институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Педагогіка і психологія вищої школи як комплексна наукова дисципліна

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Контрольная | Страниц: 24 | Год: 2008 | Размер: 29 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Педагогіка і психологія вищої школи як комплексна наукова дисципліна

Вступ 3
1. Педагогіка і психологія вищої школи як наука 4
2. Зв'язки педагогіки вищої школи з іншими науками 8
3. Завдання педагогіки і психології вищої школи на сучасному етапі 11
4. Болонський процес і вища освіта в Україні 18
Висновок 23
Література 24
Cмотрите также:
Педагогіка та психологія

Вступ 3 1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7 2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8 3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11 Висновки 14 Список використаних джерел 16

Педагогіка та психологія

Вступ 3 1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7 2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8 3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11 Висновки 14 Список використаних джерел 16

Психологія і педагогіка як навчальна дисципліна

Вступ 2 1. Психологія як навчальна дисципліна 5 2. Педагогіка як навчальна дисципліна 9 Висновки 13 Список використаної літератури: 14

Педагогіка вищої школи

1 Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в економічно розвинених країнах 3 2. Проаналізуйте різні наукові підходи до педагогічних досліджень, знайдіть спільне і відмінне в них 7 Література 13

План-конспект книги Бабанського Ю.К. «Педагогіка вищої школи»

Вступ 2 Розділ І. ВУЗІВСЬКА ПЕДАГОГІКА ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ 3 1.1. Підготовка кадрів вищої кваліфікації 3 1.2. Специфічні риси вузівської підготовки (на прикладі педагогічної освіти) 6 Розділ ІІ. ДЕЯКІ ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СПЕЦІАЛІСТА В УМОВАХ ВУЗУ 9 2.1. Передумови виховання студентів у вузі 9 2.2. Педагогічні проблеми адаптації студентства та психологічна компетенція викладача 12 2.3. Особливості формування особистості спеціаліста 14 Література 18

Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи

1. Структура педагогічної діяльності викладача вищої школи. Вимоги до професійної діяльності викладача вищої школи: знання, уміння. Особистісні якості і перспективні здібності 2 2. Механізми реалізації професійної спроможності викладача вищого навчального закладу (підвищення наукового, теоретичного й фахового рівня спеціаліста) 5 3. Сучасні педагогічні технології вищої школи та їх значення для взаємодії викладач – студент – викладач 9 4. Типи і рівні взаємодії наукової і викладацької творчості в діяльності викладача 11 Література 14

Моделі викладачів ВНЗ – лідерів та анти лідерів

Зміст Вступ 3 1. Типологія особистості викладача вищої школи 4 2. Характеристика викладачів-лідерів та їхні якості 6 3. Сучасна психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та передумови її формування 9 Висновки 12 Список використаної літератури 14

Дослідження стану фінансового забезпечення системи вищої освіти

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади фінансового менеджменту розвитку вищої школи 6 1.1. Розвиток вищої освіти 6 1.2. Державне регулювання вищої освіти 9 Розділ 2. Дослідження стану фінансового забезпечення системи вищої освіти 23 2.1. Склад видатків на освіту 23 2.2. Фінансове забезпечення освіти 35 Розділ 3. Реформа вищої освіти України 39 Висновки 53 Список літератури 55

Педагогіка і психологія

СРТМ. 1 2 1. Охарактеризуйте перший предмет психології (донауковий) 2 2. Назвіть особливості становлення психології як самостійної науки 3 3. Є думка що поява нового напрямку чи школи в психології багато в чому є відповіддю на недосконалість попереднього. Обґрунтуйте це. Наведіть приклади 4 4. Викладіть власне бачення предмету психології 5 5. Опишіть та наведіть приклади функцій психіки 6 6. Поясність чим відрізняється спостереження у повсякденному житті від спостереження як методу психології 7 СРТМ. 2 9 1. Поясніть у чому проявляється вплив статевих та конституційних особливостей на психічні прояви 9 2. Поясніть як впливає функціональна асиметрія головного мозку на різні прояви поведінки людини 10 3. Поясніть як порушення в психіці можуть вплинути на здоров’я людини 11 4. Порівняйте психологічний зміст понять «спадкове» та «вроджене» 13 5. Види психосоматичних захворювань 14 СРТМ. 10 16 1. Вкажіть які складові частини входять до загальної педагогіки визначіть що вона досліджує 16 2. Поясніть на які напрямки розгалужується дефектологія 17 3. Обґрунтуйте з якими суспільними і природничими науками тісно пов’язана педагогіка 18 4. Обґрунтуйте яку роль відіграє особистість та авторитет вчителя в подоланні труднощів у педагогічній роботі 20 5. Проаналізуйте що вивчає дошкільна педагогіка та педагогіка загальноосвітньої школи 21 6. Проаналізуйте що досліджує педагогіка професійно-технічної освіти і вищої школи. У чому відмінність предмета дослідження? 22 СРТМ. 12 24 1. Поясніть що таке виховання у широкому розумінні і у вузькому розумінні 24 2. Поясніть що означає цілеспрямоване виховання 25 3. Визначіть у чому полягає комплексний підхід у вихованні 27 4. Визначте чи є різниця: 28 а) в принципах навчання і виховання 28 б) в методах навчання і виховання 30 в) в засобах навчання і виховання 33 5. Назвіть охарактеризуйте та проаналізуйте форми виховання 34 СРТМ. 6 36 1. Охарактеризуйте поняття «Я концепція» 36 2. Проаналізуйте роль сім’ї на перших ІІІ етапах формування «Я-концепції» 37 3. Проаналізуйте чи може людина в процесі створення «Я-концепції» орієнтуватися лише на свої суб’єктивні враження 38 4. Розкрийте смисл фрази «Полюби ближнього свого як себе» 39 5. Визначте ознаки які характеризують «кризу ідентичності» 40 Література 44

. Документознавство як наукова дисципліна

. Документознавство як наукова дисципліна