институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз організації торговельно-побутових послуг в готелі “Либідь”

Каталог пособий и учебных материалов | Гостиничное хозяйство | Контрольная | Страниц: 11 | Год: 2003 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз організації торговельно-побутових послуг в готелі “Либідь”

Використана література:
1. Интернет сайт – kiev2000.com
2. hotellybid.com.ua
3. allhotel.com.ua
Cмотрите также:
ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОБУТОВИХ ПОСЛУГ В ГОТЕЛІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Загальна характеристика додаткових побутових готельних послуг 6 1.1. Характеристика послуг побутового обслуговування в готелі 6 1.2. Технологія надання додаткових побутових послуг в готелі 10 Розділ 2. Технологія надання додаткових побутових послуг в готелі "Зірка" 20 2.1. Технологія діяльності служб готелю "Зірка" по обслуговуванню клієнтів 20 2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду в готелі "Зірка" 27 Розділ 3. Удосконалення надання додаткових побутових послуг в готелі "Зірка" 29 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

Організація та технологія надання послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 6 1.1. Сутність поняття та значення готельного господарства 6 1.2. Характеристика різновидів послуг у сфері готельного господарства 7 1.3. Законодавче регулювання готельного господарства 11 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ГОТЕЛІ „ ” 14 2.1 Організаційна характеристика готелю 14 2.2. Аналіз процесу надання послуг в готелі “ ” 22 2.3. Аналіз основних економічних показників в готелі 30 2.4. Дослідження факторів, що впливають на надання послуг у готелі 32 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГУ ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ 37 3.1. Використання новітніх методик організації готельних послуг 37 3.2. Обгрунтування запропонованих заходів 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 44 ДОДАТКИ 46

Організація надання туристичних та додаткових послуг у готелях категорії ***

Розділ 1. Аналіз організації надання туристичних та додаткових послуг в готелі «Салют» 3 1.1. Характеристика додаткових послуг в готелі «Салют» 3 1.2. Аналіз процесу надання туристичних і додаткових послуг в готелі «Салют» 12 Розділ 2. Пропозиції щодо удосконалення туристичних і додаткових послуг у готелі «Салют» 24 Висновки та пропозиції 34 Список використаної літератури 36 Додатки 38

Нові тенденції в організації гостинності в засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ ТА УКРАЇНІ 5 РОЗДІЛ ІІ. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ „НАЗВА” 11 2.1. Характеристика готелю „Назва” 11 2.2. Стандарти обслуговування в готелі „Назва” 15 2.3. Аналіз новітніх тенденцій в організації гостинності в готелі 25 РОЗДІЛ 3. КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ 30 3.1. Порядок впровадження нових послуг в діяльність готелю 30 3.2. Оцінка якості послуг в діяльність готелю 33 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 48

ПОБУТОВІ ПОСЛУГИ В УКРАЇНІ: ОСНОВИ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ

ЗМІСТ Розділ 1. Поняття "правового регулювання побутових послуг" 5 1.1 Історичний розвиток побутових послуг в Україні та їх правового регулювання. 5 1.2. Мета, призначення побутових послуг та їх правове регулювання. Правове регулювання окремих видів побутових послуг. 8 1.3. Побутові послуги та їх правове регулювання в зарубіжних країнах. 18 Розділ 2. Галузі права, які досліджують питання побутового обслуговування населення, їх співвідношення. 25 2.1. "Побутові послуги" як предмет дослідження цивільного права. 25 2.2. "Побутові послуги" як предмет дослідження господарського права. 37 2.3. Суміжні галузі права, що досліджують предмет "побутові послуги". Співвідношення галузей права. 48 3. Проблеми, недоліки існуючого законодавства України в сфері побутових послуг на сучасному етапі. Шляхи вирішення цих проблем та перспективи розвитку бази правового регулювання побутових послуг. 54 Список використаних джерел: 66 Зовнішня рецензія 73 Додатки 74

ПОБУТОВІ ПОСЛУГИ В УКРАЇНІ: ОСНОВИ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ

