институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація діяльності рекламного відділу підприємства (на прикладі ТОВ «Назва»)

Каталог пособий и учебных материалов | Реклама и рекламная деятельность | Курсовая | Страниц: 72 | Год: 2008 | Размер: 106 кб. | Стоимость: 300 грн. | Смотреть | Купить

Організація діяльності рекламного відділу підприємства (на прикладі ТОВ «Назва»)

ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Сутність та види реклами 6
1.2 Мета та завдання організації рекламно діяльності на підприємстві 15
1.3 Аналіз світового досвіду організації рекламної діяльності 23
1.4 Аналіз вітчизняного досвіду організації рекламної діяльності 26
2 ФОРМИ ТА МЕТОДИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 31
2.1 Підходи підприємств до організації реклами 31
2.2 Робота рекламного агентства 38
2.3 Процес розробки рекламної кампанії 39
3 ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
НА ТОВ «Назва» 49
3.1 Організація роботи відділу реклами 49
3.2 Формування змісту роботи відділу реклами 53
3.3 Пошук шляхів ефективного розвитку діяльності відділу реклами 58
ВИСНОВКИ 68
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 72

бакалавр
Cмотрите также:
Контрольна з менеджменту на прикладі агенції з нерухомості

Таблиця 1 Вихідні дані для індивідуальної контрольної роботи Назва організації Агентство нерухомості СОФІЯ+ Характеристика основного виду діяльності Продаж, покупка та оцінка нерухомості Характеристика додаткових видів діяльності Допомога при оформленні кредиту та страхуванні фінансових ризиків при покупці нерухомості Назва відділу (підрозділу) Відділ продаж та оренди нерухомості на первинному ринку Кількість працівників відділу 70 Ціль діяльності Пошук клієнтів, продаж та оренда нерухомості на первинному ринку, консультування клієнтів та допомога в оформленні договорів. Проблема відділу Недостатня забезпеченість сучасними телекомунікаційними технологіями, далеке розташування від центру Києва, досить висока плинність персоналу 1.1. Загальна характеристика організації 3 1.2. Реалізація функцій менеджменту 7 1.2.1. Планування діяльності відділу 7 1.2.2. Організація діяльності відділу 9 1.2.3. Система мотивації 10 1.2.4. Контроль діяльності відділу 11 1.3. Прийняття управлінських рішень 12

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ВСТУП 1. ЗАГАЛЬНА XАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ПП "АСТРОН" 2. АНАЛІЗ ФІНШСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ПП "АСТРОН" 3. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕКЛАМИ 3.1. Основні інформаційні підсистеми 3.2. Рекламні дослідження 4. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 4.1. Система маркетингового планування. 4.2. Розробка рекламної стратегії 4.3. Організація рекламної діяльності 4.4. Формування рекламного бюджету 4.5. Використання підприємством рекламного агентства 4.6. Організація рекламної компанії підприємства 5. ОХОРОНА ПРАЦІ 6. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Організація рекламної діяльності закладу охорони здоров’я (на прикладі медико-фармацевтичної компанії)

Вступ 3 1. Рекламна діяльність підприємств в системі маркетингових комунікацій 6 1.1. Теоретичні основи організації рекламної діяльності підприємства 6 1.2. Теоретичні та прикладні засади формування рекламної стратегії підприємства 10 1.3. Аналіз управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві в умовах ринкової економіки 21 1.4. Особивості рекламної діяльності медико-фармацевтичних підприємств 28 2. Організація рекламної діяльності у ТОВ «назва» 36 2.1. Загальні відомості про підприємство 36 2.2. Аналіз рекламної діяльності ТОВ «назва» 42 2.3. Напрями вдосконалення рекламної діяльності підприємства 52 Висновки 57 Список літератури 61-64

Формування стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкурентоспроможність – основа ефективної діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Стратегічний портфель в діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Методологічні засади формування та запровадження конкурентних стратегій в діяльності туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВСІХ ДЖЕРЕЛ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «НАЗВА» 40 2.1. Організаційно–економічна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 40 2.2. Дослідження стану маркетингового середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 51 2.3. Оцінка конкурентоспроможності діяльності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 63 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 73 3.1. Проблеми в системі стратегії управління діяльністю туристичного підприємства ТОВ «Назва» 73 3.2. Розробка стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 107

Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації (на прикладі готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ 5 1.1. Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації 5 1.2. Сучасний стан розвитку індустрії гостинності в Україні 11 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «Назва») 22 2.1. Загальна характеристика готелю „Назва” 22 2.2. Організація роботи підприємства готельного господарства „Назва” 28 2.3. Аналіз тенденцій розвитку послуг індустрії гостинності на прикладі готелю „Назва” 35 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ В ГОТЕЛІ «Назва» 42 3.1. Удосконалення роботи готелю „Назва” у контексті обслуговування 42 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 47 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 55 ДОДАТКИ 59

АНАЛІЗ ФІНШСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 1. ЗАГАЛЬНА XАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ПП "АСТРОН" 2. АНАЛІЗ ФІНШСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ПП "АСТРОН" 3. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕКЛАМИ 3.1. Основні інформаційні підсистеми 3.2. Рекламні дослідження 4. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 4.1. Система маркетингового планування. 4.2. Розробка рекламної стратегії 4.3. Організація рекламної діяльності 4.4. Формування рекламного бюджету 4.5. Використання підприємством рекламного агентства 4.6. Організація рекламної компанії підприємства 5. ОХОРОНА ПРАЦІ 6. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Рентабельність підприємства та шляхи її підвищення

ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття рентабельності в системі показників фінансової діяльності підприємства 5 1.2. Система показників та норми розрахунку рентабельності підприємства 8 2. АНАЛІЗ РІВНЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «Назва») 18 2.1. Фінансово-господарська діяльність підприємства ТОВ «Назва» 18 2.2. Аналіз показників рентабельності підприємства ТОВ «Назва» 20 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 29 3.1. Пропозиції щодо зниження норм витрат підприємства ТОВ «Назва» 29 3.2. Тенденції та перспективи збільшення рівня доходів на підприємстві ТОВ «Назва» 31 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ДОДАТКИ 40

Організація діяльності компаній з управління активами в Україні (на прикладі )

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПАНІЙ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ 5 1.1. Діяльність на фондовому ринку з управління активами 5 1.2. Сутність та основні функції компаній з управління активами 8 1.3. Правові основи діяльності компаній з управління активами 11 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЙ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ НА ПРИКЛАДІ ВАТ „Назва” 16 2.1. Коротка характеристика ВАТ „Назва” 16 2.2. Аналіз фінансових показників діяльності ВАТ „Назва” 19 2.3. Організація діяльності ВАТ „Назва” по управлінню інвестиційним фондом „Класичний” 25 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЙ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ 41 3.1. Вплив глобальної фінансово-економічної кризи на бізнес по управлінню активами 41 3.2. Перспективи діяльності компаній з управління активами в сучасних економічних умовах 42 3.3. Стратегiя подальшої дiяльностi ВАТ „Назва” на перспективу 45 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51 ДОДАТКИ 55

Ефективність діяльності приватних підприємств

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти організації фінансової діяльності приватного підприємства 5 1.1. Сутність фінансової діяльності приватного підприємства 5 1.2 Критерії оцінки ефективності організації фінансової діяльності приватного підприємства 12 1.3 Інформаційне та нормативне забезпечення оцінки ефективності фінансової діяльності приватного підприємства 17 2. Аналіз та оцінка ефективності організації фінансової діяльності підприємства ПП «Назва» 20 2.1. Фінансово – економічна характеристика ПП “Назва” 20 2.2 Організація формування та фінансування активів ПП “Назва” 23 2.3 Оцінка фінансового стану ПП “Назва” 27 2.4 Оцінка ефективності операційної діяльності ПП “Назва” 31 3. Вдосконалення організації фінансової діяльності підприємства ПП “Назва” 35 3.1 Шляхи вдосконалення організації фінансової діяльності приватного підприємства 35 3.2 Резерви підвищення ефективності фінансової діяльності приватного підприємства 37 Висновки 43 Література 45 Додатки 48-52

Діяльність спеціалізованих підприємств

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПІДПРИЄМСТВО ЯК СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ 5 1.1. Сутність, функції та класифікація підприємств 5 1.2. Правові основи функціонування підприємства 10 1.3. Основні типи організаційних структур 15 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ І ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА 21 2.1. Основні елементи виробничого процесу, виробничий цикл та його тривалість 21 2.2. Сутність спеціалізації та кооперування підприємств 24 2.3. Загальна характеристика спеціалізованого підприємства і особливості його діяльності 26 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ СПЕЦІАЛІЗОВАГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ВАТ „Назва” 31 3.1. Аналіз діяльності спеціалізоваго підприємствана прикладі ВАТ „Назва” 31 3.2. Загальна характеристика ВАТ „Назва” 35 3.3. Заходи покращення діяльності спеціалізованого підприємства ВАТ „Назва” 42 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53