институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Зв’язки з громадськістю, ПР

Каталог пособий и учебных материалов | ПР | Курсовая | Страниц: 28 | Год: 2008 | Размер: 39 кб. | Стоимость: 90 грн. | Смотреть | Купить

Зв’язки з громадськістю, ПР

ВСТУП 3
1. Реклама та її вплив на формування споживацької думки 4
1.1. Види реклами 4
1.2. Вплив реклами на поведінку споживачів 6
1.3. Вплив телевізійної реклами на формування суспільної думки 8
2. Вплив мас-медійних технологій реклами на громадську думку 23
2.1. Сутність поняття «громадська думка» 23
1.2. Взаємодія мас-медіа і громадськості 24
1.3. Формування громадської думки через мас-медіа 26
Висновки 27
Література 28
Cмотрите также:
ПР як організація комунікативного простору. Економічна комунікація та ринок

Вступ 3 1. Поняття та сутність зв’язків з громадськістю 4 2. Інструменти встановлення комунікацій з громадськістю 6 Висновки 14 Література 16

ПР як організація комунікативного простору. Економічна комунікація та ринок

Вступ 3 1. Поняття та сутність зв’язків з громадськістю 4 2. Інструменти встановлення комунікацій з громадськістю 6 Висновки 14 Література 16

паблк рілейшнз

1. ДЕМОКРАТИЧНІ ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ В ЧАСИ КИЇВСЬКОЇ РУСІ. 3 2. ПОНЯТТЯ ПЛАНУВАННЯ В ПАБЛІК РИЛЕЙШИНЗ. 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 13

Організація роботи з громадськістю

Вступ 3 Розділ 1. Організація зв’язків з громадськістю як важливий складовий компонент маркетингових комунікацій підприємства 5 1.1.Організації зв’язків з громадськістю як інструмент комунікаційної діяльності 5 1.2. Тенденції розвитку сучасного ринку PR-ринку в Україні 15 1.3. Особливості PR-послуг на фондовому ринку України 22 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища та PR-діяльності інвестиційної компанії «Форент ПреголУкраїна» 28 2.1. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища ІК «Форент ПреголУкраїна» 28 2.2. Оцінка комунікаційної діяльності конкурентів ІК «Форент ПреголУкраїна» 43 2.3. Аналіз PR-діяльності ІК «Форент ПреголУкраїна» 52 3 Розділ. Розробка заходів роботи з громадськістю ІК «Форент ПреголУкраїна» 60 3.1. Створення заходу "Форум Росія" для організації звязків з громадськістю 60 3.2. Розробка заходів з вдосконалення "Форуму Росія" для організації роботи з громадськістю 73 Висновки 81 Список літератури 88

Використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю у вищому навчальному закладі

Вступ 3 1. Сутність та напрямки ПР-діяльності у вищому навчальному закладі 5 1.1 Поняття та сутність зв’язків з громадськістю 5 1.2 Особливості зв’язків з громадськістю в сфері освіти 33 2. Сучасні інформаційні технології в організації зв’язків з громадськістю 40 2.1 Інструменти і методи проведення ПР-заходів 40 2.2 Особливості використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю 53 3. Аналіз практики використання сучасних інформаційних технологій в організації зв’язків з громадськістю у вищому навчальному закладі (на прикладі ЄУФІМБ) 81 3.1 Загальна характеристика об’єкта дослідження 81 3.2 Аналіз основних методів здійснення зовнішніх комунікацій ВУЗу та резерви підвищення їх ефективності 85 Висновки 102 Список використаної літератури 106 Додаток 1. Загальний вигляд та перелік основних розділів сайту ЄУФІМБ 110 Додаток 2. Приклад інформаційного матеріалу ЄУФІМБ, який розповсюджується каналами мережі Інтернет 111

Контрольна робота з маркетингу

Вступ. 3 1. Зв’язки з громадськістю. 5 2. Характеристика світового ринку засобів розміщення. 8 3. Розробити опитувальний лист для визначення намірів споживачів туристичних послуг. 16 Висновок. 18 Список використаних джерел 20

ПАБЛІК РИЛЕЙШИНЗ

1. ДЕМОКРАТИЧНІ ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ В ЧАСИ КИЇВСЬКОЇ РУСІ. 3 2. ПОНЯТТЯ ПЛАНУВАННЯ В ПАБЛІК РИЛЕЙШИНЗ. 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 13

Проблеми іміджування

Вступ 2 1. Зв’язки з громадськістю в системі державного управління 3 2. Формування позитивного іміджу органів державного управління 5 3. Проблеми удосконалення іміджу 8 Висновки 10 Список літератури 12

Основні складові системи зв'язків з громадськістю та їх характеристика

Вступ 3 1. Основні складові системи зв’язків з громадськістю (PR) та їх характеристика 4 2. PR і споріднені з ним напрямки діяльності 8 3. Сучасні тенденції розвитку PR 13 Висновок 17 Література 18

Тенденції розвитку ПР технологій сьогодні

Вступ 3 1. Загальна характеристика і основні напрями діяльності PR 4 2. Становлення й розвиток організаційних форм управління зв’язками з громадськістю 8 Розвиток організаційних форм управління зв’язками з громадськістю має свою тривалу історію. Створення фірм, компаній, інститутів громадської думки у провідних країнах світу розпочалося на початку XX століття. 8 3. Нові розробки і тенденції в PR індустрії 12 4. Тенденції розвитку PR в багатокультурному середовищі 15 Висновки 17 Список використаних джерел 19