институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Сучасні методи оцінки професійно важливих якостей особистості

Каталог пособий и учебных материалов | Психология управления | Контрольная | Страниц: 23 | Год: 2008 | Размер: 43 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Сучасні методи оцінки професійно важливих якостей особистості

Вступ 2

1. Суть і завдання, методи оцінки професійно важливих якостей особистості 3

2. Принципи та процедури проведення оцінки персоналу 11

Висновки 21
Список літератури 23
Cмотрите также:
Професійно важливі якості менеджера

ВСТУП 3 1. Характеристика професійно важливих якостей менеджера 4 2. Підібрати 2-3 методики для діагностики професійно важливих якостей менеджера, провести самодіагностику та узагальнити отримані результати 11 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18 ДОДАТКИ 19

Моделі оцінки ділових якостей працівників і менеджерів фірми

ВСТУП 3 1. СУТЬ І ЗАВДАННЯ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ 4 2. МЕТОДИ ОЦІНКИ ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВИХ ЯКОСТЕЙ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ 9 3. ПРИНЦИПИ ТА ПРОЦЕДУРИ ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ 13 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 22

Пізнавальна діяльність особистості. Соціально-педагогічні умови формування особистісних якостей

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.АНАЛІЗ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ З ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ТА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ 5 1.1. Проблеми в генезисі розвитку педагогічної науки 5 1.2. Сучасні тенденції розвитку пізнавальної діяльності особистості та формування особистісних якостей 18 1.3. Концептуальні підходи до розвитку новітніх соціально-педагогічних умов, що сприяють формуванню пізнавальної діяльність особистості та її якостей 21 РОЗДІЛ 2.ПРАКТИЧНА СУТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ, ЩО СПРИЯЮТЬ ФОРМУВАННЮ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У ВИЩІЙ ШКОЛІ 26 2.1. Сценарій проведення лекції з формування пізнавальної активності особистості 26 2.2. Відео презентація 48 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53 Презентація

Психологічні механізми формування моральних якостей особистості

Вступ 2 І. Проблема формування моральних якостей особистості в психології 4 1.1 Психологічна теорія особистості 4 1.2 Психологічний підхід до механізмів формування моральних якостей особистості 9 ІІ. Емпіричне дослідження передумов формування моральної свідомості у старшому дошкільному віці 15 2.1 Актуальність теми дослідження 15 2.2 Методологічна база дослідження 18 2.3 Аналіз отриманих результатів дослідження 20 2.4 Висновки дослідження 25 Висновки 28 Список використаної літератури 30

Основи психології та педагогіки

1.Предмет та об‘єкт психології 2 2. Основні галузі сучасної психології 3 3. Основні методи психологічної науки 4 4. Основні категорії психології 6 5. Психологічна характеристика юридичної діяльності 7 6. Поняття про психіку. Функції психіки 8 7. Структура психіки: психічні процеси, стани, властивості 9 8.Свідомість як вищий рівень розвитку психіки 11 9. Поняття особистості та її структура 12 10. Співвідношення біологічного і соціального в особистості 13 11.Діяльність: види та структура 14 12. Психологічна характеристика професійно важливих якостей 15 13. Психологічна характеристика професійної майстерності правознавця та її формування 16 14. Поняття та основні властивості відчуттів 17 15. Поняття, основні види та властивості сприймання 18 16. Пам‘ять: основні види і характеристика 19 17. Поняття, операції та характеристика мислення 20 18. Поняття та властивості уваги 21 19. Поняття та види уяви 22 20. Поняття про емоції і почуття, їх функції 23 21. Характеристика основних видів емоційних станів людини, їх вплив на професійну діяльність 24 22. Характеристика конфліктних емоційних станів 25 23. Поняття про волю та її функції 26 24. Види та основні етапи вольових дій 27 25. Характеристика професійних вольових якостей правознавців 28 26. Предмет та об‘єкт педагогіки 29 27. Основні категорії психології і педагогіки 30 28. Врахування психології груп і колективів в діяльності юриста 31 29.Соціальні та психологічні функції спілкування 32 30. Види, засоби та форми спілкування 33 31. Характеристика особливостей та закономірностей міжгрупового і міжособистісного сприймання 34 32. Характеристика стереотипів та бар‘єрів спілкування 35 33. Особливості сприймання та розуміння людини людиною 36 34. Поняття педагогічного процесу, його функції та завдання 37 35. Система принципів навчання 38 36. Форми навчання, їх характеристика 39 37. Поняття про методи навчання, їх характеристика 40 38. Взаємозв‘язок форм і методів навчання, шляхи їх удосконалення 41 39. Характеристика структурних компонентів та етапів процесу навчання 42 40. Психолого-педагогічна характеристика процесу виховання об‘єктів професійної діяльності юриста 43 41.Принципи виховання 44 42. Роль виховання у розвитку людини та формування її особистості 46 43. Характеристика методів виховання 47 44. Роль і місце індивідуальної виховної роботи в діяльності правознавців 49 45. Форми і методи індивідуальної виховної роботи 50 46. Методи і прийоми самовиховання правознавців 52

