институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління фінансовим забезпеченням туристичного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2005 | Размер: 84 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Управління фінансовим забезпеченням туристичного підприємства

Вступ 3
Розділ 1. Економічна сутність фінансового менеджменту в туризмі 5
1.1. Визначальна роль доходів для фінансового забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств 5
1.2. Характеристика системи фінансового менеджменту в туризмі 8
Розділ 2. Фінансовий менеджмент в діяльності готельного комплексу “Братислава” 11
2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 11
2.2. Аналіз управління доходами та витратами готельного комплексу 13
2.3. Управління оборотними коштами та аналіз рентабельності 22
Розділ 3. Напрямки підвищення ефективності діяльності підприємства 28
3.1. Зміна структури надання послуг 28
3.2. Підвищення продуктивності праці працівників та її вплив на результати діяльності готельного комплексу “Братислава” 30
Висновки та пропозиції 33
Список використаної літератури 35
Cмотрите также:
Управління фінансовим станом, платоспроможністю та ліквідністю підприємства

Вступ 3 Розділ 1.Теоретико-методологічні засади управління фінансовим станом, ліквідністю та платоспроможністю 5 Розділ 2.Особливості управління фінансовим станом, ліквідністю та платоспроможністю на прикладі ТОВ „Олавтекс” 19 Розділ 3.Напрямки підвищення управління фінансовим станом та ліквідністю на підприємстві 32 Висновки 35 Список літератури 37 Додатки 40

Удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Концепції і теорії управління трудовими ресурсами 5 1.2. Стратегія управління персоналом, її сутність, взаємозв’язок з стратегією розвитку підприємства 20 1.3. Технологія управління персоналом, її складова 26 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЗВА» 38 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «Назва» 38 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства «Назва» 47 2.3. Діагностика технології управління персоналом туристичного підприємства «Назва» 50 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЗВА» 66 3.1. Недоліки та пропозиції щодо удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства «Назва» 66 3.2. Напрямки покращення технології управління персоналом туристичного підприємства «Назва» 69 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 92 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 96 ДОДАТКИ 104

Аналіз та управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства

Вступ 3 1.Суність маркетингового середовища туристичного підприємства 6 1.1.Розвиток туризму України 6 1.2. Поняття мікро- та макросередовища туристичного підприємства 10 1.3. Вплив окремих складових зовнішнього середовища на діяльністьтуристичного підприємства 12 2.Дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15 2.1.Інформаційна база дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 15 2.2. Методи дослідження зовнішнього середовища туристичного підприємства 20 2.3. Аналіз зовнішнього середовища конкретного туристичного підприємства 23 3.Вдосконалення управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39 3.1.Характеристика сучасних інструментів управління зовнішнім середовищем туристичного підприємства 39 3.2. PR – як інструмент впливу на зовнішнє середовище туристичного підприємства 45 3.3. Реклама та імідж туристичного підприємства в управлінні зовнішнім середовищем 54 Висновки 61 Література 66 Додаток 1. Баланс ЗАТ «Туристичне агентство «...» на 01.01.07 р. 70 Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2006 р. 71

Проектування організаційної структури туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність організаційної структури управління 7 1.2. Типи організаційних структур туристичного підприємства 11 1.3. Основи проектування організаційної структури туристичного підприємства 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29 2.1. Загальна характеристика підприємства 29 2.2. Організаційна структура управління туристичного підприємства 41 2.3. Недоліки організаційної структури туристичного підприємства 45 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (на базі ТОВ) 47 3.1. Проектування нової організаційної структури туристичного підприємства 47 3.2. Вплив запропонованих змін в організаційній структурі на діяльність туристичного підприємства 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66-69

Застосування методів управління на туристичному підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15 1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36 2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36 2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48 2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72 3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72 3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102 ДОДАТКИ 111

