институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація та надання рієлторських послуг

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Курсовая | Страниц: 46 | Год: 2008 | Размер: 89 кб. | Стоимость: 190 грн. | Смотреть | Купить

Організація та надання рієлторських послуг

Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні основи організації надання рієлторських послуг 5
1.1. Поняття, сутність та значення надання рієлторських послуг 5
1.2. Характеристика процесу надання рієлторських послуг 10
1.3. Законодавче регулювання процесу надання рієлторських послуг 18
Розділ 2 Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством ЗАТ «Назва» 23
2.1. Загальна характеристика підприємства 23
2.2. Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством 24
2.3. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 28
2.4. Визначення та характеристика факторів, що впливають на організацію процесу надання рієлторських послуг підприємством 31
Розділ 3. Розробка основних напрямків удосконалення процесу надання ріелторських послуг 37
3.1. Основні напрямки удосконалення процесу надання ріелторських послуг в підприємстві 37
3.2. Обгрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 38
Висновок 41
Список використаних джерел 44-46
Cмотрите также:
ОРГАНІЗАЦІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ З КЕЙТЕРИНГУ ЗА МІСЦЕМ РОБОТИ

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи надання послуг з кейтерингу за місцем роботи 6 1.1. Поняття кейтерингу 6 1.2. Види кейтерингу та номенклатура послуг, що може надаватися споживачам 9 Розділ 2. Аналіз організації надання послуг кейтерингу ресторану "Ужгород" 11 2.1. Характеристика місця, де здійснюється організація надання послуг з кейтерингу, контингенту споживачів, особливостей його попиту 11 2.2. Аналіз складу, стану та ефективності використання сировинних, продовольчих та трудових ресурсів при наданні послуг з кейтерингу 16 2.3. Аналіз логічного виконання та ефективності підготовчо-заключної роботи 19 2.4. Дослідження ефективності процесів надання послуг кейтерингу 21 Розділ 3. Розробка шляхів подолання недоліків та підвищення якості надання споживачам послуг з кейтерингу 23 3.1. Сучасні тенденції розвитку послуг кейтерингу на ринку України 23 3.2. Напрями удосконалення діяльності діяльності компанії "Кейтеринг-Ужгород" 26 Висновки і пропозиції 27 Список використаної літератури 29

ОРГАНІЗАЦІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ З КЕЙТЕРИНГУ ЗА МІСЦЕМ РОБОТИ

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи надання послуг з кейтерингу за місцем роботи 6 1.1. Поняття кейтерингу 6 1.2. Види кейтерингу та номенклатура послуг, що може надаватися споживачам 9 Розділ 2. Аналіз організації надання послуг кейтерингу ресторану "Ужгород" 11 2.1. Характеристика місця, де здійснюється організація надання послуг з кейтерингу, контингенту споживачів, особливостей його попиту 11 2.2. Аналіз складу, стану та ефективності використання сировинних, продовольчих та трудових ресурсів при наданні послуг з кейтерингу 16 2.3. Аналіз логічного виконання та ефективності підготовчо-заключної роботи 19 2.4. Дослідження ефективності процесів надання послуг кейтерингу 21 Розділ 3. Розробка шляхів подолання недоліків та підвищення якості надання споживачам послуг з кейтерингу 23 3.1. Сучасні тенденції розвитку послуг кейтерингу на ринку України 23 3.2. Напрями удосконалення діяльності діяльності компанії "Кейтеринг-Ужгород" 26 Висновки і пропозиції 27 Список використаної літератури 29

Особливості надання готельних послуг

Вступ 3 1. Теоретичні аспети надання готельних послуг 5 1.1. Поняття та сутність готельних послуг 5 1.2. Показники, що характеризують надання готельних послуг та методика їх розрахунку 11 2. Організаційно-економічна характеристика надання готельних послуг на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський” 16 2.1. Загальна характеристика готелю 16 2.2. Динаміка ефективності наданання готельних послуг 19 2.3. Аналіз надання готельних послуг та рівня витрат 21 3. Напрямки підвищення надання готельних послуг 24 3.1. Переваги над конкурентами 24 3.2. Обгрунтування прогнозних показників діяльності готелю 26 Висновки 27 Література 30-31 Мета роботи полягає в тому, щоб виявити реальний стан і узагальнити методологію удосконалення готельних послуг з врахуванням їх особливостей.

Удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення на прикладі готелю

Вступ 3 Розділ І. Сутність, структура і функції технологій надання послуг в засобах розміщення 6 1.1. Сутність послуг та їх особливості у сфері гостинності 6 1.2. Технологія і організація надання послуг в засобах розміщення 18 1.3. Стан технології надання готельних послуг в Україні 28 1.4. Зарубіжний досвід розробки і впровадження технологій діяльності засобів розміщення 32 Розділ ІІ. Аналіз технологій надання послуг та організаційно-економічна характеристика ЗАТ «__» 38 2.1. Загальна характеристика досліджуваного об’єкту 38 2.2. Аналіз управління технологією надання послуг 42 2.3. Аналіз ефективності управління підприємством за основними видами діяльності 56 Розділ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення 69 3.1.Пропозиції щодо вдосконалення технологій надання послуг в готельному комплексі «__» 69 3.2. Можливості впровадження закордонного досвіду технологічного забезпечення діяльності засобів розміщення 72 Висновок 81 Література 84 Додатки 89 - 117

Організація та технологія надання послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 6 1.1. Сутність поняття та значення готельного господарства 6 1.2. Характеристика різновидів послуг у сфері готельного господарства 7 1.3. Законодавче регулювання готельного господарства 11 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ГОТЕЛІ „ ” 14 2.1 Організаційна характеристика готелю 14 2.2. Аналіз процесу надання послуг в готелі “ ” 22 2.3. Аналіз основних економічних показників в готелі 30 2.4. Дослідження факторів, що впливають на надання послуг у готелі 32 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГУ ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ 37 3.1. Використання новітніх методик організації готельних послуг 37 3.2. Обгрунтування запропонованих заходів 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 44 ДОДАТКИ 46

Організація обслуговування споживачів на транспорті (міський і пасажирський транспорт)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи організації надання послуг міського пасажирського транспорту 5 1.1. Поняття, суть та значення послуг міського пасажирського транспорту 5 1.2. Характеристика процесу надання послуг міського пасажирського транспорту 7 1.3. Законодавче регулювання процесу надання послуг міського пасажирського транспорту 9 Розділ 2. Дослідження процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 12 2.1. Загальна характеристика підприємства 12 2.2. Дослідження процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 14 2.3. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 17 2.4. Визначення та характеристика факторів, що впливають на організацію процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 20 Розділ 3. Розробка основних напрямків удосконалення процесу надання послуг міського пасажирського транспорту в підприємстві 21 3.1. Основні напрямки удосконалення процесу надання послуг міського пасажирського транспорту в підприємстві 21 3.2. Обґрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 25 Висновок 31 Список використаних джерел 35

ВПРОВАДЖЕННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи надання додаткових послуг ресторану 5 1.1. Значення ресторанного господарства у сучасних умовах 5 1.2. Розвиток послуг кейтерингу у ресторанному бізнесі 8 Розділ 2. Аналіз організації надання послуг кейтерингу ресторану "Ужгород" 14 2.1. Характеристика місця, де здійснюється організація надання послуг з кейтерингу, контингенту споживачів, особливостей його попиту 14 2.2. Аналіз складу, стану та ефективності використання сировинних, продовольчих та трудових ресурсів при наданні послуг з кейтерингу 21 2.3. Аналіз логічного виконання та ефективності підготовчо-заключної роботи 25 2.4. Дослідження ефективності процесів надання послуг кейтерингу 28 Розділ 3. Розробка шляхів подолання недоліків та підвищення якості надання споживачам додаткових ресторанних послуг 30 Висновки 33 Список використаної літератури 36

ВПРОВАДЖЕННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи надання додаткових послуг ресторану 5 1.1. Значення ресторанного господарства у сучасних умовах 5 1.2. Розвиток послуг кейтерингу у ресторанному бізнесі 8 Розділ 2. Аналіз організації надання послуг кейтерингу ресторану "Ужгород" 14 2.1. Характеристика місця, де здійснюється організація надання послуг з кейтерингу, контингенту споживачів, особливостей його попиту 14 2.2. Аналіз складу, стану та ефективності використання сировинних, продовольчих та трудових ресурсів при наданні послуг з кейтерингу 21 2.3. Аналіз логічного виконання та ефективності підготовчо-заключної роботи 25 2.4. Дослідження ефективності процесів надання послуг кейтерингу 28 Розділ 3. Розробка шляхів подолання недоліків та підвищення якості надання споживачам додаткових ресторанних послуг 30 Висновки 33 Список використаної літератури 36

Удосконалення обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством

АНОТАЦІЯ 7 ВСТУП 10 РОЗДІЛ 1 Теоретичні проблеми та методологічні основи обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством 15 1.1. Система показників надання туристичних послуг, їх визначення та оцінка 15 1.2. Аналіз нормативно-правового забезпечення та огляд спеціальної літератури з питань надання послуг туристичними підприємствами 26 1.3. Організаційно-економічна характеристика туристичної фірми “Супутник” 36 Висновки до розділу 1 47 РОЗДІЛ 2 Удосконалення системи обліку та контролю з надання послуг туристичним підприємством 49 2.1. Організація та методологія обліку доходів від надання туристичних послуг 49 2.2. Поточний контроль операцій з надання туристичних послуг 63 2.3. Фінансова та статистична звітність з надання туристичних послуг 71 2.4. Порівняльна характеристика П(С)БО і МСФЗ, які регламентують облік доходів та фінансову звітність 82 2.5. Шляхи удосконалення обліку та контролю операцій з надання послуг туристичним підприємством 86 2.6. Комплекс задач та огляд програмного забезпечення з обліку надання послуг в інформаційних бухгалтерських системах 97 Висновки до розділу 2 110 РОЗДІЛ 3 Проектування системи аналізу економічних показників, надання послуг в управлінні туристичним підприємством 112 3.1. Інформаційна база та обґрунтування показників та прийомів економічного аналізу з надання туристичних послуг 112 3.2. Динаміка доходів з надання туристичних послуг ТФ «Супутник» 119 3.3. Факторний аналіз доходів з надання туристичних послуг 124 3.4. Комп’ютерні технології в аналізі надання туристичних послуг в управлінні туристичним підприємством 127 Висновки до розділу 3 131 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 133 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 144 ДОДАТКИ 150

Договір про надання послуг

Вступ 1. Поняття договору про надання послуг 2. Особливості договору про надання послуг. Істотні умови Висновок Використана література