівництво користувача. 81 3.3. Технічне забезпечення. 90 3.4. Програмне забезпечення. 94 3.4.1. Загальна характеристика програмного забезпечення задачі. 94 ВИСНОВОК. 98 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ. 100

Вимоги до якості та витрати на її забезпечення

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. СУТЬ, ПОКАЗНИКИ І МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 3 1.1. Якість як економічна категорія 3 1.2. Показники якості 6 1.3. Методи визначення рівня якості 10 РОЗДІЛ 2. СТАНДАРТИЗАЦІЯ І СЕРТИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ ЯК МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ ЯКОСТІ 12 2.1. Стандартизація продукції 12 2.2. Сертифікація продукції та систем якості 16 РОЗДІЛ 3. ВИТРАТИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 19 3.1. Суть поняття «ціна якості» 19 3.2. Два підходи до ціни якості 20 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 25

Розробка автоматизованої системи «Віртуальний маркетинг» + Доклад

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, ОДИНИЦЬ ВЕЛИЧИН І ТЕРМІНІВ 4 ВСТУП 6 1 ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ РОЗДІЛ 9 1.1 Загальносистемні рішення 9 1.1.1 Загальні положення 9 1.1.2 Опис процесу діяльності 12 1.1.3 Схема функціональної структури та опис функцій, що автоматизуються 24 1.1.4 Опис постановки задачі 41 1.2 Рішення з інформаційного забезпечення 51 1.2.1 Характеристика вихідної інформації 51 1.2.2 Характеристика вхідної інформації 54 1.2.3 Опис інформаційного забезпечення системи 55 1.3 Рішення з технічного забезпечення 57 1.3.1 Огляд рішення та алгоритм розв’язування задачі 57 1.3.2 Опис комплексу технічних засобів 60 1.4 Рішення з математичного забезпечення 62 1.4.1 Опис алгоритму 62 1.5 Опис програмного забезпечення 72 1.5.1 Структура програмного забезпечення 72 1.5.2 Характеристика окремих модулів системи 73 2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ 90 2.1 Керівництво користувача 90 3 ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗДІЛ 117 3.1 Вихідні положення 117 3.2 Обґрунтування системи параметрів ПП 117 3.3 Аналіз варіантів реалізації 126 3.3.1 Формування варіантів ПП 126 3.3.2 Варіанти реалізації основних функцій ПП 129 3.3.3 Оцінка рівня якості ПП 131 3.4 Економічний аналіз варіантів ПП 132 3.4.1 Визначення витрат на розробку ПП 132 3.4.2 Розрахунок економічної ефективності 137 3.4.3 Вибір кращого варіанта реалізації ПП за критерієм ефективності 139 3.5 Обґрунтування ефективності впровадження програмного продукту 139 3.5.1 Розрахунок витрат для машинного варіанта 140 3.5.2 Розрахунок витрат для ручного варіанта 140 3.5.3 Показники порівняльної ефективності 141 ВИСНОВОК 147 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 151 ДОДАТОК А 154 Файли додатків системи «Віртуальний маркетинг» та їх опис 154 ДОДАТОК Б 157 Лістинг програмного коду окремих модулів системи віртуального маркетингу 157

Контрольна робота з управління якістю

1. Система якості поліграфічного підприємства 4 2. Система якості магазину промислових товарів 17 Список використаних джерел 20

СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ

ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................... 5 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ................... 6 1.1. Типи систем забезпечення сервісу....................................................... 6 1.2. Система забезпечення сервісу.............................................................. 9 1.3. Розробка сервісних послуг.................................................................... 15 1.4. Забезпечення якості сервісу.................................................................. 21 РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ НА ТОВ "ПРОЗЕРПІНА" МАГАЗИН "АНТАЛ"………………………………………………………………. 25 2.1. Організаційна характеристика магазина.............................................. 25 2.2. Аналіз фінансово-економічної діяльності............................................ 28 2.3. Аналіз стану забезпечення сервісу в магазині "АНТАЛ"................. 37 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ.............................................. ...................... 41 3.1. Пропозиції по поліпшенню надання послуг магазином "АНТАЛ"..................................................................................................................... 41 ВИСНОВКИ................................................................................................................ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................ 46