Управління товарним забезпеченням товарообороту

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління товарним забезпеченням товарообороту підприємства. 6 1.1. Сутність закупівельноі діяльності торговельного підприемства . 6 1.2 Управління товарним забезпеченням. 13 1.3 Методичні підходи до обґрунтування обсягів закупок товарів на торговельному підприємстві. 16 Розділ 2 Дослідження діючої практики формування товарного забезпечення обороту торговельного підприемства 19 2.1 Огляд сучасних інформаційних технологій. 19 2.2 Аналіз загальних показників діяльності підприємства. 20 2.3. Аналіз товарообороту та товарних запасів. 26 2.4. Аналіз поставки товарів 34 Розділ 3 Економічне обгрутування управлінських рішень щодо формування товарним забезпеченням обороту підприємства на перспективу. 50 3.1.Мета підприємства щодо удосконалення управління товарними запасами. 50 3.2.Обґрунтування обсягів обороту по товарним запасам на перспективу 53 3.3. Обґрунтування обсягів закупок .Розрахунок оптимальних партій 57 Висновки та пропозиції 64 Список використаних джерел 66

Управління фінансовим забезпеченням туристичного підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Економічна сутність фінансового забезпечення діяльності підприємств 5 1.1. Визначальна роль прибутку для фінансового забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств України 5 1.2. Характеристика валових доходів підприємства 6 Розділ 2. Аналіз фінансового забезпечення діяльності готельного комплексу “Дружба” 9 2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 9 2.2. Аналіз доходів готельного комплексу 11 2.3. Аналіз витрат готельного комплексу 15 2.4. Аналіз оборотних коштів та рентабельності 20 Розділ 3. Напрямки підвищення ефективності діяльності готельного комплексу “Дружба” 26 3.1. Зміна структури надання послуг 26 3.2. Підвищення продуктивності праці персоналу 28 Висновки та пропозиції 30 Список використаної літератури 32

Управління процесом інформатизації туристичного об’єкта

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ 6 1.1. Значення процесу інформатизації для сучасної організації 6 1.2. Методологічне забезпечення інформатизації в організації 15 1.3. Особливості процесу інформатизації в діяльності туристичного підприємства 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 30 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 30 2.2. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища туристичного підприємства 34 2.3. Діагностика процесу управління інформатизацією на туристичному підприємстві 44 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 49 3.1. Проблеми та недоліки процесу управління інформатизацією туристичного підприємства 49 3.2. План вдосконалення процесу управління інформатизацією на туристичному підприємстві 57 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 74

Система управління персоналом туристичного підприємства

План І. Система управління персоналом туристичного підприємства 3 1.1. Концепція управління персоналом 3 1.2. Роль керівництва туристського підприємства в забезпеченні ефективності управління персоналом 8 1.3. Функіональні підрозділи управління людськими ресурсами на туристичних підприємствах 10 1.4. Планування потреби в персоналі 14 1.5. Підбір персоналу 14 1.6. Оцінка та прийом на роботу 21 ІІ. Методи управління персоналом туристичного підприємства 32 2.1. Сутність та класифікація методів управління персоналом 32 2.2. Адміністративні методи 33 2.3. Економічні методи 35 2.4. Соціально-психологічні методи управління 45 2.5. Комунікації. Переговори 58 2.6. Діловий етікет 63 Додатки 69

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 5 1.1. Технології управлінських процесів в діяльності організацій 5 1.2. Зміст, цілі та завдання процесу управління туристичними підприємствами 13 1.3. Основні принципи управління сучасним туристичним підприємством 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ УПРАВЛІННЯ В ТОВ «НАЗВА» 26 2.1. Загальна характеристика підприємства 26 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства «Назва» 34 2.3. Діагностика впровадження принципів управління на туристичному підприємстві 42 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 47 3.1. Оцінка недоліків в системі застосування класичних принципів управління в діяльності туристичного підприємства 47 3.2. Удосконалення процесу управління діяльністю туристичного підприємства 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 62