институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: БАЗОВА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНСТВА

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент стратегический | Практика | Страниц: 4 | Год: 2008 | Размер: 8 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

БАЗОВА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНСТВА

БАЗОВА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНСТВА
Cмотрите также:
Бізнес-план створення весільного агенства

Резюме 1. Опис проекту 2. Мета діяльності підприємства і стратегія діяльності 3. Фінансовий план 4. Конкуренція на ринку 5. Юридичний план діяльності

МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ.

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття туристичного продукту в індустрії гостинності 6 1.1. Туристична послуга та туристичний продукт 6 2.2. Класифікація турів 7 2.3. Життєвий цикл туристичного продукту 9 2.4. Продуктова стратегія туристичного підприємства 11 Розділ 2. Створення туристичного продукту на прикладі діяльності туристичної фірми "Ізраїль-тур" 13 2.1. Обгрунтування створення туристичного продукту - оздоровчого туру до Ізраїлю 13 2.2. Характеристика туристичного продукту та процедура його надання 14 Розділ 3. Заходи щодо просування туристичного продукту 25 3.1. Позиціювання та просування туру 25 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка туру 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Стратегія розвитку нових місць туристичного призначення

Вступ 1.Науково-методичні основи нових місць туристичного призначення 1.1.Причини і шляхи появи нових місць туристичного призначення (характер їх та цілі) 1.2.Моделі розвитку місць туристичного призначення (міри призначення нових місць) 1.3.Мотиваційні аспекти вибору місць туристичного призначення

Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32 2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32 2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43 2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55 3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55 3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 73

Удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Концепції і теорії управління трудовими ресурсами 5 1.2. Стратегія управління персоналом, її сутність, взаємозв’язок з стратегією розвитку підприємства 20 1.3. Технологія управління персоналом, її складова 26 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЗВА» 38 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «Назва» 38 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства «Назва» 47 2.3. Діагностика технології управління персоналом туристичного підприємства «Назва» 50 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЗВА» 66 3.1. Недоліки та пропозиції щодо удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства «Назва» 66 3.2. Напрямки покращення технології управління персоналом туристичного підприємства «Назва» 69 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 92 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 96 ДОДАТКИ 104

Стратегія розвитку рекреаційних зон туристичного призначення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ РЕКРЕАЦІЙНИХ ЗОН ТУРИСТИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 6 1.1 Причини і шляхи розвитку рекреаційних зон туристичного призначення, їх характер та цілі 6 1.2 Моделі розвитку місць туристичного призначення (міри призначення нових місць) 15 1.3.Мотиваційні аспекти вибору місць туристичного призначення 24 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОСНОВНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕГАПОЛІСІВ 31 2.1 Оцінка основних економічних показників господарської діяльності м.Києва 31 2.2 Аналіз управління туризму в м. Києві 43 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ РОЗВИТКУ НОВИХ РЕКРЕАЦІЙНИХ ЗОН ТУРИСТИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ У м. КИЄВІ 60 3.1.Мета розвитку рекреаційних зон туристичного призначення в м. Києві 60 3.2 Пропозиції щодо стратегії нових рекреаційних зон туристичного призначення в м. Києві 71 ВИСНОВКИ 80 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 83 ДОДАТКИ 86

Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні

Вступ 3 1. Цінові стратегії 4 1.1. Цінова стратегія фірми в ринковій ситуації 4 1.2. Маркетингова інформація при виборі цінової політики 5 2. Маркетингові стратегії цін 7 2.1. Стратегія високих цін 7 2.2. Стратегія середніх цін 9 2.3. Стратегія низьких цін 9 2.4. Стратегія цільових і незмінних цін 10 2.5. Стратегія змінюваних і пільгових цін 11 2.6. Стратегія цін залежно від цін попиту і витрат виробництва 12 2.7. Стратегія цін залежно від призначення товару і від репутації фірми 13 2.8. Стратегія гнучких і неокруглених цін 15 2.9. Стратегія цін і географічний фактор 16 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Стратегія інвестиційної діяльності фірми

Вступ 2 1. Поняття інвестиції. 4 2. Стратегії управління інвестиціями. 6 2.1. Загальна стратегія компанії. 6 2.2. Маркетингова стратегія компанії. 9 2.3. Стратегія ефективного власника. 11 2.4. Стратегія спекулятивного злиття або поглинання. 13 2.5. Стратегія вертикальної інтеграції. 14 2.6. Стратегія зв’язаної диверсифікації. 17 2.7. Міжнародні конкурентні стратегії. 18 3. Вибір стратегії інвестування або основний аналіз зрілості галузі. 21 Висновок. 26 Список використаної літератури: 27

Застосування методів управління на туристичному підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Науково-теоретичні аспекти механізму впровадження методів управління в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Еволюція, сутність та особливості методів управління 15 1.3. Роль керівництва в забезпеченні ефективності застосування методів управління в діяльність туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТУРОПЕРАТОРА „ ” 36 2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 36 2.2. Аналіз та оцінка механізму застосування методів управління в діяльності туристичного підприємства 48 2.3. Стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства з урахуванням існуючої системи методів управління 66 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІСНУЮЧОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 72 3.1. Проблеми вдосконалення існуючого механізму запровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства 72 3.2. Напрямки вдосконалення процесу впровадження методів управління в діяльність туристичного підприємства. 86 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102 ДОДАТКИ 111

Стратегічне планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО – ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГИЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність та характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Економічна стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Нормативно – правова база, що регулює діяльність туристичних підприємств в ринкових умовах господарювання 22 РОЗДІЛ 2. ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "Назва" 31 2.1. Загальна характеристика ВАТ "Назва" 31 2.2. Аналіз фінансового стану та фінансових результатів діяльності ВАТ "Назва" 34 2.3 Економічний прогноз діяльності туристичного підприємства у 2009-2010 рр. 49 РОЗДІЛ 3. 56 ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 56 3.1. Проблеми процесів планування діяльності туристичного підприємства 56 3.2. Напрямки вдосконалення процесів планування діяльности туристичних підприємств 59 ВИСНОВКИ 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ. 69-84 звітність