институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація діяльності психологічних служб

Каталог пособий и учебных материалов | Судовая экспертиза | Контрольная | Страниц: 20 | Год: 2008 | Размер: 25 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Організація діяльності психологічних служб

Вступ 3
1. Поняття судової експертизи 5
2. Критерії судово-психологічної експертизи 12
3. Компетенція та етапи здійснення судово-психологічної експертизи 15
Висновки 18
Список використаної літератури: 20
Cмотрите также:
САНІТАРНА СЛУЖБА ГОТЕЛЮ

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 5 1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 5 1.2. Організація діяльності санітарної служби готелю 10 Розділ 2. Організація діяльності санітарної служби в готелі "Ужгород" 20 2.1. Організація діяльності служб готелю "Ужгород" по обслуговуванню клієнтів 20 2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду 27 2.3. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Ужгород" 29 Розділ 3. Контроль діяльності служб обслуговування в готелі "Ужгород" 32 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

САНІТАРНА СЛУЖБА ГОТЕЛЮ

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 5 1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 5 1.2. Організація діяльності санітарної служби готелю 10 Розділ 2. Організація діяльності санітарної служби в готелі "Ужгород" 20 2.1. Організація діяльності служб готелю "Ужгород" по обслуговуванню клієнтів 20 2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду 27 2.3. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Ужгород" 29 Розділ 3. Контроль діяльності служб обслуговування в готелі "Ужгород" 32 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Підвищення ефективності служб обслуговування в підприємстві готельного господарства .

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 5 1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 5 1.2. Керівництво процесу обслуговування в готелі 10 Розділ 2. Організація туристичного обслуговування іноземців в готелі "Ужгород" 16 2.1. Організація діяльності служб готелю "Ужгород" по обслуговуванню клієнтів 16 2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду 23 2.3. Особливості обслуговування туристичних груп і іноземних туристів 24 2.4. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Ужгород" 26 Розділ 3. Контроль діяльності служб обслуговування в готелі "Ужгород" 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ

Вступ 3 Розділ 1. Вплив методів управління на дисципліну персоналу готельного господарства 6 1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6 1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9 1.3. Дисциплінарна відповідальність працівників готельного господарства 16 Розділ 2. Управління дисципліною працівників готельного господарства 19 2.1. Загальна характеристика Славутич-Закарпаття 19 2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю 26 Розділ 3. Удосконалення дисципліни праці на підприємстві готельного господарства 29 3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного господарства 29 3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного підприємства 32 3.3. Контроль дисципліни діяльності служб обслуговування в готелі 34 Висновки 37 Список використаної літератури 39

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИБИРАННЯ НОМЕРІВ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ УЖГОРОД

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості обслуговування туристів в готельному бізнесі 5 1.1. Характеристика готельних послуг по обслуговуванню туристів 5 1.2. Надання побутових послуг в готелі 9 Розділ 2. Організація діяльності санітарної служби в готелі "Ужгород" 12 2.1. Організація діяльності служб готелю "Ужгород" по обслуговуванню клієнтів 12 2.2. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду 19 2.3. Технологія прибирання номерів в готелі "Ужгород" 21 Розділ 3. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю "Ужгород" 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Діяльність спціальних служб

Зміст 1. Діяльність спціальних служб в Сполучених Штатах Америки 3 2. Діяльність спеціальних служб у Великобританії 6 3. Діяльність спеціальних служб у Франції 9 4. Діяльність спеціальних служб в Німеччині 12 5. Діяльність спеціальних служб в Італії 15 6. Діяльність спеціальних служб в Японії 17 7. Діяльність спеціальних служб в Китаї 19 8. Діяльність спеціальних служб в Болгарії 21 9. Діяльність спеціальних служб в Єгипті 22 Список використаних джерел 24

Діяльність спціальних служб

Зміст 1. Діяльність спціальних служб в Сполучених Штатах Америки 3 2. Діяльність спеціальних служб у Великобританії 6 3. Діяльність спеціальних служб у Франції 9 4. Діяльність спеціальних служб в Німеччині 12 5. Діяльність спеціальних служб в Італії 15 6. Діяльність спеціальних служб в Японії 17 7. Діяльність спеціальних служб в Китаї 19 8. Діяльність спеціальних служб в Болгарії 21 9. Діяльність спеціальних служб в Єгипті 22 Список використаних джерел 24

Організація і структурування кадрових служб в Україні (з урахуванням передового закордонного досвіду)

ВСТУП 3 1. ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ КАДРОВИХ СЛУЖБ 4 2. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРАЦІВНИКІВ КАДРОВИХ СЛУЖБ З ПОЗИЦІЇ ЗАХІДНИХ МЕНЕДЖЕРІВ 9 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПЕРЕБУДОВИ РОБОТИ КАДРОВИХ СЛУЖБ 15 ВИСНОВКИ 20 ЛІТЕРАТУРА 21

Організація прийому і обслуговування туристів у готелях та інших засобах розміщення

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи організації роботи служб прийому і розміщення 5 1.1. Сутність та значення служб прийому і розміщення в сучасних умовах 5 1.2. Методи організації роботи служб прийому і розміщення 12 Розділ ІІ. Організація роботи служб прийому і розміщення готелю «Назва» 29 2.1.Особливості формування підприємства 29 2.2. Дослідження роботи служб 30 2.2.1. Система бронювання 30 2.2.2. Система розміщення 36 2.2.Система розрахунку в готелі „Назва” 46 Розділ ІІІ. 3. Шляхи удосконалення роботи служб прийому і розміщення на підприємстві 49 Висновки 51 Список використаної літератури 54 Додатки 58-67

Організація і структурування кадрових служб в Україні (з урахування передового закордонного досвіду)

Вступ 3 1. Сутність кадрів (персоналу) підприємства 4 2. Загальні засади організації та структури кадрових служб в Україні 7 3. Політика та стратегія роботи кадрових служб 13 4. Досвід політики та стратегії кадрових служб в іноземних країнах 20 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додаток А 29