институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Планування як функція управління підприємством

Каталог пособий и учебных материалов | Экономическое планирование и прогнозирование | Контрольная | Страниц: 28 | Год: 2008 | Размер: 89 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Планування як функція управління підприємством

Вступ 4
Розділ 1. Поняття та сутність планування розвитку підприємства 5
1.1. Планування – центральна функція управління підприємством 5
1.2. Принципи планування розвитку підприємства 7
1.3. Організаційні структури розвитку підприємства 10
Розділ 2. Дослідження планування розвитку ТОВ «Назва» 14
2.1. Загальна характеристика ТОВ «Назва» 14
2.2. Планування розвитку підприємства 16
Розділ 3. Шляхи підвищення планування розвитку ТОВ «Назва» 21
Висновки 26
Список використаних джерел 27
Додатки 28
Cмотрите также:
Функція управління підприємством

1. Структура стратегічного планування 3 2. Планування собівартості 11 Література 15

Функція управління підприємством

1. Структура стратегічного планування 3 2. Планування собівартості 11 Література 15

Планування, як основна функція управління на підприємствах туристичної індустрії

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ 5 1.1. Планування як основна функція управління підприємством 5 1.2. Стратегія як інструментарій планового розвитку підприємства 9 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 17 2.2. Оцінка ефективності планування діяльності підприємства 23 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29 3.1. Організаційні основи вдосконалення системи планування на підприємстві 29 3.2. Планування нового туристичного продукту на підприємстві. Оцінка впровадження нововведень 33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 49

ЗВІТ З ПРАКТИКИ

Щоденник з практики ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Характеристика підприємства – бази практики 4 2. Аналіз стану стратегічного управління і планування 6 3. Функція організації 12 4. Функція мотивування 17 5. Функція контролювання 20 6. Функція координування 24 7. Освітня функція 26 8. Управління інноваційною діяльністю 31 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 41

Поліпшення системи планування як основної ланки управління підприємством

Вступ Розділ 1. Поняття планування як основної ланки управління підприємством Розділ 2. Стратегічне планування на підприємстві Розділ 3. Місце планування у системі управління підприємством Розділ 4. Поліпшення системи планування як основної ланки управління підприємством на ДП “Парада” Висновки Список використаної літератури

Запровадження стратегічного планування на підприємстві

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6 1.1. Планування як функція управління підприємством 6 1.2. Особливості стратегічного планування 18 1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24 1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29 РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37 2.1. Загальна характеристика ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37 2.2. Плануваня постачання на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 42 2.3. Планування процесу виробництва 52 2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57 2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67 ВИСНОВКИ 78 Список використаної літератури 82 ДОДАТКИ 85

Запровадження стратегічного планування на підприємстві

Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85


Планування діяльності аптечного закладу

Вступ 3 1. Поняття та суть планування на підприємстві 6 1.1. Поняття планування як основної ланки управління підприємством 6 1.2. Стратегічне планування на підприємстві 7 1.3. Місце планування у системі управління підприємством 14 2. Аналіз ефективності планування діяльності ТОВ „Назва” 20 2.1. Основні відомості про підприємство 20 2.2. Аналіз стану підприємства на ринку 24 2.3. Аналіз ефективності планування аптечної мережі 32 3. Напрями вдосконалення планування діяльності аптечних мереж 34 3.1. Визначення раціональної стратегії збуту 34 3.2. Вдосконалення планування товарних запасів 35 3.3. Напрями удосконалення фармацевтичного управління 39 Висновки 43 Література 47

Планування як функція менеджменту

ЗМІСТ 1. Планування як функція менеджменту 3 2.Характеристика організаційної структури управління ТОВ “Лотос” 7 Список використаної літератури 16

ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття планування розвитку підприємства 5 1.1. Сутність планування: поняття та види 5 1.2. Стратегічне планування на підприємстві 10 Розділ 2. Місце планування у системі управління підприємством 20 2.1. Значення планування для управління підприємством 20 2.2. Організація процесу планування на підприємстві 22 Розділ 3. Основні напрями вдосконалення внутрішньофірмового планування в сучасних умовах господарювання 29 3.1. Основні вимоги до ефективного планування діяльності підприємства 29 3.2. Служба планування на підприємстві 31 ЗАДАЧА 33 Висновки 39 Список використаної літератури 41