институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 19 | Год: 2008 | Размер: 35 кб. | Стоимость: 65 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку

ВСТУП 3

1. ПРОЦЕС МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4

2. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 7

3. ПРОЕКТ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 11

4. ВИКОНАВЦІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 16

ВИСНОВОК 18
ЛІТЕРАТУРА 19
Cмотрите также:
Маркетингове дослідження ринку теплоенергетики (на матеріалах ТЕЦ-5)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ТЕЦ-5) 4 2. Маркетингове дослідження ринку діяльності ТЕЦ-5 (теплоенергетика) 18 3. Шляхи покращення маркетингової діяльності ТЕЦ-5 24 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Маркетингове дослідження товару

Вступ 3 I. Теоретичні основи маркетингового дослідження 4 1.1 Поняття маркетингу та його значення в економіці 4 1.2 Методи маркетингового дослідження 7 II Маркетингове дослідження товару (парфуми) 13 2.1 Дослідження ринку парфумів в Україні та закордоном 13 2.2 Перспективи розвитку ринку парфумерних виробів в Україні 18 2.3 Розрахунок коефіцієнту конкурентоспроможності парфумерних виробів 20 2.4 Дослідження товару методом анкетування 23 Висновки 28 Література 30

Проведення маркетингового дослідження ринку товарів і послуг власними силами

Вступ 3 Розділ 1. Основні напрями комплексного дослідження ринку 4 1.1. Фактор мікро та макросередовища, де працює даний підрозділ 4 1.2. Сегментування ринку та позиціювання товарів 7 1.3. Конкурентна спроможність товарів 10 1.4. Методи просування товарів на ринку 11 Розділ 2. Дослідження товарної політики підприємства 14 2.1. Визначення конкурентної спроможності товару (ранговий метод) 14 Висновки 18 Література 22

Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми

СПИСОК ДОДАТКІВ 3 СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4 СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5 ВСТУП 6 1. Методологія дослідження 7 2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Назва на світовому ринку безалкогольних напоїв 13 2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Назва 15 3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21 3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21 3.2. Дослідження діяльності компанії Назва в Україні 24 ВИСНОВКИ 28 РЕКОМЕНДАЦІЇ 30 РЕЗЮМЕ 31 ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32 КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33 ДОДАТКИ 34 ІЛЮСТРАЦІЇ 38

Маркетингове дослідження ринкової кон’юнктури обраного продовольчого товару

Вступ 3 1. Загальна характеристика маркетингових досліджень кон'юнктури ринку 6 1.1. Напрями комплексного дослідження фармацевтичного ринку 6 1.2. Маркетингові дослідження в умовах глобалізації бізнесу 12 1.3. Теоретико-методологічні засади статистичного забезпечення маркетингових досліджень 15 2. Аналіз кон‘юктури світового ринку препаратів антигіпертензивної дії 19 2.1. Артеріальна гіпертензія як чинник передчасної смертності 19 2.2. Асортимент ліків від гіпертензії 20 2.3. Сучасні підходи до лікування артеріальної гіпертензії 25 3. Аналіз кон‘юктури та перспектив українського ринку препаратів антигіпертензивної дії 29 3.1. Підсумки діяльності фармацевтичної галузі України за 2009 рік. 29 3.2. Дослідження асортименту лікарських препаратів антигіпертензивної дії, представлених на фармацевтичному ринку України 30 3.3. Напрями вдосконалення українського ринку антигіпертензивних препаратів 33 Висновки 39 Література 41

Описати маркетингову діяльність зарубіжної фірми (Зроблено на прикладі Coca-Cola)

СПИСОК ДОДАТКІВ 3 СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4 СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5 ВСТУП 6 1. Методологія дослідження 7 2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Coca-Cola на світовому ринку безалкогольних напоїв 13 2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Coca-Cola 15 3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21 3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21 3.2. Дослідження діяльності компанії Coca-Cola в Україні 24 ВИСНОВКИ 28 РЕКОМЕНДАЦІЇ 30 РЕЗЮМЕ 31 ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32 КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33 ДОДАТКИ 34 ІЛЮСТРАЦІЇ 38

Маркетингове дослідження практика

ВСТУП………………………………………………………………………..……...3 РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ………………………………….5 1.1. Дослідження проблем та перспективи розвитку готельного бізнесу……….5 1.2. Дослідження ситуації на ринку на ринку готельних послуг……………….10 1.3. Дослідження споживачів послуг підприємства……………………………..15 1.4. Дослідження конкурентів…………………………………………………….21 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА (готель) 25 2.1. Характеристика маркетингової продуктової політики підприємства……..25 2.2. Характеристика маркетингової цінової політики підприємства…………..28 2.3. Характеристика маркетингової збутової політики підприємства…………31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37

Маркетингове дослідження або ресторану або готелю на вибір

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Дослідження проблем та перспективи розвитку готельного бізнесу 5 1.2. Дослідження ситуації на ринку на ринку готельних послуг 12 1.3. Дослідження споживачів послуг підприємств готельного бізнесу 13 1.4. Дослідження конкурентів на ринку готельних послуг 15 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Характеристика маркетингової продуктової політики підприємства 21 2.2. Характеристика маркетингової цінової політики підприємства 24 2.3. Характеристика маркетингової збутової політики підприємства 26 2.4. Характеристика маркетингової комунікаційної політики підприємства 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 45

Маркетингове дослідження споживачів

Вступ 3 1.Сутність та роль маркетингових досліджень в маркетинговій діяльності підприємства 5 2.Алгоритм проведення маркетингових досліджень 9 3.Проведення маркетингового дослідження на продовольчому ринку 17 3.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 17 3.2.Проведення маркетингового дослідження 26 Висновки 41 Список літератури 42

Маркетингове дослідження телевізорів Березка

1. Визначення предмета дослідження і збір вихідних даних 3 2. Дослідження товару 5 3. Визначення місткості ринку 12 4. Сегментація ринку 15 5. Позиціювання товару на ринку 24 6. Розробка маркетингової стратегії 26 7. Дослідження кон’юнктури ринку 28 8. Вибір стратегії ціноутворення 30 9. Формування каналів збуту і системи руху товарів 32 10. Розробка рекламної програми 34 11. Бюджет реалізації маркетингової програми 36 Список літератури 37