институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вдосконалення обслуговування споживачів на підприємствах ресторанного бізнесу при використанні меню «вільного вибору»

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Курсовая | Страниц: 45 | Год: 2008 | Размер: 1628 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Вдосконалення обслуговування споживачів на підприємствах ресторанного бізнесу при використанні меню «вільного вибору»

Вступ 3
Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 5
1.1. Класифікація меню 5
1.2. Порядок розробки меню 9
1.3. Оформлення меню та документації на страви 13
Розділ ІІ. Характеристика досліджуваного підприємства 16
Розділ ІІІ. Аналіз роботи досліджуваного підприємства по визначеній темі курсової роботи 24
2.2. Аналіз процесу обслуговування в ресторані при готелі 24
2.3. Аналіз підготовки до обслуговування 27
2.4. Аналіз технології обслуговування 29
Розділ ІV. Резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства 32
Висновки 42
Література 44

Cмотрите также:
Вдосконалення обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі будь-якого ресторану Києва)

ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 6 1.1. Принципи організації обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 6 1.2. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «Назва» 15 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу та ресторану як його складової 15 2.2. Аналіз обслуговування в ресторані туристів за різними класами 21 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 31 3.1. Напрямки розвитку ресторанного бізнесу в Україні 31 3.2. Підвищення рівня обслуговування клієнтів в ресторані «Назва» 39 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 54-59

Методи і функції обслуговування споживачів на підприємствах громадського харчування

План Вступ 2 1. Громадське харчування і його роль в народному господарстві 4 2. Організація обслуговування 11 3. Методи обслуговування споживачів, спеціальні форми обслуговування ………………………………………………………………………………..16 4. Функції обслуговування 19 5. Методи вдосконалення обслуговування споживачів на підприємствах громадського харчування 22 Висновки 24 Список використаних джерел 25

ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕС1

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості персоналу підприємств ресторанного господарства 5 1.1. Поняття та сутність ресторанних професій 5 1.2. Особливості роботи обслуговуючого персоналу 11 Розділ 2. Особливості роботи обслуговуючого персоналу ресторану "Наздар" 20 2.1. Загальна характеристика ресторану 20 2.2. Організація обслуговування споживачів у ресторані "Наздар" 21 Розділ 3. Вдосконалення професійної підготовки обслуговуючого персоналу на підприємствах ресторанного бізнесу 24 3.1. Окремі аспекти російського досвіду вдосконалення професійної підготовки обслуговуючого персоналу 24 3.2. Організація навчання і атестації в мережі ресторанів 27 3.3. Організація тренінгів для підвищення професійної підготовки обслуговуючого персоналу 32 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Кейтерінг як популярний вид обслуговування підприємств ресторанного бізнесу

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Обслуговування у підприємствах ресторанного господарства 4 1.1. Ресторанне господарство: сутність та особливості 4 1.2. Раціональна організація виробничих процесів 6 РОЗДІЛ 2. Сучасні напрямки розвитку вітчизняного ресторанного господарства 11 РОЗДІЛ 3. Особливості надання кейтерінгових послуг 20 3.1. Види кейтерінгу 20 3.2. Розвиток кейтерінгу в Україні 23 3.3. Заходи спрямовані на вдосконалення кейтерінгу 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 33

Вдосконалення оперативного опрацювання на підприємствах ресторанного господарювання

ВСТУП 3 Розділ 1. Загальна характеристика організації виробництва на підприємствах ресторанного господарства 5 1.1. Організація виробництва на підприємствах ресторанного господарства 5 1.2. Сутність автоматизації на підприємствах ресторанного бізнесу та її вплив на оперативне опрацювання замовлень 10 Розділ 2. Організація виробництва в ресторані "Наздар" 14 2.1. Загальна характеристика ресторану 14 2.2. Організація процесу виробництва в ресторані "Наздар" 17 2.3. Організація робочих місць і фактори забезпечення нормальних умов праці 20 Розділ 3. Шляхи вдосконалення виробництва на підприємствах ресторанного господарства 23 Висновки 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Конспект з предмету Організація ресторанного господарства

