институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Плодовочеві товари

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2008 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Плодовочеві товари

ВСТУП 3
1. Класифікація плодоовочевих товарів. 4
2. Товарознавча характеристика овочів. 5
3. Товарознавча характеристика плодів. 9
ВИСНОВКИ 12
Список літератури 13

Cмотрите также:
Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена

1. Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена 1 ТЕСТИ 6 ЗАДАЧА 2. Визначте двома способами оптимальний обсяг виробництва для конкурентної фірми, якщо ринкова ціна товару становить Р=25 грн, а загальні витрати наведені у таблиці. 7

Маркетинг інформаційних продуктів і послуг

Вступ 3 1.Інформаційна технологія розрахунків цін на товари 4 1.1 Значення правильного та оперативного визначення ціни на товари 4 1.2 Варіанти вирішення проблем ціноутворення в умовах використання інформаційних технологій 5 2. Ситуаційне завдання 14 Висновки 19 Література 20

Формування цін на принципово нові товари та аналоги

Вступ 2 1. Поняття нового товару. Впровадження на ринок нових товарів 4 2. Особливості встановлення цін на нові товари 11 3. Маркетингові стратегії встановлення ціни на новий товар 16 Висновок 20 Список використаної літератури 23-24

. Стимулююча функція ціни

Зміст 1. Стимулююча функція ціни 3 2. Види споживчих товарів. Нормальні товари і товари низької категорії 5 Література 12

. Стимулююча функція ціни

Зміст 1. Стимулююча функція ціни 3 2. Види споживчих товарів. Нормальні товари і товари низької категорії 5 Література 12

Промисловий маркетинг

1. Фактори і методи ціноутворення на промислові товари - 3 - Методи ціноутворення - 7 - 2. Прогнозування попиту на промислові товари - 9 - Особливості аналізу попиту на зарубіжному ринку. - 14 - Список використаної літератури - 19 -

МЕТАЛОГОСПОДАРЧІ ТОВАРИ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ

Зміст 1. МЕТАЛОГОСПОДАРЧІ ТОВАРИ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ 3 2.2. МАТЕРІАЛИ ВИГОТОВЛЕННЯ МЕТАЛОГОСПОДАРЧИХ ТОВАРІВ 4 2.3. АСОРТИМЕНТ МЕТАЛОГОСПОДАРЧИХ ТОВАРІВ 7 Список використаної літератури 9

Матриця товари-ринки І Ансоффа та її використання у практиці на ринку послуг

Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика матриці «товари-ринки» І. Ансоффа 5 1.1. Поняття стратегії 5 1.2. Призначення матриці «товари-ринки» 11 Розділ 2. Основи банківського маркетингу 21 2.1. Сутність, функції і принципи банківського маркетингу 21 Розділ 3. Використання матриці Ансоффа на практиці 35 3.1. Застосування матриці на ринку банківських послуг 35 3.2. Застосування матриці Ансоффа на прикладі діяльності автокрамниці 37 Висновок 42 Список використаної літератури 44-45

Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги

Зміст 1. Чинники, що впливають на політику підприємства, організації щодо ціноутворення. 3 2. Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги 11 Література 16

Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги

Зміст 1. Чинники, що впливають на політику підприємства, організації щодо ціноутворення. 3 2. Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги 11 Література 16