институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація рекламної кампанії на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Реклама и рекламная деятельность | Курсовая | Страниц: 48 | Год: 2008 | Размер: 108 кб. | Стоимость: 160 грн. | Смотреть | Купить

Організація рекламної кампанії на підприємстві

ВСТУП 8
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11
1.1. Методологічні основи управління рекламною діяльністю 11
1.2. Аналіз стану та перспектив розвитку рекламної діяльності 15
1.3. Методичні основи планування рекламної діяльності підприємства 20
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ 25
2.1. Модель планування рекламної кампанії підприємства 25
2.2. Моделювання процесу вибору обсягу асигнувань на рекламу 32
2.3. Моделювання процесу вибору рекламної кампанії підприємства 33
3. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ 37
3.1. Дослідження умов функціонування рекламної галузі 37
3.2. Перспективи рекламного ринку 40
3.3. Вдосконалення процесу управління рекламною кампанією підприємства 44
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48
Cмотрите также:
Малобюджетні рекламні компанії

ВСТУП 3 1 Теоретичні аспекти організації рекламної кампанії 5 1 1 Поняття рекламної кампанії 5 1 2 Основні етапи проведення рекламної кампанії 7 1 3 Особливості розробки бюджетів для малобюджетних рекламних кампаній 10 2 Організація малобюджетної рекламної кампанії на прикладі напоїв «L___» 16 2 1 Загальна інформація й проведення ситуаційного аналізу 16 2 2 Розробка бюджету рекламної кампанії 20 2 3 Структура рекламної кампанії 25 3 Особливості оцінки ефективності малобюджетної рекламної кампанії 31 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Управління рекламою на підприємстві (+ доповідь+резенція+роздатковий матеріал)

Вступ 3 Розділ 1.Теоретичні основи планування та організації рекламної кампанії 6 1.1 Місце та роль реклами у маркетинговому комплексі 6 1.2.Основні етапи планування рекламної кампанії на підприємстві 18 1.3.Ефективність рекламної кампанії та основні підходи до її оцінки 30 Розділ 2.Аналіз кампанії на прикладі ТОВ „СТ-Стиль” 40 2.1.Характеристика підприємства 40 2.2.Методика планування та оцінки ефективності рекламної кампанії в ТОВ „СТ-Стиль” 52 2.3.Організація рекламної кампанії 61 Розділ 3.Шляхи підвищення ефективності процесу планування рекламної діяльності та розробка заходів по підвищенню її ефективності 75 3.1.Напрямки вдосконалення процесу планування 75 3.2.Розробка пропозицій по підвищенню ефективності рекламної кампанії 95 Розділ 4.Охорона праці на підприємстві 100 Висновки 106 Список літератури 110 Додатки

БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Сутність та структура системи управління рекламною діяльністю 6 1.2. Рекламна кампанія: основні функції, структура та інструменти 11 РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „Назва” 19 2.1. Характеристика маркетингового середовища ТОВ „Назва” 19 2.2. Аналіз системи планування рекламної кампанії на ТОВ „Назва” 20 2.3. Дослідження планування реклами на підприємстві ТОВ „Назва” 22 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ТОВ „Назва” 31 3.1. Вдосконалення організаційної структури планування рекламної діяльності ТОВ „Назва” 31 3.2. Удосконалення планування рекламної кампанії ТОВ «Назва» 43 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 53

Рекламна компанія ТОВ “Крок ТТЦ”

ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства. 5 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 5 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 11 Розділ II. Розробка рекламної кампанії ТОВ “Крок ТТЦ” 19 2.1 Обґрунтування рекламної кампанії ТОВ “Крок ТТЦ” 19 2.2. Формування бюджету для проведення рекламної кампанії 22 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31

Розробка та обгрунтування реклами для Салону краси «Оксана» (індустрія моди)

1. Загальна характеристика підприємства Салон краси «Оксана» 4 2. Розробка рекламної кампанії підприємства 5 2.1. Планування рекламної кампанії підприємства 5 2.2. Методи розробки бюджету рекламної кампанії 11 3. Оцінка ефективності рекламної кампанії підприємства 17 Список використаних джерел 18

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 2. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 16 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21 ДОДАТКИ 22

Рекламна кампанія та особливості її проведення

ВСТУП 2 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 2. Практика. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ (послуги) 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24 ДОДАТКИ 25-27

Маркетингова політика комунікацій

Вступ 2 Основна частина 3 1. Опис діяльності фірми 3 2. Визначення ринкових сегментів 6 3. Позиціювання товару на ринку 7 4. Розробка стратегії просування 8 5. Розробка рекламної кампанії 16 6. Здійснення рекламної кампанії 17 7. Аналіз ефективності рекламної кампанії 18 Висновки 19 Список використаної літератури 20

Маркетингова політика комунікацій

Вступ 2 Основна частина 3 1. Опис діяльності фірми 3 2. Визначення ринкових сегментів 4 3. Позиціювання товару на ринку 5 4. Розробка стратегії просування 6 5. Розробка рекламної кампанії 15 6. Здійснення рекламної кампанії 17 7. Аналіз ефективності рекламної кампанії 18 Висновки 19 Список використаної літератури 20

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

ВСТУП 3 1. Сутність, характеристики та завдання рекламної компанії 4 2. Класифікація рекламних компаній 5 3. Методика проведення рекламної компанії 8 4. Практичні аспекти розробки рекламної кампанії з використанням мережевих технологій на прикладі інвестиційної компанії «...» 9 4.1 Коротка характеристика компанії 9 4.2. Елементи проведення рекламної кампанії 9 4.3. Процес розробки рекламної кампанії в Інтернеті для компанії «...» 16 ВИСНОВКИ 18 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19