институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес-план виробничої фірми

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика | Бизнес-план | Страниц: 9 | Год: 2005 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес-план виробничої фірми

Рід діяльності - основним родом діяльності фірми буде виробництво, монтаж і продаж металевих конструкцій
1.1. НАЗВА ФІРМИ 3
1.2. РІД ДІЯЛЬНОСТІ 3
1.3. ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ. 3
1.4. ОРІЄНТОВАНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ ПЕРСОНАЛУ. 3
2. ПОТОЧНА МАРКЕТИНГОВА СИТУАЦІЯ. 4
2.1. СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ. 4
2.2. КОНКУРЕНТИ. 4
3. ТОВАРНА СТРАТЕГІЯ ФІРМИ. 4
3.1. ТОВАР. ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ. 4
3.2. СЕГМЕНТ РИНКУ ДЛЯ ЯКИЙ ПРИЗНАЧЕНИЙ НАШ ТОВАР. 4
3.3. ПЛАНОВАНИЙ ОБСЯГ ВИПУСКУ. 5
3.4. НЕБЕЗПЕКИ, ЩО МОЖУТЬ УПЛИНУТИ НА ЗБУТ ТОВАРУ І МОЖЛИВОСТІ ПРОТИДІЇ ЇМ. 5
4.ЦІНА ТОВАРУ І ПЛАНОВАНИЙ ПРИБУТОК. 5
4.1. ТИП РИНКУ І МЕТОД ЦІНОУТВОРЕННЯ. 5
4.2. СОБІВАРТІСТЬ. 6
4.3. ЦІНА. 6
4.4. ПРИБУТОК І ГРАФІК БЕЗЗБИТКОВОСТІ. 7
5. ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО БЮДЖЕТУ. 7
5.1. ПРОСУВАННЯ І РЕКЛАМА 7
5.2. ПОШИРЕННЯ ТОВАРУ 7
5.3. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ. 7
5.4. ВИТРАТИ НА НИОКР. 8
ЛІТЕРАТУРА 9
Cмотрите также:
Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 5 1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 11 1.3. Туристичний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 27 2.1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 27 2.2. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану 36 2.3. Бізнес-план 40 РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 54 3.1. Розрахунок показників ефективності бізнес-плану туристичної фірми 54 3.2. Характеристика бізнес-плану 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 69

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6 1.1. Сутність бізнес-плану 6 1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10 1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26 2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26 2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28 2.3. Опис туристичної фірми 38 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44 3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44 3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 67-69

Цілі і методи складання бізнес-плану

Вступ 3 1. Значення бізнес-плану для фірми 3 2. Зміст бізнес-плану 5 3. Розділ “Можливості фірми” 5 2.2. Розділ “Види товарів (послуг)” 6 4.Розділ “Ринки збуту товарів (послуг)” 6 5. Розділ “Конкуренція на ринках збуту” 7 6. Розділ “План маркетингу” 7 7.Розділ “План виробництва” 11 8. Розділ “Фінансовий план”. 11 Висновки 13 Список літератури 15

Розробка бізнес-плану новоствореного

ВСТУП 3 Розділ і. Теоретичні засади бізнес-планування 7 1.1. Поняття, завдання та принципи фінансового планування на підприємстві 7 1.2. Поняття бізнес-плану, як складової фінансового планування на підприємстві. 10 1.3. Сутність, мета та функції бізнес-плану. 12 1.4. Зміст бізнес-плану. 18 1.4.1. Розділ “можливості фірми”. 19 1.4.2. Розділ “види товарів (послуг)”. 20 1.4.3. Розділ “ринки збуту товарів (послуг)”. 21 1.4.4. Розділ “конкуренція на ринках збуту”. 22 1.4.5. Розділ “план маркетингу”. 22 1.4.6. Розділ “план виробництва”. 26 1.4.7. Розділ “фінансовий план”. 27 1.6. Фінансовий план, порядок його розробки. 29 розділ іі. Розробка бізнес-плану підприємства 33 2.1. Загальна характеристика туристичної компанії „bytsko” 33 2.2. Резюме 35 2.3. Товарна політика фірми 38 2.4. Характеристика конкурентного середовища 43 2.5. План маркетингу 46 2.6. Виробничий план 51 2.7. Організаційний план 56 2.8. Фінансовий план 58 розділ ііі. Аналіз ефективності впровадження бізнес-плану підприємства 68 3.1. Аналіз макро- та мікро- середовища тов „exra-pro” 68 3.2. Аналіз показників та ефективності господарської діяльності туристичного підприємства „extra-pro” 73 3.3. Оцінка ризиків та їх страхування 92 висновки 96 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 101 ДОДАТКИ 104

