институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: БІЛЕТИ по менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | ВЭД | Материал | Страниц: 15 | Год: 2008 | Размер: 40 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

БІЛЕТИ по менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

№1
1. Сутність стандартизації міжнародного комплексу маркетингу
2. Закон України»Про захист економічної конкуренції» від 11 січня
2001р.№2210

№2.
1. Види міжнародних товарних стратегій
2. Основні положення Закону України "Про природні монополії" від 20 квітня 2000р.
№3.
1. Середовище міжнародного маркетингу, характеристика його складових
2. Основні положення конкурентного законодавства Великої Британії

№4
1. Керівництво, комунікації та контроль у ТНК
2. Канали розподілу на світових ринках
3. Грабіжницьке ціноутворення та неціновий грабіж
№5
1. Традиційні та інші методи фінансування зовнішньої економіки
2. Експорт і спільне підприємництво як методи виходу на зарубіжний
ринок
3. Бойкоти як явище ринкової економіки
Cмотрите также:
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

Вступ Розділ 1. Основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 1.1. Зовнішньоекономічна діяльність в Україні 1.2. Сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Розділ 2. Організаційні основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 2.1. Основні види зовнішньоекономічної діяльності та її регулювання 2.2. Організаційна структура управління зовнішньоекономічною діяльністю Розділ 3. Стратегічний та фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності 3.1. Стратегічний менеджмент зовнішньоекономічної діяльності 3.2. Фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності Розділ 4. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності на ТОВ „Генкель Ужгород” Висновки Список використаних джерел

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

Вступ Розділ 1. Основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 1.1. Зовнішньоекономічна діяльність в Україні 1.2. Сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Розділ 2. Організаційні основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 2.1. Основні види зовнішньоекономічної діяльності та її регулювання 2.2. Організаційна структура управління зовнішньоекономічною діяльністю Розділ 3. Стратегічний та фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності 3.1. Стратегічний менеджмент зовнішньоекономічної діяльності 3.2. Фінансовий менеджмент зовнішньоекономічної діяльності Висновки Список використаних джерел

Організаційні основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Вступ..........................................................................................................................3
Розділ 1. Основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності.....................4
1.1. Зовнішньоекономічна діяльність в Україні........................................4
1.2. Сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності................7
Розділ 2. Організаційні основи менеджменту зовнішньоекономічної
діяльності..................................................................................................10
2.1. Основні види зовнішньоекономічної діяльності
та її регулювання..................................................................................10
2.2. Організаційна структура управління зовнішньоекономічною
діяльністю.............................................................................................15
Розділ 3. Управління персоналом та маркетингова діяльність в зовнішньоекономічній діяльності.........................................................21
3.1. Сутність управління персоналом.........................................................21
3.2. Основи маркетингової діяльності........................................................25
Висновки....................................................................................................................32
Список використаної літератури..............................................................................34


Менеджмент ЗЕД

10. Цілі, рівні, види регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні 3 20. Стратегія менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 6 30. Взаємозв'язок стратегії та планування менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 10 40. Типи міжнародних господарських контрактів 13 50. Види зовнішньоторговельних посередників. 16 60. Міжнародний лізинг, його види та особливості здійснення 19 70. Ефективність менеджменту ЗЕД 22 Література 25

Здійснення зовнішньоекономічної діяльності

Зміст 1. Теоретичні основи здійснення зовнішньоекономічної діяльності 2 2. Тарифне регулювання міжнародної торгівлі 5 3. Види стратегії менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 9 4. Механізм планування менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 11 5. Міжнародні господарські контракти про факторинг 13 6. Агенти за дорученням. Особливості агентської угоди 18 7. Міжнародний туризм чинники розвитку та види 19 Список використаних джерел 21

Здійснення зовнішньоекономічної діяльності

Зміст 1. Теоретичні основи здійснення зовнішньоекономічної діяльності 2 2. Тарифне регулювання міжнародної торгівлі 5 3. Види стратегії менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 9 4. Механізм планування менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 11 5. Міжнародні господарські контракти про факторинг 13 6. Агенти за дорученням. Особливості агентської угоди 18 7. Міжнародний туризм чинники розвитку та види 19 Список використаних джерел 21

Менеджмент ЗЕД

1. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК СВІТОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ, МІЖНАРОДНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ І МЕНЕДЖМЕНТУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 3 2. ВАЛЮТНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД МЕНЕДЖМЕНТУ ЗЕД 6 3. СТРАТЕГІЯ ІМПОРТУ ТА ЇЇ ПРІОРИТЕТНІ ФОРМИ 10 4. СУЧАСНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 13 5. ЕКОНОМІЧНІ САНКЦІЇ В МІЖНАРОДНИХ ГОСПОДАРСЬКИХ КОНТРАКТАХ 16 6. МЕНЕДЖМЕНТ СПІЛЬНОЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 20 7. СИСТЕМА СВІТОВИХ ЦІН НА ТОВАРИ У МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ 24 ЛІТЕРАТУРА 30

Контрольна з ЗЕД

2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 2 22. ВИДИ СТРАТЕГІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 32. МЕХАНІЗМ ПЛАНУВАННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 8 42. МІЖНАРОДНІ ГОСПОДАРСЬКІ КОНТРАКТИ ПРО ФАКТОРИНГ 11 52. АГЕНТИ ЗА ДОРУЧЕННЯМ. ОСОБЛИВОСТІ АГЕНТСЬКОЇ УГОДИ 14 62. МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ, ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ТА ВИДИ 17 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 20

Організація менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

ВСТУП 3 1. МІСЦЕ ТА РОЛЬ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИХ ЗВ'ЯЗКІВ У ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Принципи здійснення зовнішньоекономічної діяльності 4 1.2. Сучасні тенденції розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 7 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА „Назва” 12 2.1. Загальна характеристика підприємства 12 2.2. Аналіз стану динаміки та структури зовнішньоекономічної діяльності підприємства 18 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВа „Назва” 21 3.1. Оцінка ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства 21 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємства 22 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

Менеджмент зовнішньо-економічної діяльності

Зміст 4. Сутність та передумови формування менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 2 14. Нетарифне регулювання зовнішньоторговельних операцій. 4 24. Стратегія розміщення міжнародного виробництва 6 34. Принципи та рівні організації менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 8 44. Структура міжнародних господарських контрактів 11 54. Менеджмент іноземного підприємства 15 64. Форми міжнародних розрахунків та їх використання у менеджменті зовнішньоекономічної діяльності 17 Список використаної літератури 19