институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління наукомістким виробництвом в умовах ринку

Каталог пособий и учебных материалов | Инновационная деятельность | Курсовая | Страниц: 59 | Год: 2008 | Размер: 123 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

Управління наукомістким виробництвом в умовах ринку

Вступ 3
1. Аналіз ролі держави в галузі організації й управління науково-технічними та економічними процесами в індустріально розвинутих країнах світу та в Україні 7
1.1. Аналіз стану і проблем розвитку наукомістких підприємств у рамках національних інноваційних програм США, Західної Європи, Японії, Азії 7
1.2. Аналіз перспективності створення наукомістких підприємств в Україні 18
2. Аналіз процесів управління наукомістким виробництвом на прикладі ВАТ «Назва» 24
2.1. Загальні відомості про підприємство 24
2.2. Аналіз ефективності управління виробництвом 26
2.3. Аналіз фінансового стану підприємства 29
3. Напрями вдосконалення управління наукомістким виробництвом в ринковій економіці 37
3.1. Питання мережного і календарного планування організаційних проектів 37
3.2. Напрями створення комплексної державної науково-технічної та промислової політики України 41
Висновки 48
Література 52
Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» 56
Cмотрите также:
Оперативне управління виробництвом

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………3 Розділ 1. Операційна система як передумова ефективності управління виробництвом ……………………………………………………. 4 1.1. Сутність і класифікація операційних систем ………………….4 1.2. Етапи розвитку сучасної індустріальної системи виробництва і її основних типів …………………………………………………………………9 1.3. Управління операційною системою підприємства………..… 13 Розділ 2. Оперативне управління виробництвом………………….20 2.1. Об’єктивні закономірності управління виробництвом ……..20 2.2. Види систем оперативного управління виробництвом….…..21 2.3. Метрологічне забезпечення якості у виробничих підсистемах …………………………………………………………………….26 Розділ 3. Удосконалення процесу оперативного управління виробництвом в сучасних умовах …………………………………………..28 3.1. Проблеми ОУВ і шляхи їх вирішення ………………………28 3.2. Науково обґрунтований вибір оперативної системи управління ……………………………………………………………………...29 3.3. Вибір організаційної структури управління …………………32 Висновок ………………………………………………………………33 Список використаної літератури…………………………………....35 Додатки

Управління виробництвом

Вступ 3 1. Наукове обґрунтування управління виробництвом 5 2. Організаційна структура підприємства (виробництва) 10 2.1. Типи організаційних структур управління виробництвом. 13 2.2. Життєвий цикл виробництва. 21 3. Виробничо-технологічний процес підприємства 25 3.1. Основне і допоміжне виробництво. 26 3.2. Управління технологічним процесом у виробництві. 28 3.3. Контроль, за якістю продукції. 30 3.4. Організація постачання ресурсів, готової продукції та її збуту. 32 Висновки 35 Список літератури 37

Основи менеджменту

1. Поняття управління виробництвом. Задача управління виробництвом. Вихідна інформація та результати розв’язку задачі…….…………… 3 2.Необхідність врахування зв’язків між задачами управління.………………10 Список використаної літератури…. 16

Виробничі інноваційні технології

Вступ / 1. Поняття виробничої технології / 2. Структура управління виробничими відносинами / 3. Виробничі технології як об’єкт управління / 4. Особливості управління виробництвом енергетичних продукутів / 5. Особливості управління виробництвом матеріальних продуктів / 6. Проблеми, напрямки розвитку і особливості управління інформаційними технологіями / Висновки / Список використаної літератури

Автоматизовані системи управління виробництвом

Зміст 1 Автоматизовані системи управління виробництвом 3 2 Критерії економічного зросту та показники його соціальної спрямованості 9 3 Принципи розміщення виробництва 13 Використана література 18

Автоматизовані системи управління виробництвом

Зміст 1 Автоматизовані системи управління виробництвом 3 2 Критерії економічного зросту та показники його соціальної спрямованості 9 3 Принципи розміщення виробництва 13 Використана література 18

Методи управління

Вступ 1. Сутність методів управлінської діяльності та їх класифікація 1.1. Поняття та сутність методів управлінської діяльності 1.2. Класифікація методів управлінської діяльності 2. Методи управлінської діяльності персоналу управління 2.1. Методи управління 2.2. Методи праці управлінського персонала 3. Використання методів праці з виконавчими функціями для прийняття рішень 3.1. Матричні методи. Теорія ігр 3.2. Дерево рішень “дерево цілей” 4. Методи управління виробництвом 4.1. Методи управління виробництвом 4.2. Правові методи управління виробництвом 4.3. Соціологічні й психологічні методи Висновки Список використаної літератури

Ціноутворення на продукцію, робот, послуги (на прикладі діяльності ВАТ «Молочник»

ЗМІСТ: Вступ………………………………………………………………………3 Розділ І. Теоретичні аспекти ціноутворення в системі управління виробництвом 1.1. Економічна сутність і класифікація цін…………………………5 1.2. Основні принципи та фактори ціноутворення ………………...7 1.3. Проблеми ціноутворення в управлінні виробництвом……….15 Розділ ІІ. Аналіз обґрунтування системи цінового стимулювання збуту готової продукції та управління виробництвом на ВАТ „Молочник” 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства….….21 2.2. Аналіз системи управління підприємством …………………...26 2.3. Аналіз цінової політики підприємства ……………………....…30 Розділ ІІІ. Обґрунтування системи цінового симулювання збуту готової продукції та управління виробництвом на ВАТ „Молочник” 3.1. Розробка цінової стратегії підприємства …………………..…..38 3.2. Побудова прогнозної моделі ціноутворення на підприємстві ……………………………………………………………………..39 Висновки та пропозиції ………………………………………….……43 Список використаної літератури…………………………………...…45 Додатки

Рівні менеджменту в організаціях

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Сутність менеджменту організації 5 1.1 Поняття організації управління на підприємстві 5 1.2 Зміст рівнів менеджменту 10 1.3 Поняття організаційної структури управління виробництвом та основні класи організаційних структур управління виробництвом 14 РОЗДІЛ ІІ. Дослідження ієрархії управління на прикладі Печерського ліцею інформаційних технологій 20 3.1 Загальна характеристика Печерського ліцею інформаційних технологій 20 3.2 Організаційна структура Печерського ліцею інформаційних технологгій та її відмінності від типової структури управління школою 22 3.3 Принципи управління діяльністю ліцея та організація самоуправління 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32

Принцип вільного ціноутворення невід’ємна ознака ринку

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ РИНКУ 6 1.1. Ціна як провідна категорія ринкової системи господарювання 6 1.2. Види функції та фактори ціноутворення в умовах ринку 10 1.3. Державне регулювання ціноутворення в умовах ринку 17 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ РИНКУ 20 2.1. Методичні підходи до розрахунку цін в умовах ринкової економіки 20 2.2. Динаміка цін і тарифів в Україні 29 3. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ 33 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44 ДОДАТОК 47