Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Тема: Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. СухомлинськогоКаталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 46 | Год: 2008 | Размер: 63 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | КупитьЕстетичне виховання у творчій спадщині В.О. СухомлинськогоВступ 3Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5 1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5 1.2. Естетична освіта в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського….8 1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11 1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського 14 1.5. В.О.Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19 Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25 2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25 2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35 Висновки 42 Список використаних джерел 44 Cмотрите также:Виховання любові до матері в педагогічних творах В.О. Сухомлинського Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ідеї гуманізму і свободи в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського 5 1.1. Проблеми виховання сучасної молоді 5 1.2. Ідея свободи особистості, гуманізму і любові В.О. Сухомлинського 15 Розділ 2. Виховання любові до матері в педагогічних творах В.О. Сухомлинського 18 2.1. Як вчити дітей любити своїх батьків 18 2.2. Як виховувати гармонійні відносини між батьками й дітьми 20 2.3. Роль матері в житті дитини 23 Висновки 28 Список використаної літератури 30 Додатки 35 Естетичне виховання Зміст ВСТУП.............................................................................................3 I. Естетичне виховання............................................................5 1.1. Роль естетичного виховання......................................5 1.2. Естетичне виховання школярів.................................9 II. Трудове навчання................................................................11 2.1. Поняття трудового навчання....................................11 2.2. Труд і розвиток особистості.....................................13 III. Естетичне виховання на уроках трудового навчання......14 ВИСНОВОК...................................................................................21 ЛІТЕРАТУРА.................................................................................23 Тенденції розвитку національної школи й проблеми національного виховання Зміст Вступ ..................................................................................................................3 Розділ І. Тенденції розвитку національної школи й проблеми національного виховання. 1.1. Завдання і складові частини національного виховання..........................5 1.2. Проблеми національного виховання в творчій спадщині вітчизняних педагогів. ....................................................................................18 Розділ II. II. 1. Українознавство в педагогічному процесі сучасної початкової школи....................................................................................23 Висновки. .........................................................................................................31 Список використаної літератури. ..................................................................32 Засоби формування естетичного сприйняття Зміст Вступ…………………………………………………….…….....…..3 I. Естетичне виховання …………………..........................................5 1.1. Роль естетичного виховання..……………………..……5 1.2. Естетичне виховання дитини.….……………….…..….9 II. Засоби формування естетичного сприйняття…………….….…10 2.1. Естетичне виховання в контексті професійної підготовки кадрів для дошкільних навчальних закладів…..10 2.2. Методи формування естетичного сприйняття.……......18 Висновок………………………………………....……………….……24 Список використаних джерел…………………………….………….25 Питання соціального виховання у спадщині А. С. Макаренка Вступ Розділ І. Основні напрямки соціального виховання у спадщині А. С. Макаренка 1.1. Трудове виховання 1.2. Сімейне виховання 1.3. Робота з важковиховуваними у практичній діяльності А. С. Макаренка (за “Педагогічною поемою”) Розділ ІІ. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасність 2.1. Застосування спадщини А. С. Макаренка у підготовці соціальних працівників 2.2. А. С. Макаренко про роль педагога у соціальному вихованні учнівської молоді Висновки Список використаних джерел Проблеми родинного виховання в педагогічній спадщині А.С. Макаренка ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи сімейного виховання як складова частина загальної системи формування особистості 6 1.1 Поняття сімейного виховання в педагогічній науці 6 1.2 Особливості сімейного виховання в початковій школі 12 2. Проблеми родинного виховання в педагогічній спадщині Макаренка 15 2.1 Аналіз педагогічної діяльності А.С. Макаренка та її вплив на ідеї родинного виховання 15 2.2 "Книга для батьків" та її роль у сімейному вихованні 19 2.3 Макаренко про батьківський авторитет 23 2.4 Експериментальна робота 30 Висновки 35 Список використаної літератури 36 Додаток 39 Естетичне виховання в системі освіти східних та західних культур Вступ 3 Розділ 1. Природа та значення естетичного виховання 6 Розділ 2. Естетичне виховання в східній культурі 11 2.1 Індо-буддійський тип культури 12 2.2 Японо-буддійський тип культури 12 2.3 Даосько-конфуціанський тип культури 13 2.4 Арабо-мусульманський тип культури 13 Розділ 3. Західні культурні тенденції в естетичному вихованні 15 Висновки 22 Література 23 Розвиток сенсорної культури старших дошкільників під час спілкування з природою за методом Сухомлинського Вступ 2 Розділ І. Формування та розвиток сенсорної культури у дітей засобами природничого виховання 5 1.1 Сенсорна культура та особливості її розвитку у дошкільників 5 1.2 Виховання засобами природи 22 Розділ ІІ. Ознайомлення з природою та його роль у розвитку сенсорної культури за В.О. Сухомлинським 29 2.1. Природа як основоположний чинник виховання у працях В.О. Сухомлинського 29 2.2 Погляди В.О. Сухомлинського на роль природи в сенсорному вихованні дітей 37 2.3 Методика В.О. Сухомлинського з розвитку сенсорної культури старших дошкільників під час їх спілкування з природою 43 Розділ ІІІ. Практична частина 54 3.1 Експериментальна методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор розроблених за методами В.О. Сухомлинського 54 3.2 Психолого-педагогічне проектування сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами природничого виховання (план на 10 днів) 58 3.3 Поради вихователям і батькам по сенсорному вихованню 60 Висновки 64 Додатки 66 Список використаної літератури 72 Сухомлинський про виховання у колективi Вступ 3 Розіл І 5 Життєвий шлях В. Сухомлинського 5 Розіл ІІ. 11 Педагогічні погляди В. Сухомлинського 11 Розділ ІІІ 17 Роль колективу у форрмуванні гармонійної особистості 17 Висновки 23 Література 25 Вплив природи на морально-естетичне виховання дітей дошкільного віку
ВСТУП 3 1. Роль природи в розвитку дошкільників 5 2. Вплив природи на морально-естетичне виховання дітей 9 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |