институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Реклама и рекламная деятельность | Контрольная | Страниц: 23 | Год: 2008 | Размер: 52 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

ВСТУП 3

1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4

2. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 16

ВИСНОВКИ 20
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21
ДОДАТКИ 22

Cмотрите также:
Оцінка макро та мікросередовища фірми. Формування маркетингової товарної політики на фірмі. Рекламна компанія

Вступ 1. Оцінка макро та мікросередовища фірми 2. Формування маркетингової товарної політики на фірмі 3. Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства Висновок Використана література

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

ВСТУП 3 1. Сутність, характеристики та завдання рекламної компанії 4 2. Класифікація рекламних компаній 5 3. Методика проведення рекламної компанії 8 4. Практичні аспекти розробки рекламної кампанії з використанням мережевих технологій на прикладі інвестиційної компанії «...» 9 4.1 Коротка характеристика компанії 9 4.2. Елементи проведення рекламної кампанії 9 4.3. Процес розробки рекламної кампанії в Інтернеті для компанії «...» 16 ВИСНОВКИ 18 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

Зміст Вступ............................................................................................................ 3 1. Планування рекламної роботи на підприємстві.......................... 4 2. Принципіальні основи рекламної компанії.................................. 6 2.1. Поняття, сутність рекламної компанії.......................................... 6 2.2. Види рекламних компаній.............................................................. 9 2.3. Зміст рекламної компанії............................................................... 11 Висновки..................................................................................................... 18 Перелік використаних джерел.................................................................. 19

Рекламна кампанія та особливості її проведення для підприємства

Визначення маркетингу 3 Функції маркетингу 3 Визначення термінів 4 Вступ 5 1. Реклама в системі ефективного просування товарів і послуг 6 2. Проведення рекламної кампанії підприємства ТОВ «А-Прінт» 13 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Рекламна компанія ТОВ “Крок ТТЦ”

ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства. 5 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 5 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 11 Розділ II. Розробка рекламної кампанії ТОВ “Крок ТТЦ” 19 2.1 Обґрунтування рекламної кампанії ТОВ “Крок ТТЦ” 19 2.2. Формування бюджету для проведення рекламної кампанії 22 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31

Бізнес-план професійної кар

1. Бізнес - планування як концепція забезпечення ефективного функціонування підприємства 3 2. Бізнес – план проекту «Схід» 9 Концепція. 9 Планування. 9 Конкуренти 10 Контракт. 10 Студія (I етап) 11 Вибір репертуару. 11 Запис пісень на студії. 11 Робота з артистом. 11 Коректування Проекту (II етап) 12 Перші виступи. 12 «Перша Хвиля» (III етап) 12 Зйомка відеокліпу. 12 Випуск першого CD. 12 Промоушн. Рекламна компанія «Перша хвиля». 13 Постановка концертної програми. 14 Концертний графік (IV етап) 15 Побудова концертного графіку. 15 Включення концертної програми. 15 Гастрольна робота (V етап) 16 Гастрольно-концертна діяльність. 16 Студійна робота. 16 «Друга хвиля» (VI етап) 17 Рекламна компанія. 17 Перша професійна ступінь (VII етап) 17 Додатки 19 Бюджет проекту 19 Фінансові відносини учасників проекту. 22 КОНТРАКТ 23 Використана література 28

Рекламна діяльність промислових підприємств

Вступ 3 Рекламна діяльність промислових підприємств 4 1. Основні поняття рекламної діяльності підприємства 4 2. Рекламна стратегія підприємства та стадії життєвого циклу товару. 7 3. Етапи організації рекламної кампанії 12 Висновки 18 Література 19

Рекламна кампанія та особливості її проведення

ВСТУП 2 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 2. Практика. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ (послуги) 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24 ДОДАТКИ 25-27

Самострахування як метод управління ризиками.Кептивна страхова компанія

1. Які основні особливості самострахування як методу управління ризиком? 3 2. У яких випадках доцільно застосування самострахування? 4 3. Які основні особливості самострахування? 4 4. Як визначити оптимальний розмір фонду ризику підприємства? 7 5. Що таке кептивна страхова компанія (КСК)? 8 6. Назвіть основні особливості функціонування КСК? 9 7. Які переваги для підприємства може дати створення КСК? 11 8. Які проблеми можуть виникнути при творенні КСК? 12 9. Яку роль в діяльності КСК грає перестрахування? 15 10. Які переваги та недоліки самострахування у порівнянні з іншими методами управління ризиком? 19 Список літератури 21

Рекламна кампанія та особливості її проведення для підприємства

Вступ 3 1. Cутність рекламної кампанії підприємства 4 2. Способи встановлення комунікації з суб’єктами ринку і засоби реклами 7 3. Аналіз рекламної кампанії Борщагівського хіміко-фармацевтичного заводу 13 Висновки 20 Література 22 Додаток 1. План проведення рекламної кампанії БХФЗ 24 Додаток 2. Креативні матеріали для упакування, преси, виставок, метро, лікарень та аптек 25 Серія упакувань 25 Стенд на фармацевтичній виставці (у людський зріст) 26 Диспенсер (для аптек і мед.установ) 27 Листівка 28 Макет для спец. видань 29 Макет для метро 30 Макети для преси 31 Додаток 3. PR-матеріали 32