ЗМІСТ Розділ 1. Поняття "правового регулювання побутових послуг" 5 1.1 Історичний розвиток побутових послуг в Україні та їх правового регулювання. 5 1.2. Мета, призначення побутових послуг та їх правове регулювання. Правове регулювання окремих видів побутових послуг. 8 1.3. Побутові послуги та їх правове регулювання в зарубіжних країнах. 18 Розділ 2. Галузі права, які досліджують питання побутового обслуговування населення, їх співвідношення. 25 2.1. "Побутові послуги" як предмет дослідження цивільного права. 25 2.2. "Побутові послуги" як предмет дослідження господарського права. 37 2.3. Суміжні галузі права, що досліджують предмет "побутові послуги". Співвідношення галузей права. 48 3. Проблеми, недоліки існуючого законодавства України в сфері побутових послуг на сучасному етапі. Шляхи вирішення цих проблем та перспективи розвитку бази правового регулювання побутових послуг. 54 Список використаних джерел: 66 Зовнішня рецензія 73 Додатки 74

Організація обслуговування туристів різних типів в підприємствах готельного господарства

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 4 1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації 4 1.2. Методи оцінювання якості та інновативності організації обслуговування туристів у готелях 7 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» (М. КИЇВ) 12 2.1. Оцінка розвитку готельної справи України 12 2.2. Аналіз основних показників діяльності та контингенту туристів готелю 15 2.3. Аналіз організації та оцінювання якості надання основних та додаткових послуг у готелі 18 РОЗДІЛ 3. НОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» 23 3.1. Рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики в готелі та підвищення якості обслуговування туристів 23 3.2. Урізноманітнення форм і методів організації дозвілля у готелі 29 3.3. Етапи реалізації нових підходів щодо удосконалення організації обслуговування у готелі «Дніпро» та обґрунтування соціально-економічної ефективності їх впровадження 34 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 ДОДАТКИ 45

Особливості обслуговування іноземних туристів в підприємствах готельного господарства

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ У ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 4 1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації 4 1.2. Методи оцінювання якості та інновативності організації обслуговування іноземних туристів у готелях 7 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ХРЕЩАТИК» (М. КИЇВ) 12 2.1. Розвиток готельної справи України 12 2.2. Аналіз основних показників діяльності та контингенту туристів готелю 15 2.3. Аналіз організації та оцінювання якості надання основних та додаткових послуг у готелі 18 РОЗДІЛ 3. НОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ХРЕЩАТИК» 23 3.1. Рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики в готелі та підвищення якості обслуговування іноземних туристів 23 3.2. Урізноманітнення форм і методів організації дозвілля у готелі 27 3.3. Етапи реалізації нових підходів щодо удосконалення організації обслуговування у готелі «Хрещатик» та обґрунтування соціально-економічної ефективності їх впровадження 32 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Особливості організації обслуговування іноземних туристів в підприємстві готельного господарства

ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ У ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 4 1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації 4 1.2. Методи оцінювання якості та інновативності організації обслуговування іноземних туристів у готелях 6 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» (М. КИЇВ) 8 2.1. Оцінка розвитку готельної справи України 8 2.2. Аналіз основних показників діяльності та контингенту туристів готелю 10 2.3. Аналіз організації та оцінювання якості надання основних та додаткових послуг у готелі 13 РОЗДІЛ 3. НОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» 16 3.1. Рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики в готелі та підвищення якості обслуговування іноземних туристів 16 3.2. Етапи реалізації нових підходів щодо удосконалення організації обслуговування у готелі «Дніпро» та обґрунтування соціально-економічної ефективності їх впровадження 20 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИБИРАННЯ НОМЕРІВ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ УЖГОРОД

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 5 1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 5 1.2. Надання побутових послуг в готелі 9 Розділ 2. Організація діяльності санітарної служби в готелі "Ужгород" 12 2.1. Організація діяльності служб готелю "Ужгород" по обслуговуванню клієнтів 12 2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду 19 2.3. Технологія прибирання номерів в готелі "Ужгород" 21 Розділ 3. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Ужгород" 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35