институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль невірного сімейного виховання, реакції на адиктивну поведінку,втрата стосунків з підлітком

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2008 | Размер: 30 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Роль невірного сімейного виховання, реакції на адиктивну поведінку,втрата стосунків з підлітком

Вступ 3
1. Вплив стосунків з батьками на особистість підлітка 5
2. Адиктивна поведінка підлітка 14
3. Наслідки неправильної поведінки батьків 15
Висновки 17
Список використаної літератури 18
Cмотрите также:
Психологія сімейного виховання

Вступ 3 Розділ 1. Сім’я як специфічна педагогічна система 6 1.1. Сім’я як мала соціальна група 6 1.2. Психологічна сумісність та розбіжність подружжя 10 1.3. Основні проблеми сучасної сім’ї 15 Розділ 2. Психологія сімейного виховання 18 2.1. Сімейна соціалізація 18 2.2. Вплив подружніх стосунків на виховання дитини 24 2.3. Типи неправильного виховання 27 Висновок 34 Список використаної літератури 38

Сімейне виховання у сучасному житті

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сімейне виховання – основа сучасного виховання 4 1.1. Загальні умови сімейного виховання 4 1.2. Розумовий розвиток дитини 9 1.3. Моральний розвиток дитини 14 Розділ 2. Особливості сімейного виховання 20 2.1. Всебічне виховання дитини 20 2.2. Батьківський авторитет 25 2.3. Роль гри у сімейному вихованні 35 2.4. Виховання в праці 45 Висновки 49 Список використаної літератури 50

Правила ефективного родинного виховання дітей

Зміст Вступ 3 Родина - особлива соціальна група й культурна спільність, сфера самоактуалізації особистості. 5 Роль батьків у розвитку дитини 6 Зміст і методи сімейного виховання 8 Помилки сімейного виховання 9 Виховання і потреба в емоційному контакті. 9 Виховання і потреба сенсу життя. 10 Виховання і потреба досягнення. 10 Висновок 14 Література 16 Предмет: Вікова та педагогічна психологія

Проблеми родинного виховання в педагогічній спадщині А.С. Макаренка

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи сімейного виховання як складова частина загальної системи формування особистості 6 1.1 Поняття сімейного виховання в педагогічній науці 6 1.2 Особливості сімейного виховання в початковій школі 12 2. Проблеми родинного виховання в педагогічній спадщині Макаренка 15 2.1 Аналіз педагогічної діяльності А.С. Макаренка та її вплив на ідеї родинного виховання 15 2.2 "Книга для батьків" та її роль у сімейному вихованні 19 2.3 Макаренко про батьківський авторитет 23 2.4 Експериментальна робота 30 Висновки 35 Список використаної літератури 36 Додаток 39

Роль батьків у розвитку та їх вплив на вольову сферу дитини

Зміст Вступ……………………………………………………………….3 I. Сімейне виховання…………………………………………5 1.1. Родина та її соціальні функції………………………5 1.2. Роль батьків у розвитку дитини…………………….7 II. Роль батьків у розвитку та їх вплив на вольову сферу дитини……………………………………………….15 2.1. Помилки сімейного виховання………………………15 2.2. Як сімейні установки впливають на виховання особистості дитини…………………………………………21 2.3. Стратегія аналізу і корекції проблем дитячо-батьківських стосунків……………………………………………………25 III. Практичне завдання………………………………………..27 Висновок…………………………………………………………..31 Список літератури………………………………………………..32

Умови успішного сімейного виховання

Вступ 3 Розділ 1 Родина - особлива соціальна група й культурна спільність, сфера самоактуалізації особистості 5 1.1. Стосунки в сім’ї, сімейна взаємодія 5 1.2. Стилі батьківських відносин 7 Розділ 2. Вплив сім’ї на формування особистості 14 2.1. Роль батьків у розвитку дитини 14 2.2. Виховання дітей у різних за структурою родинах 15 2.3. Помилки сімейного виховання 20 Розділ 3. Загальні умови успішного сімейного виховання 27 Висновок 33 Резюме 36 Список використаної літератури 37-38