ЗМІСТ 1. Структура ринку закладів ресторанного господарства 3 2. Класифікація і характеристика закладів ресторанного господарства 6 3. Організація постачання закладів ресторанного господарства продовольчими товарами та предметами матеріально-технічного призначення 9 4. Система контролю у закладах ресторанного господарства 13 5. Класична організація виробництва у закладах ресторанного господарства 17 6. Індустріальна технологія виробництва готової до споживання продукції 20 7. Організація обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства відкритого типу 23 8. Організація діяльності фірм з експлуатації закладів ресторанного господарства за місцем роботи споживачів 26 9. Організація роботи закладів ресторанного господарства за місцем навчання 28 10. Організація обслуговування споживачів у місцях масового відпочинку, під час спортивних змагань, на ярмарках, виставках, у супермаркетах та торгових центрах 30 11. Організація обслуговування пасажирів на транспорті 33 Список літератури 37

Система ресторанного господарства в туризмі

ВСТУП 3 І. ХАРАКТЕРИСТИКА ТИПІВ ЗАКЛАДІВ В РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ 5 1.1. Класифікація закладів ресторанного господарства 5 1.2. Характеристика комплексу послуг закладів ресторанного господарства 10 1.3. Вимоги до закладів ресторанного господарства 14 ІІ. ФУНКЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 17 2.1. Характеристика методів і форм обслуговування 17 2.2. Меню, види меню, карти вин 19 2.3. Класи та плани обслуговування туристів 22 2.4. Спеціальні форми харчування, що використовують в туристичній практиці 33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41

Вдосконалення організації виробництва продукції на підприємствах ресторанного господарства

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття та загальна характеристика організації виробництва на підприємствах ресторанного господарства 5 1.1. Організація виробництва на підприємствах ресторанного господарства 5 1.2. Якість блюд на підприємствах ресторанного господарства 10 1.3. Гігієна, санітарія та безпека виробництва продукції в підприємствах ресторанного господарства 14 Розділ 2. Організація виробництва в ресторані "Газда" 16 2.1. Загальна характеристика ресторану 16 2.2. Організація процесу виробництва в ресторані "Газда" 19 2.3. Організація робочих місць і фактори забезпечення нормальних умов праці 22 Розділ 3. Шляхи вдосконалення виробництва на підприємствах ресторанного господарства 26 Висновки 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42

Організація обслуговування

ЗМІСТ 1. Загальна характеристика матеріально-технічної бази для організації процесу обслуговування 3 2. Підготування приміщень для споживачів 5 3. Організація процесу самообслуговування 7 4. Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами в закладах ресторанного господарства 9 5. Класифікація бенкетів і прийомів 13 6. Організація надання послуг з кейтерингу 13 7. Принципи роботи закладів швидкого обслуговування 16 8. Особливості обслуговування в барах 17 9. Організація обслуговування іноземних туристів у закладах ресторанного господарства 18 10. Порядок надання послуг з харчування в загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах 20 Список використаної літератури 24

Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства при готелі „...”

Вступ 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБСЛУГОВУВАННЯ 6 1.1. Специфіка процесу обслуговування – теоретичні аспекти 6 1.2. Аналіз технології обслуговування 10 1.3. Аналіз процесу обслуговування в ресторані при готелі 12 РОЗДІЛ ІІ. ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕСТОРАНУ „НАДІЯ” 16 2.1. Торгово-виробнича та просторова структура підприємства 16 2.2. Кухня ресторану 23 2.3. Привабливість ресторану „Надія” 24 2.4. Інтер‘єр та атмосфера ресторану „Надія” 25 РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ГОТЕЛІ 27 3.1. Аналіз підготовки до обслуговування 27 3.2. Аналіз технології обслуговування 29 РОЗДІЛ ІV. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ РЕСТОРАНУ 32 4.1. Гостинність – „секретний елемент” обслуговування 32 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41