институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Порівняльна характеристика DVD-плеєрів за матеріалами ТОВ Назва

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Курсовая | Страниц: 46 | Год: 2008 | Размер: 152 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

Порівняльна характеристика DVD-плеєрів за матеріалами ТОВ Назва

Вступ 3
1. Загальна характеристика DVD-плеєрів та їх класифікація 5
2. Споживчі властивості DVD-плеєрів 10
3. Асортимент DVD-плеєрів які реалізуються в "Техноярмарок" 15
4. Порівняльна характеристика споживчих властивостей DVD-плеєрів різних виробників "Техноярмарок" 21
Висновки та пропозиції 26
Список використаних джерел 30
Додатки 32-46
Cмотрите также:
Конкурентоспроможність DVD-плеєрів на ринку України

Вступ 3 1. Стан ринку DVD-плеєрів в Україні 6 2. Характеристика асортименту DVD-плеєрів представлених на ринку України 14 3. Характеристика показників конкурентоспроможності DVD-плеєрів представлених на підприємстві ТОВ "Центр електроніки" 20 4. Оцінка конкурентоспроможності різних DVD-плеєрів представлених на підприємстві ТОВ "Центр електроніки" 30 Висновки і пропозиції 40 Список використаної літератури 43

Порівняльна характеристика технічних параметрів та вимог до якості електронагрівальних товарів (за матеріалами магазину ВАТ "Назва")

Вступ 3 1. Сучасний стан ринку електронагрівальних товарів в Україні 5 2. Вимоги до якості електронагрівальних товарів та характеристика їх показників 11 3.Порівняльна характеристика технічних параметрів електронагрівальних виробів різних виробників, що реалізують в ВАТ "Назва" 24 4. Аналіз стану якості електронагрівальних виробів, що реалізуються в ВАТ "Назва", та відповідність їх встановленим вимогам 33 Висновки та пропозиції 40 Список використаних джерел 43 Додатки 46

Порівняльна характеристика асортименту та властивостей 2-х камерних холодильників різних видів (за матеріалами магазину ТЦ "Назва")

Вступ 3 1. Стан споживчого ринку холодильників в Україні 4 2. Класифікація та споживчі властивості холодильників 14 3. Оцінка асортименту та властивостей 2-х камерних холодильників 29 Висновки та пропозиції 43 Список використаної літератури 44

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ КАВОВАРОК (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ТОВ «Назва»)

ВСТУП 2 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КАВОВАРОК 4 1.1. Суть та методологія оцінки конкурентоспроможності товару 4 1.2. Вимоги до якості електропобутових товарів 13 1.3. Сутність товаропостачання, основні вимоги до його організації 17 1.4. Тенденції розвитку торгівлі кавоварок. 28 2. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ КАВОВАРОК, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ТОВ «Назва» 34 2.1. Об’єкти та методи дослідження. 34 2.2. Аналіз торговельного асортименту кавоварок в ТОВ «Назва». 35 2.3. Оцінка конкурентоспроможності кавоварок різних фірм виробників. 48 2.4. Розрахунок споживчої новизни кавоварок. 55 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ КАВОВАРОК 65 В ТОВ «Назва» 65 3.1. Дослідження попиту споживачів на кавоварки в ТОВ «Назва». 65 3.2. Аналіз та оцінка ефективності постачання кавоварок в ТОВ «Назва». 75 3.3. Розробка концепції логістичного управління товаропостачанням в ТОВ «Назва». 85 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98

Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентоспроможності цінової політики підприємства розміщення (на прикладі готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КЕФЕКТИВНОСТІ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 7 1.1. Сутність цінової політики підприємства та її місце в системі маркетингу 7 1.2. Місце ціни серед чинників конкурентоспроможності підприємства розміщення 15 1.3. Методичні засади маркетингового дослідження цін 22 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА РОЗМІЩЕННЯ ГОТЕЛЮ ВАТ «Назва» 29 2.1. Загальна характеристика готельного підприємства ВАТ готель „ Назва” 29 2.2. Аналіз зовнішнього середовища ВАТ готель „ Назва” 36 2.3. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ готель „ Назва” 41 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ВАТ ГОТЕЛЬ „ Назва” 47 3.1 Характеристика основних конкурентів готелю 47 3.2. Порівняльна характеристика цінової політики ВАТ готель „ Назва” та його конкурентів 52 3.3. Напрямки вдосконалення цінової політики ВАТ готель „ Назва” 59 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 70 ДОДАТКИ 75

Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства (за матеріалами ресторану )