Стиль сімейного виховання і взаємини дитини з однолітками

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ РОЛІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА ВЗАЄМИНИ ДИТИНИ З ОДНОЛІТКАМИ 5 1.1. Роль сім'ї у становленні особистості дитини 5 1.2. Психологічні особливості соціалізації дитини в сім’ї 7 1.3. Стиль сімейного виховання та його вплив на розвиток особистості дитини 10 РОЗДІЛ ІІ 17 ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ СТИЛЮ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА СТОСУНКИ З ОДНОЛІТКАМИ 17 2.1. Планування та організація дослідження 17 2.2. Психодіагностичні методики дослідження 20 2.3. Результати дослідження та їх інтерпретація 24 ВИСНОВОК 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 36-40

Роль сім’ї в розвитку особистості

План Вступ. І. Роль сім’ї в розвитку особистості ІІ. Виховання та підготовка школярів до сімейного життя: 2.1. статеве виховання; 2.2. моральна психологічна підготовка; 2.3. правова підготовка; 2.4. господарсько-економічна підготовка; 2.5. естетична підготовка ІІІ. Практичне дослідження підготовки старшокласників до сімейного життя Висновки

Основні риси сімейного і суспільного виховання виховання дітей з проблемами розвитку

Вступ 2 Розділ І. Соціально-правові аспекти адаптації дітей з особливими потребами в Україні 3 Розділ ІІ. Виховання дітей з особливими потребами як соціальна проблема сім’ї і суспільства 7 2.1 Основи суспільно-сімейного виховання осіб з особливостями психофізичного розвитку 7 2.2 Зміст спеціального суспільно-сімейного виховання дітей з особливостям психофізичного розвитку 9 Розділ ІІІ. Сімейне виховання дітей з особливими потребами 18 3.1 Сім я дитини з особливими потребами в Україні 18 3.2 Психологічні особливості виховного впливу сім ї на процес соціалізації дітей з особливими потребами 21 3.3 Умови ефективного сімейного виховання і розвитку дитини з особливими потребами 24 Розділ IV. Кваліфікована допомога сім’ї яка виховує дитину з особливими потребами 32 4.1 Мета і принципи роботи фахівця-дефектолога з родиною 32 4.2 Форми роботи фахівця-дефектолога з батьками 33 Висновки 39 Список використаної літератури 40

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки Гіпотеза: стиль сімейного виховання, який, певною мірою, є результатом взаємодії індивідуально-типових особливостей емоційності батьків та дитини, в свою чергу впливає на прояви емоційності дитини, підтримуючи чи маскуючи їх, спричинюючи девіантну поведінку дитини. Для реалізації поставленої мети й перевірки вірогідності гіпотези необхідно вирішити такі завдання: 1. На підставі теоретико-методологічного аналізу літератури обґрунтувати підходи до дослідження проблеми девіантної поведінки у співвідношенні зі стилями сімейного виховання, розглянути структуру цих явищ, їх психологічний зміст та специфіку проявів. 2. Розробити комплекс діагностичних методик, релевантних меті та завданням дослідження; створити психодіагностичний інструментарій, спрямований на вивчення девіантної поведінки дітей та їх батьків як членів однієї сімейної системи. 3. Емпірично дослідити якісні показники емоційності, широкий спектр властивостей особистості, характеристики стилю сімейного виховання та співвідношення між ними. 4. Визначити типи емоційності (комбінації емоційних модальностей) дітей та їх батьків і вивчити можливі варіанти їх сполучень. 5. Дослідити прояви психологічних властивостей особистості, в тому числі акцентуйованих рис, у дітей – представників різних типів емоційності. 6. Виявити стилі сімейного виховання та їх специфіку в сім’ях дітей, які розрізняються за типом емоційності.