институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентного середовища туристичного регіону (бакалавр)

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг туризма | Курсовая | Страниц: 62 | Год: 2008 | Размер: 159 кб. | Стоимость: 250 грн. | Смотреть | Купить

Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентного середовища туристичного регіону (бакалавр)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНУ 5
1.1. Сутність маркетингового дослідження конкурентоспроможності туристичного регіону 5
1.2. Організація маркетингового дослідження туристичного регіону 7
1.3. Методи маркетингових досліджень конкурентоспроможності туристичного регіону 12
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 18
2.1. Загальна характеристика Карпатського регіону 18
2.2. Аналіз основних маркетингових показників туристичного регіону 22
2.3. Оцінка конкурентоспроможності українських регіонів у туристичній сфері 30
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ І ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 40
3.1. Стратегії підвищення конкурентоспроможності регіону 40
3.2. Напрями реалізації стратегії 46
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 52
Додатки 55-62
Cмотрите также:
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Економічний зміст поняття конкуренція 6 1.2. Чинники конкурентного середовища підприємства 8 1.3. Методика дослідження конкурентного середовища 12 2. ДІАГНОСТИКА КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «___» 16 2.1. Загальна характеристика підприємства 16 2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 21 2.3. Діагностика конкурентного середовища 24 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 26 3.1. Стратегічні пріоритети підприємства 26 3.2. План заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства 29 ВИСНОВКИ 32 ДОДАТКИ 34 ЛІТЕРАТУРА 37

Організація та проведення маркетингового дослідження цін на туристичний продукт

бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІН 5 1.1. Сутність, види та функції цін 5 1.2. Особливості ціноутворення туристичного продукту 12 1.3. Сутність маркетингових досліджень цін 19 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІН НА ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ 23 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 23 2.2. Характеристика маркетингового середовища туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 39 2.3. Процес ціноутворення на туристичному підприємстві ВАТ готель „Назва” 45 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ТУРИСТИЧНІ ПРОДУКТИ 48 3.1. Характеристика процесу маркетингового дослідження цін на туристичний продукт 48 3.2. Програма вдосконалення цінової політики туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 53 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність та значення рекламної політики в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Поняття і зміст маркетингових досліджень 12 1.3. Інструментарій проведення маркетингових досліджень ефективності рекламної політики туристичного підприємства 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «НАЗВА»» 25 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 25 2.2. Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства 35 2.3. Оцінка ефективності рекламної політики туристичного підприємства 42 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «НАЗВА»» 49 3.1. Вдосконалення механізмів організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства 49 3.2. Підвищення ефективності рекламної політики туристичного підприємства 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 64 ДОДАТКИ 69

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ЗАТ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ «Назва»)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Місце збутової політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 5 1.2. Методи і канали збуту в туризмі 7 1.3. Управління збутовими каналами туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «Назва» 20 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ЗАТ «Назва» 20 2.2. Аналіз зовнішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 28 2.3. Аналіз внутрішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 41 3.1. Маркетингові дослідження ефективної збутової політики туристичного підприємства 41 3.2. Напрямки вдосконалення збутової політики 45 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 50 Додатки 52-58 бакалавр

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного ( готельного, ресторанного) підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність рекламної політики туристичного підприємства 5 1.2. Характеристика основних засобів і носіїв реклами туристичного підприємства 9 1.3. Методика дослідження ефективності реклами 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ВАТ „Назва” 21 2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ „Назва” 21 2.2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 27 2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 32 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ „Назва” ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 37 3.1. Аналіз ефективності рекламної діяльності підприємства ВАТ „Назва” 37 3.2. Заходи щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства ВАТ „Назва” 60 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 72-83 звітність

Організація та проведення маркетингового дослідження конкурентоспроможності асортименту туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Місце асортиментної політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 6 1.2. Поняття та характеристика асортименту 11 1.3. Методологія проведення маркетингового дослідження асортименту підприємства 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „НАЗВА” 30 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства „Назва” 30 2.2. Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства „Назва” 33 2.3. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства „Назва” 39 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 45 3.1. Звіт про проведення дослідження конкурентоспроможності асортименту 45 3.2. План вдосконалення асортименту за результатами дослідження 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ 68

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ «ГОТЕЛЬ «Назва»

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. 5 1.1. Економічна сутність рекламної діяльності туристичного підприємства. 5 1.2. Зміст та етапи маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства. 11 1.3. Методологія маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства. 18 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ «ГОТЕЛЬ «Назва». 22 2.1. Загальна характеристика ЗАТ «Готель «Назва». 22 2.2. Аналіз маркетингового середовища ЗАТ «Готель «Назва». 25 2.3. Аналіз рекламної діяльності ЗАТ «Готель «Назва». 34 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ «ГОТЕЛЬ «Назва». 39 3.1. Напрямки вдосконалення ринкової діяльності. 39 3.2. План оптимізації рекламної діяльності. 42 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 53 Додатки 58-62 бакалавр

Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОГО АСОРТИМЕНТУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Місце товарної політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 6 1.2 Сутність асортиментної політики туристичного підприємства 12 1.3 Методологія маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту 15 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «назва» 27 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «назва» 27 2.2 Аналіз зовнішнього середовища ЗАТ «назва» 31 2.3 Аналіз внутрішнього середовища ЗАТ «назва» 37 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ «назва» НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 55 3.1 Аналіз туристичної пропозиції 55 3.2 План вдосконалення асортиментної політики ЗАТ «назва» 62 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 73 ДОДАТКИ 77-81

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності збутової політики туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Поняття, сутність та еволюція концепції збуту в діяльності підприємства 7 1.2. Стратегія просування та збуту 10 1.3. Принципи формування системи й методів просування та збуту в комплексі маркетингу туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЗБУТУ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ТУРОПЕРАТОРА „ХХХ" 26 2.1. Загальна характеристика підприємства „ХХХ" 26 2.2. Дослідження впливу факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на формування системи збуту туристичного продукту підприємства 30 2.3. Дослідження етапів формування збутової політики туроператора та визначення елементів його взаємодії з іноземними контрагентами 43 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРОПЕРАТОРА „ХХХ" НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 57 3.1. Шляхи розширення збутової мережі туристичного підприємства та залучення нових контрагентів 57 3.2. Напрямки вдосконалення збутової політики 68 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 77 ДОДАТКИ 82-89

Організація та проведення маркетингового дослідження туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ В ТУРИЗМІ 5 1.1. Сутність та структура ринку туристичних послуг 5 1.2. Напрямки досліджень ринку туристичних послуг 7 1.3. Методика проведення маркетингового дослідження ринку 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 16 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 16 2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства 22 2.3. Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства 27 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” НА ОСНОВІ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОВЕДЕНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 33 3.1. Аналіз розвитку туристичного підприємства ТОВ „Назва” 33 3.2. План оптимізації маркетингового комплексу підприємства ТОВ „Назва” за результатами дослідження 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 55 Звітність