Управління персоналом

Вступ 1. Розрахунок оцінки професіональних та особистих якостей працівників 2. Розрахунок оцінки рівня кваліфікації робітника 3. Розрахунок оцінки складності виконуваних робіт 4. Розрахунок оцінки результатів праці 5. Розрахунок комплексної оцінки результатів праці та ділових якостей працівників Список використаної літератури

Сучасні методи і технології управління персоналом

ЗМІСТ Вступ 3 1. Сучасні принципи і методи управління персоналом 5 1.1. Принципи та методи управління 5 1.2. Особливості сучасного менеджменту 8 2. Особливості добору менеджерів в розвинутих країн 13 2.1. Професійно-кваліфікаційна модель керівника 13 2.2. Особливості японської системи керівництва 14 Висновок 18 Список літератури 20

Питання для підготовки до іспиту з психології (білети)

1. Предмет та об'єкт психології 3 2. Предмет та об’єкт педагогіки 3 3. Основні категорії психології і педагогіки 3 4. Загальна характеристика систем психологічних і педагогічних дисциплін 4 5. Мета та завдання професійної психології і педагогіки 4 6. Врахування психологічних і педагогічних чинників у юридичній діяльності 5 7. Основні методи психологічної науки 5 8. Роль суб'єктивного фактору при розв'язанні завдань правознавців 6 9. Свідомість як вищий рівень розвитку психіки 6 10. Психологічна характеристика юридичної діяльності 6 11. Поняття особистості та її структура 7 12. Поняття і структура особистості юриста 7 13. Співвідношення біологічного і соціального в особистості 8 14. Психологічна характеристика професійної спрямованості 8 15. Психологічна характеристика професійно важливих якостей 8 16. Психологічна характеристика професійної майстерності правознавця та її формування 9 17. Основні ознаки і причини професійної деформації юристів, шляхи її профілактики і усунення 9 18. Поняття та основні властивості відчуття 10 19. Поняття, основні види та властивості сприймання 10 20. Пам'ять: основні види і характеристики 11 21. Поняття, операції та характеристики мислення 11 22. Поняття та властивості уваги 12 23. Поняття про емоції і волю, їх функції 12 24. Характеристика основних видів емоційних станів людини, їх вплив на професійну діяльність 13 25. Характеристика конфліктних емоційних станів 13 26. Види та основні етапи вольових дій 14 27. Характеристика професійних вольових якостей правознавців 14 28. Врахування психології груп і колективів у діяльності юристів 15 29. Соціальні та психологічні функції спілкування 15 30. Види, засоби та форми спілкування 16 31. Характеристика особливостей і закономірностей міжгрупового і міжособистісного сприймання 16 32. Характеристика стереотипів та бар'єрів спілкування 17 33. Особливості сприймання та розуміння людини людиною 18 34. Поняття педагогічною процесу, його функції та завдання 18 35. Система принципів навчання 18 36. Форми навчання, їх характеристика 19 37. Поняття про методи навчання, їх характеристика 19 38. Взаємозв'язок форм і методів навчання, шляхи їх удосконалення 20 39. Характеристика структурних компонентів та етапів процесу навчання 20 40. Психолого-педагогічна характеристика процесу виховання об'єктів професійної діяльності юриста 20 41. Принципи виховання 21 42. Роль виховання у розвитку людини та формування її особистості 22 43. Характеристика методів виховання 22 44. Роль і місце індивідуальної виховної роботи в діяльності правознавців 23 45. Форми і методи індивідуальної виховної роботи 23 46. Процес самопізнання - основа самовиховання 24 47. Методи і прийоми самовиховання правознавців 24 48. Сутність та основні аспекти саморегуляції 24 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26

Діагностика психічного розвитку дітей 3.5-6 років

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 6 І.1.ОРГАНІЗАЦІЙНІ МЕТОДИ 6 І.2.ЕМПІРІЧНІ МЕТОДИ 8 І.3.МЕТОДИ ОБРОБКИ ДАНИХ, ІНТЕРПРЕТАЦІЙНІ МЕТОДИ 13 ІІ.ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 15 ІІ.1.ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ 15 ІІ.2.ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ 20 ВИСНОВОК 24 ЛІТЕРАТУРА 26

Структура поняття особистість у вітчізнянних теоріях особистості

Вступ. 3 I.Історія вивчення особистості. 4 1.1.Від давнини до сучасності. 4 1.2.Сучасні теорії особистості. 7 II.Структура поннятя особистість у вітчизняних теоріях особистості. 9 2.1.Теорія особистості О.М.Леонтьєва та харківської групи. 9 2.2.Теорія особистості С. Балея. 12 Висновок. 13 Використана література. 15