институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Народження професійного ораторства (стародавні Греція та Рим)

Каталог пособий и учебных материалов | Ораторское искусство | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2008 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Народження професійного ораторства (стародавні Греція та Рим)

1. Вступ 3
2. Риторика Стародавньої Греції та Риму 4 – 12
3. Висновок 13 – 14
4. Література 15
Cмотрите также:
Порядок народження як основна детермінанта установок в теорії А. Адлера

Вступ 3 1. Основні тези індивідуальної психології Адлера 4 2. Порядок народження в теорії Адлера 9 3. Емпіричні докази впливу порядку народження на дитину 13 Висновок 16 Список використаної літератури 18

Народження дитини як показник соціальної зрілості подружжя

1. Загальні аспекти розвитку сім’ї 3 2. Проблема психологічної готовності сім’ї до народження дитини 6 Список використаної літератури 10

Організація професійного розвитку персоналу

Вступ 3 1. Суть професійного розвитку персоналу та завдання управління ним 5 1.1. Основні поняття та задачі професійного розвитку персоналу 5 1.2. Організація системи професійного навчання персоналу 7 2. Організація професійного розвитку персоналу в туристичній фірмі ТОВ “Інвесттур” 22 2.1. Загальна характеристика служби управління персоналом у туристичній фірмі ТОВ “Інвесттур” 22 2.2. Методи і форми професійного навчання 28 2.3. Підвищення кваліфікації кадрів (персоналу) ТОВ “Інвесттур” 32 3. Удосконалення системи професійного навчання персоналу 34 Висновки 40 Список використаної літератури 43 Додатки 45

ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3-6 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7-39 1.1. Основні поняття та завдання професійного розвитку персоналу на підприємстві 7-13 1.2. Кар’єрне зростання як стимул ефективної роботи персоналу 13-22 1.3. Методи, форми та види професійного навчання персоналу на підприємстві 22-39 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “ІНВЕСТТУР” 40-70 2.1. Загальна характеристика туристичної фірми ТОВ “Інвесттур” 40-52 2.2. Системний аналіз персоналу ТОВ "Інвесттур" як об’єкту управління 52-66 2.3. Діагностика професійного навчання на туристичній фірмі ТОВ "Інвесттур" 66-71 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ІНВЕСТТУР” 72-90 3.1. Недоліки в організації професійного навчання персоналу в туристичній фірмі ТОВ "Інвесттур" 72-79 3.2. Розробка програми професійного навчання персоналу на туристичному підприємстві ТОВ "Інвесттур" 79-90 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 91-94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 94-99 ДОДАТКИ

СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Поняття професійного спілкування 5 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах

ВСТУП 4 Розділ 1. Психолого-педагогічні особливості ведення професійного спілкування 1.1. Поняття професійного спілкування 7 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 10 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 11 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 14 Розділ 2. Психологічні закономірності професійного спілкування в системі спілкування “педагог-інтегрована група” 17 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 17 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 20 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 21 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 24 2.4.1. Стеріотипізація, проекція, ідентифікація, емпатія і рефлексія в професійному спілкуванні 25 РОЗДІЛ 3. Практична частина. Тренінг ефективного професійного спілкування в систем “педагог - інтегрована група” 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

професійне навчання персоналу його вплив на ефективність діяльності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ 6 1.1. Персонал організації як об’єкт менеджменту 6 1.2. Управління кар’єрою як складова професійного розвитку 12 1.3. Професійне навчання: сутність, цілі, методи 21 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «» 31 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 31 2.2. Аналіз трудових ресурсів підприємства 38 2.3. Діагностика професійного навчання працівників ВАТ «Готель «» 43 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 52 3.1. Недоліки в організації професійного навчання на підприємстві 52 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення системи професійного навчання в готелі «» 57 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 71

Давня Греція та її структура господарства. Економічні ідеї Аристотеля

Вступ 3 Розділ 1. Давня Греція та структура його господарства 4 1.1. Землеробство 4 1.2. Скотарство мисливство та рибальство 7 1.3. Ремесло 12 1.4. Торгівля та грошовий обіг 16 Розділ 2. Економічні погляди Аристотеля 21 2.1. Умови формування економічних поглядів Аристотеля 21 2.2. Погляди Аристотеля на структуру виробництва 24 2.3. Співвідношення економіки та хрестоматики 26 2.4. Товарно-грошові відносини в поглядах Аристотеля 28 Висновок 30 Список використаної літератури 33

Педагог професійного навчання як суб’єкт професійно-педагогічної діяльності

Вступ 3 1. Педагог професійного навчання як суб’єкт професійно-педагогічної діяльності. 4 2. Методологічна умова побудови технології професійного навчання 6 3. Інформаційні технології в методичній діяльності педагога професійного навчання 10 Висновок 12 Література. 13

Професійний розвиток персоналу туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. Сутність і проблеми професійного розвитку персоналу 5 1.2. Планування кар’єри в організації 10 1.3. Управління персоналом: система навчання, методи розвитку 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ ” 25 2.1. Організаційна характеристика діяльності туристичного підприємства „ ” 25 2.2. Аналіз та оцінка фінансово-господарської діяльності туристичного підприємства 29 2.3. Особливості професійного розвитку персоналу на підприємстві 38 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ 43 3.1. Недоліки та проблеми професійного розвитку в туристичнії організації 43 3.2. Пропозиції щодо покращення якості професійного навчання 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61