институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА

Каталог пособий и учебных материалов | Банковское дело, операции | Практика | Страниц: 24 | Год: 2008 | Размер: 119 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА

Вступ 3
1. Характеристика змісту навчальної роботи у вищому навчальному закладі 5
2. Стислий виклад методичних підходів до викладання банківських дисциплін 7
3. Характеристика розробленого методичного забезпечення для проведення заняття 9
Список використаної літератури 23
Cмотрите также:
Педагогічна теорія Песталоцці

Зміст Вступ……………………………………………………………………….3 I. Життя та Педагогічна діяльність Песталоцці. 1.1. Життєвий Шлях Іоганна Генріха Песталоцці……….……4 1.2. Педагогічна діяльність Песталоцці………………….……8 II. Педагогічна теорія Песталоцці 2.1. Основні положення педагогічної теорії………………….13 2.2. Основи дидактики Песталоцці. Теорія елементарної освіти………………………………………………15 III. Педагогічна практика І. Г. Песталоцці 3.1. Створення приватних методик початкового навчання…..17 3.2. Значення педагогічної теорії Песталоцці………………..19 Висновок …………………………………………………………………20 Література…………………………………………………………………22

Звіт з практики

Вступ 3 1. Виробнича практика 3 2. Науково-дослідна практика 17 3. Педагогічна практика 37 Висновки і пропозиції 55 Додаток 1 58 Додаток 2 69

Суб'єктивні чинникі якісного педагогічного спостереження

1. Розвиток педагогічного сприймання 3 2. Розвиток педагогічного мислення 5 3. Педагогічна уява 6 4. Педагогічна увага 7 5. Педагогічна інтуіція 8 6. Педагогічна і психологічна культура 9 Перелік використаної літератури 12

Педагогічна та виробнича практика (на прикладі банку)

Вступ 3 1. Педагогічна практика 5 1.1. Характеристика місця проведення практики 5 1.2. Індивідуальна частина 9 2. Характеристика розробленого методичного забезпечення для проведення заняття 14 3. Виробнича практика 17 2.1. Загальна характеристика підприємства 17 2.2. Ризик-менеджмент банку 23 Висновки та пропозиції 39 Література 43 Додаток 1. Баланс 47 Додаток 2. Звіт про фінансові результати 48 Педагогічна практика передбачає ознайомлення студентів із сучасними методами і формами організації навчального процесу; формування у студентів навичок викладання дисциплін за спеціальністю. Мета педагогічної практики — набути навичок застосування методів наукових досліджень, навичок проведення занять, закріпити знання з методики викладання банківських дисциплін. Метою педагогічної практики є оволодіння методикою викладання фінансових дисциплін, а саме банківської справи. Загальна частина має чотири підрозділи: загальна характеристика підприємства, майно і власність підприємства, взаємовідносини з зовнішнім середовищем, організаційна структура і управління підприємством. Індивідуальна чистина присвячена ризик-менеджменту банку. Висновки та пропозиції містять узагальнення та рекомендації щодо покращення ситуації на підприємстві

Звіт з практики

Вступ Характеристика фірми та основних напрямів її діяльності Аналіз продукції, її ціни, можливі шляхи стратегічного розвитку Діагностика стратегії формування конкурентоспроможності підприємства Педагогічна практика Додаток

Педагогічна діяльність Григорія Сковороди

Зміст Вступ………………………………………………………………….3 Розділ I. Бібліографічна справка, загальні відомості про діяча культури XVIII століття Григорія Сковороду……….............4 1.1. Бібліографічна справка Григорія Сковороди…………4 Розділ II. Педагогічна діяльність Григорія Сковороди……………12 2.1. Умови щасливого життя…………………………………12 2.2. Педагогічна діяльність Сковороди……………………..16 2.3. Сковорода та сучасність…………………………………20 Висновки……………………………………………………………..23 Використана література……………………………………………..25

Педагогічна діяльність В.О. Сухомлинського

Зміст 1. Історичні етапи розвитку психології як науки 3 2. Педагогічна діяльність В.О. Сухомлинського 12 Література 18

Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя

Зміст Вступ 3 1. Вчитель фізичної культури в системі фізичного виховання 5 2. Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя 11 2.1. Педагогічні функції вчителя 11 2.2. Педагогічна майстерність та педагогічна техніка вчителя 12 3. Діяльність вчителя фізичної культури 16 3.1. Просвітницька діяльність у системі фізичного виховання школярів 16 3.2. Робота фізкультурного активу 19 3.3. Створення матеріальної бази 21 4. Учитель фізичної культури як дослідник 24 Рекомендації 28 Висновки 29 Список використаної літератури 31

Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя

Зміст Вступ 3 1. Вчитель фізичної культури в системі фізичного виховання 5 2. Педагогічні функції, майстерність та педагогічна техніка вчителя 11 2.1. Педагогічні функції вчителя 11 2.2. Педагогічна майстерність та педагогічна техніка вчителя 12 3. Діяльність вчителя фізичної культури 16 3.1. Просвітницька діяльність у системі фізичного виховання школярів 16 3.2. Робота фізкультурного активу 19 3.3. Створення матеріальної бази 21 4. Учитель фізичної культури як дослідник 24 Рекомендації 28 Висновки 29 Список використаної літератури 31

ШКОЛА ЯК ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА ТА МІСЦЕ ВЧИТЕЛЯ В НІЙ

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Школа як педагогічна система та місце вчителя в ній 6 1.1 Сучасна школа як педагогічна система 6 1.2 Характеристика професійно-особистісних якостей сучасного вчителя 11 Розділ 2. Поняття істинного та помилкового авторитету вчителя сучасної школи 16 2.1 Стиль роботи сучасного педагога, основні елементи та характеристика 16 2.2 Істинний та помилковий авторитет вчителя 21 2.3 Експериментальна робота з визначення авторитету вчителів 26 Висновки 34 Список використаної літератури 35