институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Особливості формування попиту та стимулювання збуту і міжнародному середовищі

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 25 | Год: 2008 | Размер: 270 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Особливості формування попиту та стимулювання збуту і міжнародному середовищі


ВСТУП 3

1. ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ В МІЖНАРОДНОМУ СЕРЕДОВИЩІ 4

2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНИХ ТОВАРНИХ РИНКІВ 10

3. ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД СТИМУЛЮВАНЯ ЗБУТУ В МІЖНАРОДНОМУ СЕРЕДОВИЩІ 13

ВИСНОВКИ 21
ЛІТЕРАТУРА 22
ДОДАТКИ 23

Cмотрите также:
Формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ)

Назва роботи Формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ) Розділ Маркетинг Вид роботи Матеріал Кількість сторінок 23 Ціна 0 Зміст Вступ 2 1. Поняття формування попиту і стимулювання збуту 3 1.1. Формування попиту 6 1.2. Стимулювання збуту 7 2. Реклама, як головний захід ФОПСТИЗ 10 2.1. Канали поширення рекламних послань 12 2.2. Планування рекламної компанії 13 2.3. Фірмовий стиль 16 2.4. Директ мейл 17 2.5. Паблик рилейшнз 20 3. Оцінка ефективності ФОПСТИЗ 21 Висновок 23

Реклама та стимулювання збуту

Вступ 3 1. Сутність та особливості стимулювання збуту 4 2. Інструменти стимулювання збуту 9 3. Реклама як метод стимулювання збуту 12 4. Розвиток стимулювання збуту в Україні 17 Висновки 20 Список викорситаних джерел 21

Формування попиту і стимулювання збуту

Формування попиту і стимулювання збуту Список літератури

Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК»

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретико-методичні основи стимулювання збуту 5 1.1 Особливості стимулювання збуту в Україні 5 1.2 Основні засоби стимулювання збуту 7 1.3 Планування стимулювання збуту підприємства 11 Розділ 2 Аналіз організації стимулювання збуту на підприємстві ЗАТ «СІВЕРСЬК» 14 2.1 Загальна характеристика підприємства 14 2.2 Аналіз впливу факторів макро- та мікро середовища на діяльність підприємства 17 2.3 Аналіз організації маркетингової діяльності та стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК» 22 Розділ 3 Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК» 25 Висновки 31 Використана література 33

«Організаційне забезпечення стимулювання збуту на комерційному підприємстві».

ЗМІСТ Вступ ………………………………………………......…....………………...…... 1 Організація збуту на підприємстві................ …………....…...……………...... 1.1 Сутність збутової діяльності ……………...……….......……......................… 1.2 Організація каналів збуту ……………………………………………............ 1.3 Змішані канали збуту ………………………………………………….…....... 1.4 Система товароруху та її елементи …………………………………..…....... 1.5 Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій ..…………. 2 Характеристика діяльності ДП «Конріл» та існуючої системи збуту ...…… 2.1 Характеристика ДП «Конріл» …………………………………….....…...….. 2.2 Управління збутом на ДП «Конріл» …………………….…..................….... 3 Удосконалення організації і стимулювання збуту на ДП «Конріл» ..……… 3.1 Аналіз ринкової ситуації………………………………………………..…….. 3.2 Управління персоналом служби збуту…………………………………..…... 3.3 Удосконалювання стимулювання збуту на ДП «Конріл» …………………. 3.4 Методика стимулювання праці маркетологів – як фахівців зі стимулювання збуту ………………………………………....…....................…… 4 Охорона праці та навколишнього середовища........................ ……………….. Висновок..... ....................................................................………............................. Перелік використаних джерел.........................…………..................................….

КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА ТОВ «КРИГГЕР»

1. Товарна політика 2. Цінова політика 3. Формування попиту і стимулювання збуту 4. Логістика 5. Збутова діяльність

КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА ВАТ «Молочник»

1. Товарна політика 2. Цінова політика 3. Формування попиту і стимулювання збуту 4. Логістика 5. Збутова діяльність

Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції

Вступ 3 1. Стратегія розвитку цільового ринку 4 2. Сильні і слабкі сторони роботи підприємства 10 3. Мета і завдання підприємства у відношенні інноваційної продукції 10 4. Маркетингова стратегія 11 5. Товарна стратегія 12 6. Стратегія формування і розвитку каналів збуту та товароруху 14 7. Цінова стратегія 15 8. Стратегія формування попиту і стимулювання збуту 17 9. Бюджет маркетингу 19 Висновки 21 Список використаних джерел 22

Стимулювання продажу товарів

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ЙОГО МІСЦЕ В КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ 4 1.1. Сутність стимулювання продажу товарів 4 1.2. Класифікація заходів стимулювання продукції 7 1.3. Суб’єкти процесу стимулювання 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 15 2.1. Планування заходів стимулювання продажу товарів 15 2.2. Комунікативність стимулювання продажу товарів 19 2.3. Досвід компанії „AVON” у стимулюванні продажу товарів 21 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ 27 3.1. Особливості державного стимулювання продажу товарів 27 3.2. Досвід акцій зі стимулювання продажу товарів в Україні 35 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 40-41 Метою роботи є вивчення особливостей заходів стимулювання продажу товарів для забезпечення максимального задоволення потреб вітчизняних споживачів та підвищення ефективності діяльності підприємств.

Програма збуту продукції на зовнішньому ринку

Зміст Вступ 3 1. Задачі збуту продукції на зовнішньому ринку 3 2. Інструменти збуту і їхній вибір 4 3. Реклама 5 4. Стимулювання продажів 7 5. Методи визначення бюджету збуту 8 6. Приклад програми збуту нового товару на зовнішньому ринку 10 Висновки 12 Література 14