институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка маркетингової стратегії підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Диплом | Страниц: 116 | Год: 2008 | Размер: 233 кб. | Стоимость: 250 грн. | Смотреть | Купить

Розробка маркетингової стратегії підприємства

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 5
1.1. Сутність маркетингової стратегії, її значення 5
1.2. Принципи і методи розробки маркетингових стратегій 13
Класифікація маркетингових стратегій 33
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " " 40
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 40
2.2. Діагностика конкурентного середовища підприємства 46
2.3. SWOT-аналіз діяльності підприємства, аналіз портфелю продукції 54
2.4. Аналіз та характеристика ефективності поточної маркетингової стратегії компанії 60
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 71
3.1. Альтернативний проект 1 маркетингової стратегії підприємства 71
3.2. Альтернативний проект 2 маркетингової стратегії підприємства 84
3.3. Альтернативний проект 3 маркетингової стратегії підприємства 95
3.4. Аналіз ризиків реалізації альтернативних стратегій та обґрунтування вибору оптимальної стратегії 96
ВИСНОВКИ 101
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105

Cмотрите также:
Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)

Вступ 3 1. Концептуальні основи розробки маркетингової та цінової стратегії підприємства 6 2. Аналіз маркетингової стратегії та ринку збуту ТОВ „Jobi” 10 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 10 2.2. Оцінка існуючої ринкової стратегії підприємства 14 Розділ 3. Розробка ринкової маркетингової стратегії ТОВ „Jobi” 21 Висновки 32 Список використаних джерел 34 Додаток 36

Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи побудови маркетингової і цінової стратегії підприємства 4 1.1. Сутність і роль маркетингу в ринковій економіці 4 1.2. Стратегії маркетингу і умови їх застосування 8 1.3. Цінова політика підприємства 15 2. Аналіз маркетингової і цінової стратегії підприємства 2.1. Аналіз традиційних ринкових методів ціноутворення 21 2.2. Порядок розробки маркетингової стратегії 28 3. Формування маркетингової політики підприємства 3.1. Аналіз споживача 38 3.2. Товарний рух 46 3.3. Збутова політика підприємства 50 3.4. Стимулювання збуту 52 3.5. Показники ефективності маркетингової політики 62 Висновки 66 Список літератури 68

Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МБТ-СЕРВІС» 6 1.1. Аналіз макро- та мікрофакторів ринкового середовища 6 1.2 Аналіз сильних і слабих сторін діяльності підприємства 14 1.3 Розробка альтернатив вирішення проблеми або реалізації можливостей підприємства 18 РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 33 2.1 Планування та організація маркетингового дослідження 33 2.2 Проведення маркетингового дослідження та аналіз маркетингової інформації 46 2.3 Результати маркетингового дослідження 60 РОЗДІЛ ІІІ РОЗРОБКА ПОСЛУГО-РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 66 3.1 Розробка ринкової стратегії підприємства 66 3.2 Розробка стратегії послуг підприємства 72 3.3 Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства 81 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85

Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МБТ-СЕРВІС» 6 1.1. Аналіз макро- та мікрофакторів ринкового середовища 6 1.2 Аналіз сильних і слабих сторін діяльності підприємства 14 1.3 Розробка альтернатив вирішення проблеми або реалізації можливостей підприємства 18 РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 33 2.1 Планування та організація маркетингового дослідження 33 2.2 Проведення маркетингового дослідження та аналіз маркетингової інформації 46 2.3 Результати маркетингового дослідження 60 РОЗДІЛ ІІІ РОЗРОБКА ПОСЛУГО-РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 66 3.1 Розробка ринкової стратегії підприємства 66 3.2 Розробка стратегії послуг підприємства 72 3.3 Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства 81 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85

ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40 АКБ „СОЦКОМБАНК”

Зміст Стор. ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ 6 1. 1. Необхідність маркетингу в діяльності комерційного банку 6 1.2. Стратегічне планування в комерційному банку 15 1.3. Основні методи та стратегії банківського маркетингу 21 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40 АКБ „СОЦКОМБАНК” 40 2.1. Роль маркетингу в діяльності банків України 40 2.2. Фінансово-економічна характеристика АКБ СОЦКОМБАНКу 46 2.3. Оцінка маркетингової стратегії АКБ СОЦКОМБАНКу 58 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 78 АКБ „СОЦКОМБАНК” 78 3.1 Напрямки вдосконалення маркетингової стратегії 78 АКБ „СОЦКОМБАНКу” 78 3.2. Розробка нової маркетингової стратегії АКБ СОЦКОМБАНКу 83 ВИСНОВОК 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96 ДОДАТКИ 99

Розробка концепції маркетингу на підприємстві АТ «Експрес»

Вступ 3 1. Теоретична частина 4 1.1. Об'єкт і предмет дослідження. 4 1.2. Розробка маркетингової стратегії 5 2. Практична частина 8 2.1. Характеристика підприємства 8 2.2. Розробка технології стимулювання вантажних перевезень 9 Висновок 14 Список літератури 15 Додаток 16 Основною метою даної роботи є розробка маркетингової концепції для стимулювання вантажних перевезень на прикладі транспортної фірми АТ «Експрес». Для досягнення поставленої мети необхідно дослідити основні складові маркетингової стратегії компанії і виробити рекомендації з підвищення ефективності роботи фірми.

Формування маркетингової стратегії фірми в умовах кризи, на прикладі інтернет-магазину цифрової фототехніки

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність і види маркетингових стратегій 6 1.2.Аналіз ресурсів і конкурентних можливостей підприємства 14 1.3. Основні етапи розробки стратегії підприємства 29 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Загальна характеристика підприємства 40 2.2. Аналіз маркетингової стратегічної діяльності фірми 51 2.3. Аналіз конкурентного середовища 64 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ 73 3.1. Стратегічні рішення в ціновій політиці 74 3.2. Вибір оптимальної комунікаційної політики 79 3.2. Оцінка запропонованих заходів 87 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 99 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105-126

Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник”

Зміст: Вступ ................................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингу ................................................4 1.1. Сутність маркетингу ...............................................................................4 1.2. Інструментарій маркетингу ................................................................8 1.3. Технологія маркетингової діяльності ..............................................14 Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник” ...19 2.1. Загальна характеристика діяльності .............................................19 2.2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві .............27 2.3. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища .....................32 Розділ 3. Розробка маркетингової стратегії ВАТ „Молочник”............41 3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ........................................41 3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегії підприємства ........................................................................................................42 Висновки та пропозиції............................................................................48 Список використаної літератури .............................................................50 Додатки

Розробка стратегії діяльності підприємства

Вступ 3 1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5 1.1 Визначення стратегії 5 1.2 Еволюція стратегії 6 2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9 2.1 Методи встановлення стратегій 9 2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16 3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27 3.1 Процес управління стратегією 27 3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29 Висновки 34 Література 37

Розробка стратегії діяльності підприємства

Вступ 3 1. Поняття та сутність стратегії підприємства 5 1.1 Визначення стратегії 5 1.2 Еволюція стратегії 6 2. Методи та інструменти формування стратегії підприємства 9 2.1 Методи встановлення стратегій 9 2.2 Характеристика різних підходів до розробки стратегії діяльності підприємства 16 3. Реалізація стратегії діяльності підприємства 27 3.1 Процес управління стратегією 27 3.2 Розробка та втілення динамічної стратегії 29 Висновки 34 Література 37