Бізнес-план

Вступ 4 1. Значення розробки бізнес-плану для організації бізнесу 6 2. Зміст бізнес-плану 9 2. 1. Розділ “Можливості фірми” 9 2.2. Розділ “Види товарів (послуг)” 10 2. 3.Розділ “Ринки збуту товарів (послуг)” 11 2.4. Розділ “Конкуренція на ринках збуту” 11 2.5. Розділ “План маркетингу” 12 2.6.Розділ “План виробництва” 16 2.7. Розділ “Фінансовий план”. 17 3. Розробка бізнес плану 20 3.1.Резюме проекту 20 3.2.Опис продукту 21 3.3. Аналіз ринку збуту 22 3.3.1 Сегментація й оцінка місткості ринку збуту. 22 3.3.2 Конкурентне оточення 24 3.4. План маркетингу 25 3.5. Виробничий план 27 3.6.Організаційний план 29 3.7. Юридичний план. 30 3.8. Фінансовий план. 31 Висновки 33 Список літератури 35

Створення та державна реэстрація фірми

Вступ 4 Розділ І. Організація створення та державна реєстрація ПП „Олімп” 5 Розділ ІІ. Бізнес-план ПП „Олімп” 16 2.1Резюме до бізнес-проекту 19 2.2 Загальна характеристика бізнес-ідеї 20 2.3 Дослідження ринку та план маркетингу 23 2.4 Виробничий план проекту – відкриття магазину „Олімп” 24 2.4 Організаційний план 25 2.5 Фінансовий план 27 2.6 Оцінка можливих ризиків 30 Розділ ІІІ. Розробка господарських договорів 32 Висновки 41 Список використаної літератури 42

КОНТРОЛЬНА РОБОТА ПЛАНУВАННЯ, бізнес-план турфірми

1. Резюме (можливості туристичної фірми) 3 2. Опис продукції (товарів, послуг) туристичного підприємства 4 3. Ринки збуту туристичного продукту 11 4. Конкуренція на ринку збуту 14 5. План маркетингу 17 6. Організаційний план 20 7. Правове забезпечення діяльності туристичної фірми 22 8. Оцінка ризику та страхування 25 9. Фінансовий план 28 10. Висновки та пропозиції 31 Література. 35

Створення та реєстрація фірми (бізнес-план, підготовки всіх документів для реєстрації)

ВСТУП 2 1 ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ФОРМИ СТВОРЮВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 4 2 ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ СУБ ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ 10 3 БІЗНЕС-ПЛАН СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВО З ВИРОБНИЦТВА СУХИХ БУДІВЕЛЬНИХ СУМІШЕЙ 20 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ 34 ДОДАТКИ 35

РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Загальні вимоги до стилю написання бізнес-плану 5 1.2. Цілі розробки бізнес-планів 7 1.3. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 9 1.4. Основні правила оформлення бізнес-плану 13 1.5. Інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 15 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ 19 1. Резюме проекту 19 2. Аналіз стану справ у галузі 20 3. Сутність запропонованого проекту 22 4. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 23 5. Організаційний план 24 6. Персонал і управління 26 7. План виробництва 30 8. План маркетингу 34 9. Оцінка ризиків та страхування 37 10. Фінансовий план і фінансова стратегія 39 ВИСНОВКИ 41 ЛІТЕРАТУРА 43

Інноваційна система фірми

План Вступ…………………………………………………………………….2 стр. 1. Прибуток як мета діяльності фірми ……………………………3 стр. 2. Теорія виробництва. Поняття виробничої функції…………...4 стр. 3. Теорії витрат виробництва і прибутків.................................8 стр. 4. Двофакторна виробнича функція. Ізокванта. Заміна факторів виробництва………………………….................10 стр. 5. Ізокоста. Мінімізація довгострокових сукупних витрат. Траєкторія розвитку фірми………………………………………12 стр. Висновки………………………………………………………………..17 стр. Використана література………………………………………………18 стр.