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ 5 1.1. Поняття та необхідність рекламних заходів 5 1.2. Принципи розробки рекламних заходів підприємства 9 1.3. Методи розробки та організації рекламних заходів 12 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ „Назва” 18 2.1. Характеристика діяльності ресторану „ Назва” 18 2.2. Організація рекламних заходів на підприємстві 21 2.3. Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства 27 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ РЕСТОРАНУ „ Назва” 39 3.1. Практичні рекомендації щодо підвищення ефективності рекламної діяльності 39 3.2. Оптимізація бюджету на проведення рекламної кампанії ресторану „Назва” 41 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 51

Організація контролю в системі адміністративного управління

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОНТРОЛЮ В СИСТЕМІ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ 7 1.1 Природа контролю в системі управління 7 1.2 Суб’єкти і об’єкти контролю 20 1.3 Основні засоби контролю 31 РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА АДМІНІСТРАТИВНОГО КОНТРОЛЮ В УКРАЇНІ ЇЇ ПРОБЛЕМИ, РОЗВИТОК ТА ОПТИМІЗАЦІЯ 48 2.1. Специфіка системи адміністративного контролю к Україні 48 2.2 Організація системи внутрішнього адміністративно контролю на підприємстві 59 2.3. Оптимізація системи контролю на підприємстві 70 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «НАЗВА» 75 3.1. Загальна характеристика та організація контролю підприємства ТОВ «НАЗВА» 75 3.2. Порівняльна характеристика конкуруючих підприємств з ТОВ «НАЗВА» 88 3.3 Шляхи удосконалення організації контролю на ТОВ «НАЗВА» 96 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 106 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 110

Курсова робота "міжнародний маркетинг"

1. Коротка характеристика підприємства 3 2. Характеристика факторів зовнішнього середовища Азербайджана. 3 2.1. Характеристика географічних факторів Азербайджану 3 2.2. Характеристика розвитку транспортної інфраструктури 4 2.3. Характеристика соціальних та демографічних факторів 4 2.4. Рівень економічного розвитку і основні економічні показники Азербайджану 4 2.5. Рівень розвитку в Азербайджані галузі електронної техніки 5 2.6. Характеристика факторів мікросередовища для ТПГ «Назва» 6 3. Розробка стратегії виходу на міжнародний ринок 11 3.1. Сприятливі фактори для ТПГ «Назва»: 11 3.2. Несприятливі фактори для ТПГ «Назва» 11 : 11 3.3. Наявні ризики для ТПГ «Назва»: 12 3.4. Переваги діяльності ТПГ «Назва» на міжнародному ринку 13 3.5. Мета та цілі діяльності ТПГ «Назва» на міжнародному ринку 14 3.6. Форма економічної діяльності ТПГ «Назва» на міжнародному ринку 16 3.7. Товарна політика для виходу на міжнародний ринок ТПГ «Назва» 17 3.8. Основні принципи цінової політики ТПГ «Назва» 20 3.9. Канали дистрибьюції ТПГ «Назва» 20 3.10. Основні види комунікацій ТПГ «Назва» 20 3.11. Форма відшкодування транспортних витрат 21 Література 22

Вдосконалення маркетингової діяльності на ТОВ "Назва"

Вступ 3 1. Аналіз маркетингового середовища ТОВ "Назва" 5 1.1. Загальна організаційно-економічна характеристика та аналіз маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 5 1.2. Маркетингове дослідження ставлення споживачів до діяльності ТОВ "Назва" 15 2. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 19 2.1 Раціоналізація товарної пропозиції ТОВ «Назва» 19 2.2 Вдосконалення цінової політики ТОВ «Назва» 23 2.3 Вдосконалення збутової політики ТОВ «Назва» 25 2.4 Розробка програми інтегрованих маркетингових комунікацій 26 Висновки 30 Список використаної літератури 33

Організація контролю в системі адміністративного управління

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОНТРОЛЮ В СИСТЕМІ АДМІНІСТРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ 8 1.1 Природа контролю в системі управління 8 1.2 Суб’єкти і об’єкти контролю 21 1.3 Основні засоби контролю 32 РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА АДМІНІСТРАТИВНОГО КОНТРОЛЮ В УКРАЇНІ ЇЇ ПРОБЛЕМИ, РОЗВИТОК ТА ОПТИМІЗАЦІЯ 49 2.1. Специфіка системи адміністративного контролю к Україні 49 2.2 Організація системи внутрішнього адміністративно контролю на підприємстві 60 2.3. Оптимізація системи контролю на підприємстві 71 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «НАЗВА» 76 3.1. Загальна характеристика та організація контролю підприємства ТОВ «Назва» 76 3.2. Порівняльна характеристика конкуруючих підприємств з ТОВ «Назва» 89 3.3 Шляхи удосконалення організації контролю на ТОВ «Назвап» 97 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 107 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 112